Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelniacze zaworowe - Porada


polny

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy od jakiegoś czasu zauważyłem objawy typowe dla zużytych uszczelniaczy tzn. przy odpalaniu lekki dymek , ogólnie czuć spaliny i rano przy odpaleniu głośno chodzi przez 2-3 s.

Powiedzcie mi co powinienem wymienić jeszcze przy okazji naprawy tej usterki co warto zrobić ze tak powiem "przy okazji"

Jak możecie jeszcze podać przybliżony koszt takiej zabawy , bo zasadniczo nie wiem czy warto pakować $$$ w wiekowe już autko jakby nie było.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jesli chodzi o koszty to zależy czy robić chcesz to sam, czy dasz do mechanika.

2sprawa to czy mechanik bedzie ściągał głowicę czy zrobi to na silniku.

same uszczelniacze to nie sa jakies wielkie pieniadze,komplet corteco okolo80 zl.

ale jesli zwali sie glowice to koszta ida juz w setki zlotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw dowiedział się czy i oby na pewno to uszczelniacze.

Dużo bierze tego oleju,na jakim oleju latasz????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poranny 2-3 sekundowy stukot jest bardzo charakterystyczny. Oczywiście zanim zaczną coś działać to się upewnię ale na 90 % to będą uszczelniacze a pytam z wyprzedzeniem jak to zrobić aby było dobrze i nie wpakować za dużo siana w auto z 96 r. jakby nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wstawisz uszczelniacze a nie dopasujesz ich do gniazd to masz spokój na 30 tyś km potem problem wróci.

Jaki olej lejesz i ile ubywa???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poranny 2-3 sekundowy stukot jest bardzo charakterystyczny. Oczywiście zanim zaczną coś działać to się upewnię ale na 90 % to będą uszczelniacze a pytam z wyprzedzeniem jak to zrobić aby było dobrze i nie wpakować za dużo siana w auto z 96 r. jakby nie było :)

2-3 skundowy stukot nie jest objawem zużytych uszczelniaczy tylko,któraś szklanka nie czyma ciśnienia oleju i po odpaleniu napompuje sobie olej i już pracuje prawidłowo.Przy zużytych uszczelniaczach będziesz miał duże zużycie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poranny 2-3 sekundowy stukot jest bardzo charakterystyczny. Oczywiście zanim zaczną coś działać to się upewnię ale na 90 % to będą uszczelniacze a pytam z wyprzedzeniem jak to zrobić aby było dobrze i nie wpakować za dużo siana w auto z 96 r. jakby nie było :)

2-3 skundowy stukot nie jest objawem zużytych uszczelniaczy tylko,któraś szklanka nie czyma ciśnienia oleju i po odpaleniu napompuje sobie olej i już pracuje prawidłowo.Przy zużytych uszczelniaczach będziesz miał duże zużycie oleju.

Dokładnie bo ja z rana też mam ten stukot a nie bierze oleju.

Dymek moze puścić z rana bo olej jest w dolocie stąd ten poranny dymek.

kolega sprawdzi dokładnie te uszczelniacze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...