Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Przekładni kierowniczej ze wspomaganiem SERVOTRONIC 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Mam polifta i nie przyjmuje kodowania servotronica. Na wlepce też brak 1n1 i 1n3:(

A podobno każdy polift ma servotronica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, KiVash napisał:

Mam polifta i nie przyjmuje kodowania servotronica. Na wlepce też brak 1n1 i 1n3:(

A podobno każdy polift ma servotronica.

W polifcie jest 1N7 elektryczne.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, duzy616 napisał:

W polifcie jest 1N7 elektryczne.

Czyli elektryczne kodowania nie przyjmuje. Po prostu nie czuję na kierownicy różnicy między comfortem a dynamic. Dzięki za info.

Edytowane przez KiVash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, chciałem sprawdzić numer modułu i wychodzi na to, że nie mam żadnej litery na końcu. Jak kodowanie servotronica przebiega pomyślnie to śmiało mogę wymienić przekładnię? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mógłby ktoś mi wyjaśnić dlaczego tylko ta przekladnia z końcówka B podjedzie przy wymianie?

 

Mam dawce B8 i tam jest servo ale przekladnia kończy się  C, nie ma żadnej widocznej  różnicy w budowie obu.

 

Co powoduje że nie podejdzie ta z innym kodem.

 

 

Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, RemiB8 napisał:

Witam, mógłby ktoś mi wyjaśnić dlaczego tylko ta przekladnia z końcówka B podjedzie przy wymianie?

 

Mam dawce B8 i tam jest servo ale przekladnia kończy się  C, nie ma żadnej widocznej  różnicy w budowie obu.

 

Co powoduje że nie podejdzie ta z innym kodem.

 

 

Dzięki 

Na poprzedniej stronie 3 post od dołu masz to samo pytanie, a w kolejnym poście kolega odpowiadał na nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2018 o 04:03, Gość napisał:

Servotronic założony. Na postoju i do prędkości 25km/h na kołach 255/35R19 rewelacja. Ale powyżej prędkości 25km/h mam wrażenie że kierownica chodzi ciężej niż na przekładni bez servotronica. Wydaje mi się ze jakos bardziej musze użyć siły niz wczesniej np na łuku drogi lub rondzie. Dodatkowo mam wrażenie ze przekładnia bez servotronica jadąc na rondzie sama się prostowala a po wymianie i jeździe próbnej przy wychodzeniu z łuku kierownica zostala i prawie na chodnik wyjechałem [emoji38] Może to kwestia przyzwyczajenia. Czy wy macie podobne odczucia?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Siema , mam pytanie czy maglownice wymieniałeś bez kanału lub podnośnika ja właśnie kompletuje graty i chcem sam wymienić ale nie mam kanału. Pytanie czy się  da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, darekaudi4 napisał:

Siema , mam pytanie czy maglownice można wyciągnąć bez kanału lub podnośnika ja właśnie kompletuje graty i chcę ją sam wymienić ale nie mam kanału. Narzędzia i wiedza mechanika jest a także kodowanie VCDSem to nie problem. Pytanie czy się da stawiając auto na wysokich kobyłkach ?  Czy faktycznie trzeba unosić silnik aby wyciągnąć maglownice? Wiem że bardzo dużo informacji jest w pierwszym poście i są mega pomocne ale nie działają zdjęcia które by się przydały. 

 

Edytowane przez darekaudi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się skusiłem na servotronic i jest kolosalna różnica. Masakra była z wyciągnięciem przekładni, a dokładniej z odkręceniem śrub, skończyło się cięciem i nowymi śrubami, ale było warto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 
Czy wie ktoś czy 8K0 907 064 A obsługuje servotronik lub jak to sprawdzić. Obecnie nie mam servotronika ale chciałbym zmienić tylko nie wiem czy uda się zakodować po wymianie magla. Dzięki za pomoc. 
Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie czy do magla bez servo można dołożyć  wałek atakujący  z czujnikiem servo. Bo mam 2 takie maglownice i oprócz  walka atakującego reszta jest taka sama. Jest taka opcja że można to przełożyć ktoś coś  wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany posiadam taka wlepe. Jaki mam system wspomagania?

IMG_6902.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz QZ7 - elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy, stosowany jako standard w każdym polifcie. Za dopłatą można było dobrać dynamiczny układ kierowniczy 1N7.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z polifta można  założyć  elektryczne do przedlifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...