Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 Alt kołysanie silnikiem na gazie


Jareek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż mam taki problem. Audi jak jeździ na benzynce to wszystko jest wporządku nie kołysze(nie skacze na obrotach) , natomiast jak się przełączy na gaz i zaczynam hamować przed skrzyżowaniem i zatrzymam się w miejscu to na gazie skacze jak opętana czasem od 500 obrotów do 1200.. Może wie Cie w czym jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie,ale na PB też tylko trochę mniej.Okazało się że łapał lewe powietrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że może to być z gazem coś... Nie wiem wyregulować jakoś albo coś. Jak byłem u gazownika miesiąc temu mówił, że nie trzeba regulować,że jest wszystko wporządku. Więc nie wiem co robić zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizyta u gazownika potrzebna.Niech posprawdza co i jak. Filterki fazy ciekłej i lotnej dawno wymieniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego i jak dowiedziales sie co to ja zaloazylem gaz 3 dni temu i mam to samo przejechalem 200km i juz prawie gazu nie ma weszlo 44l co poradzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego i jak dowiedziales sie co to ja zaloazylem gaz 3 dni temu i mam to samo przejechalem 200km i juz prawie gazu nie ma weszlo 44l co poradzicie??

Czyli masz nową instalacje - możliwe że musisz pojechać do gaziarza na korektę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie regulacja porządna lpg się kłania , podajcie jakie macie komponenty instalacji ( sterownik , reduktor , wtryski ) wtedy można gdybać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz bylem u gazownika przestawil na 40 stopni ale dalej to samo ale dzisd zauwazylem ze kable idace do cewek mam popekane i widac gole przewody moze to jest powodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawny układ zapłonowy przy gazie to podstawa,na pb możesz mieć jakieś małe niedociągnięcia a jak przełączysz na gaz to one się wielokrotnie powiększają-przewody do wymiany i to na już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem jak kolega z pierwszego posta. Niby wszystko z instalacją i ustawieniami sterownika lpg jest wszystko w porządku ale do 50 stopni podczas zatrzymania jest falowanie obrotów. Podpytywałem się tu i tam i jeden z panów powiedział że to może być wina samochodu a dokładnie napinacza zmiennych faz rozrządu. Może to być przyczyną falowania na dogrzewającym się silniku?. Proszę o opinię kolegów bardziej obeznanych w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wina byly przewody idace do cewek byly popekane owinalem izolacja i jest ok ;-) moze tobie pomoze tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slimok , na 100% nie jest to wina zmiennych faz rozrzadu. W naszych silnikach jest napinacz lancucha rozrzadu, wariator oraz zawor nim sterujacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kilometrow ma przejechane instalacja?

Jeśli pytasz o moją instalację to jest ona nowa i problem był od początku a przejechałem do dzisiaj ok 3000km.

Pooglądam dzisiaj te przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, choc moge sie mylic, problemu mozna szukac w reduktorze, ktory sie pompuje lub we wtryskiwaczach, ktore po napompowaniu sie reduktora przepuszczaja cisnienie i przez to nie moga sie skutecznie zamknac. Jesli nowa instalacja, to ja bym jechal do gaxownika na gwarancje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U gazownika już parę razy byłem i efekt końcowy ten sam. Przy następnej wizycie mają iść pod lupę właśnie wtryskiwacze. Dodam że wtryskiwacze mam dragona a reduktor KME silver. Kiedyś jak przymierzałem się do instalacji , czytałem tu i tam to była taka wzmianka iż reduktory te nie nadają się do silnika ALT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Panowie od dłuższego czasu mam tak że na gazie autko kuleje... tzn czuć małe ,,kopniaki" silnika, najgorzej jest rano jak sie przełączy, dodam że na PB rano też jest takie mikro kopniecie ale ciężko wyczuć. Ostatnio sprawdzałem czy wypadają zapłony ale niestety było ok, a bujnięcia występowały. Mam też takie zjawisko od jakiegos czasu że przy ruszeniu muszę dodać więcej gazu niz zwykle bo potrafi kangurka zrobić, a podczas mocnego wcisniecia padału gazu zbiera sie leniwie i czuć takie lekkie szarpanie jakby chciał anie mogł. A przy ostrym bucie potrafi załapać przerwę jakby mu paliwa brakło.... Zastanawiałem się czy to cewki czy coś z instalacją LPG, może wtryski... Dodam że check nie miga a swieci z powodu błedu drugiej sondy... Może jakieś propozycję ? Bo jak pojade do Gaziarza to powie znowu że to cewki,a juz 2 razy sie pomyslił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...