Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG Ciśnienie oleju


radko123

Rekomendowane odpowiedzi

I w dodatku nazywają to "dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co gdzieś czytałem (o ile dobrze pamiętam) "dynamiczna kontrola ciśnienia oleju" oparta jest o dwa czujniki jeden wysokiego a drugi niskiego ciśnienia i to rozwiązanie rozumiem. Natomiast w 1.8T poszli na oszczędności i zrobili tylko na wysokiego ciśnienia :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tam? jakiś postęp? Również jak kiedyś podpinałem VAG'a, to w tej komórce na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wartość miałem poniżej 2.

oil_Pr_2_mniejsze.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie czujnika nie czepiał,bo to tylko takie gdybanie,trzeba wkręcic jakis manometr do podstawy filtra zagrzać olej do 90st i wtedy obserwowac co sie będzie działo na wolnych i na wyższych obrotach. Może też zawór przelewowy w pompie nie trzymać ciśnienia i to prezez to,albo tak jak pisał DEV że smog może być przytkany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tam? jakiś postęp? Również jak kiedyś podpinałem VAG'a, to w tej komórce na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wartość miałem poniżej 2.

Muszę kupić manometr i wtedy będę sprawdzał dalej. A "mechaniki" nie bardzo chcą się zajmować takimi jak to jeden powiedział "pierdołami.

Z tego co wyczytałem w sieci to jeśli przy obrotach 2000 tyś wskazanie to jest dalej min wtedy należy uważać to za błąd. Dziwne to ale może i tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

............... Może też zawór przelewowy w pompie nie trzymać ciśnienia...........

W pompie oleju jest jakiś tam zawór przelewowy? Więc tak czy inaczej michę trzeba ściągnąć. Wyczyścić smoka Zobaczeć zawór przelewowy, oglądnąć pompę oleju. Czy tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2014 o 20:58, bin85 napisał:

Jeśli wartości wymagane nie zostaną osiągnięte: uszkodzony zawór nadciśnieniowy lub pompa oleju.

Pomóżcie proszę który to zawór? Gdzie on sie znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Pilnyski napisał:

Pomóżcie proszę który to zawór? Gdzie on sie znajduje?

W pompie oleju

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dev!

czyli micha w dół... mechanik mówi ze ciśnienie w porządku /jutro konkretne spytam jakie parametry były.../ wiec wymieniłem czujnik wszystkie filtry, olej(10w40 tak wiem...), wyczyściłem przepustnice (praktycznie czysta była), na komputerze wszystko gra a dzis znów czujnik mi krzyczy oldruck...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Pilnyski napisał:

znów czujnik mi krzyczy oldruck...

Obstawiam zawalony smok olejowy. Norma w tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale by nie pokazywało ciśnienia... muszę najpierw jutro spytać jakie były parametry tego cisnienia jak mechanik mierzyl... pytanie jeśli ciśnienie w normach to czemu by ten oldruck wywalało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przem8 napisał:

Były przypadki, że ciśnienie pokazywało w normie, a po zdjęciu michy smok zawalony nagarem.

Jak dobrze wiesz to kazda pompa charakteryzuje sie dwoma wlasciwosciami:

1. Cisnienie 

2. wydajnosc

Cisnienie jest do sprawdzenia a wydajnosc juz tylko na stole probierczym. Dlatego tez samo mierzenie cisnienia nie jest wiarygodną informacją dotyczacą stanu ukladu smarowania silnika. Zatem panowie, gacie.. tfu.. miski w dół i czyscimy szambo ze smoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.10.2018 o 20:45, Dev napisał:

Jak dobrze wiesz to kazda pompa charakteryzuje sie dwoma wlasciwosciami:

1. Cisnienie 

2. wydajnosc

Cisnienie jest do sprawdzenia a wydajnosc juz tylko na stole probierczym. Dlatego tez samo mierzenie cisnienia nie jest wiarygodną informacją dotyczacą stanu ukladu smarowania silnika. Zatem panowie, gacie.. tfu.. miski w dół i czyscimy szambo ze smoka.

tylko masa roboty

na 90st

2000 obrotow 2 bary

na 3500 obrotow 3.8 bara

na wolnych kolo 1 bara'

no cholera wygląda dobrze prawda...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych powinno być od 1,2 bara i przy 2 tys. znacznie powyżej 2 bary. Te Twoje wartości są takie sobie i jeśli już to mocno przy dolnej granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co osoba to inne wartości ciśnienia jest ktoś pewny i powie jakie powinny być dla silnika BEX 

wolne obroty

2000tys - 

3500 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...