Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o analizę logów


krzychu.aug

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zacznę od początku. Auto kupiłem na początku roku. Byłem bardzo zadowolony, jednakże do pewnego momentu. Auto straciło moc, rozpędza się max do 150, ale tak jakby chciało a nie mogło. Filtry wymienione. Przewody podciśnienia wymieniłem wszystkie. Zawór n75 podmieniony na sprawny, lecz nic to nie dało. Sztanga chodzi płynnie.

Proszę o analizę logów i pomoc.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek wyczyść przepływke przepłucz...czym i jak znajdziesz na forum

Potem zrób dyn 003 008 010...

Zobaczymy czy będzie poprawa:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię to na pewno, tylko kupię spray do czyszczenia elektroniki. Muszę przyznać jednak, że przepływkę odrzuciłem w pierwszej kolejności. Po zdjęciu wtyczki w ogóle nie ma czym jechać, także wydała mi się sprawna. Wyczyścić jednak warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka TRUP , do sprawdzenia podcisnienia , gruszka a i zapewne TURBO do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przepływka to jeszcze nie trup. Odpięcie wtyczki pokazuje, że działa. Gruszka w porządku, przewody podciśnieniowe wymienione, co z reszta napisałem w pierwszym poście.

---------- Post dopisany 06-05-2014 at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 18:39 ----------

Przepływomierz wyczyszczony specjalnym środkiem Valvoline. Był zanieczyszczony jakimś czarnym nalotem, bardziej mazią. Czy jest poprawa? Wydawać by się mogło, że trochę tak, ale to bardziej złudzenie. Na razie nie mam dostępu do vcds-a żeby zrobić logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórz logi zobaczy co dało ci czyszczenie przepływki ale zasada jest taka najpierw doprowadza sie ciśnienie dołądowania do porządku a pózniej reszta w twoim przypadku tak jest przeładowanie turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi które wrzucił kolega są od silnika AJM i zastanawia mnie fakt dlaczego ciśnienie zadane przez ecu jest niższe niż w moich logach np.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

również silnik AJM i seryjny soft.

Widać że mamy inne nr ecu tj. u mnie 038 906 019 BR a u kolegi 038 906 019 AN

O co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nic niezwykłego. Poszperałem trochę i znalazłem coś takiego:

nr ecu dla silnika AJM : 038-906-019-115KM ,A,AN,BR,BS,CD,CE,CJ,H;

Ciężko wyczuć co jest nie tak. Auto chodziło świetnie, aż do wymiany oringów PD. Potem osłabło. Nikt nic nie wie, czeski film. Mechanik twierdzi, że wszystko jest w porządku. Powoli pomysły mi się wyczerpują, czego i gdzie szukać.

---------- Post dopisany 13-05-2014 at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 21:59 ----------

Zrobiłem nowe logi dynamiczne, po czyszczeniu przepływomierza. Dolot sprawdzony i szczelny. Proszę o analizę.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak odczucia...zrob jeszcze ze dwa razy dyn 011,uprzedzajac pytanie--poniewarz kazdy kolejny log wyglada lepiej pod wzgl.doladowania.

Nie podobaja Mi sie wskazania bloku 023

Zrob jeszcze raz 023 stat.od razu po dyn.011 oraz 018 i 001 stat.

Pzdr.

PS.przeplywka ozyla:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to trwało, ale zdobyłem swojego vcds-a. Logi zrobiłem wg przepisu powyżej.

Grupy: 011 dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak odczucia...zrob jeszcze ze dwa razy dyn 011,uprzedzajac pytanie--poniewarz kazdy kolejny log wyglada lepiej pod wzgl.doladowania.

Nie podobaja Mi sie wskazania bloku 023

Zrob jeszcze raz 023 stat.od razu po dyn.011 oraz 018 i 001 stat.

Pzdr.

PS.przeplywka ozyla:-)

No właśnie, coś z tymi wtryskami nie do końca dobrze...

Kolega pisał że po wymianie oringów sie tak zaczeło dziać:

Ciężko wyczuć co jest nie tak. Auto chodziło świetnie, aż do wymiany oringów PD. Potem osłabło. Nikt nic nie wie, czeski film. Mechanik twierdzi, że wszystko jest w porządku. Powoli pomysły mi się wyczerpują, czego i gdzie szukać.

Nie dziw sie bo zawsze jak mechanik coś skopie to twierdzi że było dobre jak zrobił i nie wiadomo co to jest albo że ten typ tak ma...

Skoro nie ma pomysłów to może ja coś też palne od siebie..

Przepatrz wtryski wzrokowo czy nie ma gdzieś przecieku, czy nie sączy się gdzieś koło nich... zobacz na wiązkę od wtrysków pod kątem elektrycznym... kostki, łączenia kabli ew. wyczyścić przeczyścić i doprowadzić do porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie ma pomysłów to może ja coś też palne od siebie..

Przepatrz wtryski wzrokowo czy nie ma gdzieś przecieku, czy nie sączy się gdzieś koło nich

Raczej nic nie zobaczy,pompki pływają w oleju:wink:

zobacz na wiązkę od wtrysków pod kątem elektrycznym... kostki, łączenia kabli ew. wyczyścić przeczyścić i doprowadzić do porządku.

Pompki pod wzgl. elektrycznym wyglądają dobrze,osobiście podjechałbym do innego mecha.niech sprawdzi poprawność usytuowania pompek w gniazdach głowicy oraz ich ustawienie(regulację), reasumując jedż do ogarniętego machera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okolicy nie znam takiego. Przy okazji oringów było robione frezowanie gniazd pompek, także siedzieć powinny dobrze.

O ogarniętego magika ciężko, raczej ja takiego nie znam. Byłem niby u ogarniętych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji oringów było robione frezowanie gniazd pompek

Moim zdaniem tu należy szukać przyczyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów po dłuższej przerwie. Udało mi się ustawić urlop na długi weekend czerwcowy i zamiast odpoczywać, stanąłem do walki z turbiną.

Po dwóch dniach nierównej walki zwyciężyłem :naughty:

Turbina wyczyszczona. Kolektor dolotowy, przepustnica oraz egr też. Przy okazji na wymianę poszedł termostat, teraz szybko nagrzewa się do właściwej temp.

Co jeszcze? Aha. Zdemontowałem pompę tandemową, gdyż króciec się ruszał. Przy pomocy nasadki klucza i młotka zacisnąłem kołnierz i jest ok.

Zrobiłem jakieś logi, które wyglądają następująco:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...