Blachu 4 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Jako, że 130 KM w budzie B6 niezbyt sobie radzi to coś trzeba było z tym zrobić... Zaczęło się od samego softu... Auto wystrojone przez naszego kolegę z forum, Juby_p Jeszcze raz wielkie podziękowania Auto praktycznie seria. Jedyne modyfikacje to zaślepiony EGR i przepływomierz wyłączony programowo. Wrażenia po sofcie? Komentarz jest zbędny A o to wykres: Kilka clipów: A że apetyt rośnie w miarę jedzenia to przyszedł czas na... STAGE 2 Wszystkie prace mechaniczne, strojenie itd wykonał Juby_p z naszego forum Jeszcze raz wielkie dzięki mistrzu Seryjne pompowtryski AN pozwoliły na zrobienie 210 KM (jako ciekawostkę podam, że mają trochę mniejszą dyszę niż pompki BA). Wykonane modyfikacje: - turbosprężarka GTB1756vk, - FMIC 180x550x65 - wejście i wyjście IC przerobione tak by cooler znajdował się jak najniżej w zderzaku, - dolot 54mm z kwasówki w polerce, - DP 2,75", - TIP w polerce, - wycięty środkowy tłumik, - EGR out - wspawana klapa gaszenia z 2.5 tdi, - usunięty przepływomierz, - tarcza sprzęgła 228mm obita kevlarem oraz wzmocniony docisk, - kontrola startu. Fotki z prac: Tutaj pierwszy wykres z tego setupu: Tak auto odpycha się na tych 199 KM 469 Nm Ostatecznie po korekcie auto wypluło tyle: 210 KM 476 Nm A tutaj clip: Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Blachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Widzę że Juby_p ładnie wystroił kolejne autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 tych autek od Piotrka jest więcej Piotrek mocno ogarnia temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Takie tam na 3 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 idzie nieźle. Do tych 120 wcale dużo nie gorzej od gtb17. Testowane he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 W przyszłości będzie lepiej sporo lepiej narazie cieszę się z samego programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 W przyszłości będzie lepiej sporo lepiej narazie cieszę się z samego programu Nigdy nie było tak żeby nie mogło być lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Piotrek wykonał kawał dobrej roboty,kiedyś na forum było a4 b6 197Ps i 430Nm na BRD i jechało identycznie 50-100 -------------- idzie nieźle. Do tych 120 wcale dużo nie gorzej od gtb17. Testowane hezałożyłeś gtb 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Nie założyłem. Jedynie co mi chodzi po głowie to skrzynia 6 wiesz m które porównanie mg chodzi ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Blachu to teraz 70-140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Na 4 biegu? W weekend nagram coś jak się uda. 0-100 też sprawdzę Sent from Lumia 920 ---------- Post dopisany 11-05-2014 at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2014 at 19:40 ---------- Tak jedzie na 4 biegu Koła 225/40/18, temperaturę i stan paliwa widać na zegarach. Kierowca 98 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 jest dobrze,wcale nie dużo gorzej od gtb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 hehe A co to będzie jak wpadnie w końcu to gtb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 licznik załatwiaj od s4 b6 bo inaczej skali braknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Krzysiek wsadzaj taką turbinę jak Piotrkowi przywiozłem:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Krzysiek wsadzaj taką turbinę jak Piotrkowi przywiozłem:decayed: chyba jaka kazałem ci kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 GTB2260 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 GTB2260 ?? coś koło tego, po za tym nie przesadzajcie do GTB jakiego kolwiek to jest przepaść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dobrze jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się