Jump to content
0
endriu1357

[A4 B7] Brak oświetlenia wnętrza

Recommended Posts

Witam Wszystkich

Po zakupie samochodu zauważyłem, że przy otwieraniu drzwi jak i już zamkniętych nie świecą mi lampki sufitowe w kabinie przód i tył, również brak w schowku i w bagażniku, i tak samo brak oświetlenia przy drzwiach czerwonej lampki. Sprawdzałem, nie są popalone, a bezpieczniki wyglądają na dobre, chyba że nie mam któregoś.Nie znam schematu bezpieczników i którego dokladnie miałbym sprawdzić. Samochód był sprowadzony przez mojego kolegę i nie zauważył tego problemu a było już za poźno, żeby sie spytać holendra czemu to nie gra. Ktoś mi powiedział, że może być uszkodzony moduł komfortu. Może to błachostka ale jestem laikiem w tych sprawach i proszę o wyrozumiałość :). chciałbym uzyskać od Was jakiś informacji i gdzie szukać przyczyny.

Podłącz VAG-a, sprawdź błędy w module komfortu, jak będzie coś o problemach z komunikacją ze sterownikiem drzwi, to do sprawdzenia wiązka na przejściu z karoserji w drzwi, u mnie przełamała się po 140 kkm:decayed:

Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

mam ten sam problem w b6 podświetlenia na czerwono działają...niestety żadna żarowa nie świeci(schowek,drzwi i w dachu przód tył bagażnik) pomozcie koledzy bo bezpieczniki sa ok

Odsłoniłem gumową zaślepkę, która łączy drzwi z resztą karoserii i zauważyłem, że nacięty jest brązowy kabel, ale nie cały tylko może ze 2 zwoje w wiązce czy to może być przyczyną braku oświetlenia ???:shock3: