Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się kontrolka silnika


black338

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam w/w auto i ten problem z checkiem, vag stwierdza zbyt uboga mieszanke paliwowa ale jaka jest tego przyczyna? dziwnym objawem jest nie schodzenie silnika z obrotow przy zmianie biegow, po wcisnieciu sprzegla obroty poskakuja w gore a potem wolno i opadaja. Druga sprawa auto jest glosne a wydech ogladalem i z tego do moglem zobaczyc jest caly. Podczas przyspieszania od 100 jest straszny huk zwiekaszajacy sie z rosnaca szybkoscia. Podejrzewam poduszke pod silnikiem moze uderza gdzies bo kolega tak mial w octavi, a u mnie jeszcze rusza sie troszke dzwignia biegow. Moze ktos zna odpowiedz na ktorys z problemow. Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam ten sam problem , świeci check na vagu błąd 17536 i 17545 czyli za uboga mieszanka. Przed chwilką odłączyłem przepływkę i auto idzie jak nigdy , a wcześniej je dławiło , szarpało , wolno obroty schodziły .Jutro jadę kupić nową przepływkę z Boscha i mam nadzieję ,że będzie po problemie . Napiszę co i jak po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie rowno pracuje nie szarpie, tez odlacze zobacze moze to ta sama przyczyna, z tego co wiem to dosc typowy problem swiecacy sie check engine w tym silniku i ma wiele przyczyn, u mnie tez sie wyswietla ten sam nr bledu 17536 i zadnego innego nie ma. Ciekawe jaka jest przyczyna tak glosnej pracy silnika? Czy Twoje auto tez warczy przez chwile przy odpalaniu zimnego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety w dniu dzisiejszym intercars nieczynny czyli dopiero po nowym roku będzie przepływka. Tak mój też terkota po dłuższym postoju, ogarnę przepływkę , w czwartek jadę profilaktycznie do ASO na wymianę cewek ( wymiana gratis w ramach akcji serwisowej w ALT) i w weekend robię płukankę i zalewam silnik motulem 5w50.Zobaczymy jak będzie z terkotaniem na tym oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej 5W40. Ja na takim jeżdżę jak i wielu kolegów z forum. Teraz przy następnej wymianie strzele sobie Millersa. A z tyrkotaniem różnie to jest u mnie też tyrkota 2sekundy później cisz. Osobiście uważam, że tematem należy się zająć jak zacznie cały czas słychać łańcuszek. Tylko ja wykluczam syf u siebie w silniku bo wymieniałem uszczelke pod pokrywą zaworów i nie było żadnego niepokojącego nagaru i dla pewności zrzucałem miske żeby spojrzć do smoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacze przy okazji wymiany oleju tego smoka ale watpie zeby to pomoglo. a co do przeplywomierza to kolega kixon chyba mial racje po odpieciu spadaja obroty i nie szarpie przy zmianie biegu ale jezdzic sie nie da bez tego bo gasnie przy zatrzymywaniu, dziwne tez ze po odpieciu zaswiecila sie kontrolka od esp jak podpiolem i zapalilem zgasla, nie wiem co ma wspolnego z przeplywka ale mniejsza o to. Probowalem go przemyc ale nie pomoglo bedzie trzeba rozejrzec sie za nowym pewnie ze 400zl taki albo dobra uzywka tylko jaka pewnosc ze bedzie lepsza od mojej. Ciekawe tez czy wymiana na nowy i wykasowanie bledu zalatwi problem checka na stale czy znow sie zapali po jakims czasie

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

co do oleju to mam comme 5w40 i nowy filtr oleju knehta z zaworem i na terkotanie nie pomoglo, wiedzcie gdyby ktos tak probowal rozwiazac problem,a poprzedni olej ktory byl w aucie jeszcze nie byl zuzyty i zadki jak woda wiec zapchany smok i brud w ukladzie raczej tez bym odrzucil choc sprawdzic nie zawadzi, narazie pod uwage bral bym lancuszek moze juz za luzny pewnie od nowosci nie wymieniany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W intercarsie Bosch po regeneracji niecałe 400 zł , tylko trzeba swoją oddać. Na chinole nie patrz w ogóle , wiadomo może podziałać a nie musi.Z używką to samo może być. A tak z tego co obdzwoniłem to ceny średnio 800-900 zł za nówkę .ESP też mi się po odpięciu świeci.

Jak wygląda sprawa ze zdjęciem miski w ALT ? trzeba dżwigać silnik czy normalnie zdejmę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdejmowalem ale z tego co widzialem przy okazji innych napraw to normalnie powinna sie odkrecic tylko oslony plastikowe trzeba zdjac, na twoim miejscu nie ruszalbym miski chyba ze przy okazji wymiany oleju bo raczej to nie pomoze na to terkotanie. Gadalem dzis z kolega ktory jest sprzedawca i IC i pierburga polecil przeplywke ok 400zl. po wyplacie pewnie kupie ale ciekawe czy to zalatwi do konca sprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z IC , kupiona przepływka Z Boscha po regeneracji kosztowała mnie 220zł ( oczywiście stara do zwrotu ). Auto w końcu jedzie :decayed: .

Teraz lecę podpiąć się VAGiem i zobaczymy czy pozbędę się checka na dłużej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi jak uszkodzila sie przeplywka to tez ESP nie dzialalo, podobno jakos to jest powiazane. A zeby sciagnac miske trzeba opóscic sanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiedziec ale chyba szkoda zachodu z ta miska, jak gadalem z kolega z IC to tez mi powiedzial 220-230 tylko na fakture. ESP sie swieci ale ABS dziala bo sprawdzalem, w innym przpdaku kiedy nie dziala ABS to i ESP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi bardziej chodzi o zerknięcie w jakim stanie jest smok olejowy , bo miesiąc temu zdjąłem miche w 1.8 adr i była tragedia sam syf.

Wracając do tematu zrobiłem 150km z nową przepływka na razie check nie świeci . W tej chwili zmieniają mi cewki , za godzinę po autko lecę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam wymienie przeplywke i narazie nic nie ruszam, jak spuszczelm stary olej niebyl jeszcze zly i byl wlany jakis 0w iles tego nie pamietam ale taki sie leje do nowych aut i zadnego brudu nie mialem na korku spustu, ale skoro trzeba sanki odkecic to narazie sobie daruje, chyba ze cos znajdziesz u siebie dziwnego. Co do checka to juz nie powinien sie zapalic, mnie po wykasowaniu bledu po ok 50km juz sie swiecil. Jaki koszt wymiany cewek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz cewki z odpowiednim numerem wymiana jest darmowa w serwisie w ramach akcji.

Edit. Już jeżdżę z checkiem po 250km znów powrócił. Auto jeździ normalnie. Jutro się wepnę , ciekawe co pokaże VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana cewek jest prosta wiec nawet by mi sie nie chcialo glowy z servisem zawracac. Kurcze myslalem ze to juz bedzie koniec checka ale zobaczymy co VAG powie, ale dobrze ze auto bedzie normalnie jezdzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że na akcji serwisowej cewki nowe oni dają , a nie że swoje przywozisz i tylko wymieniają (kupno samemu koszt czterech cewek to 640 zł ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przyznaje ze nie spodziewalem sie tego, a niby jaki to jest odpowiedni nr cewek?

---------- Post dopisany 07-01-2013 at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2013 at 21:49 ----------

kolego kixon jak bedziesz cos wiedzial z chcekiem to napisz na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej świeci , jak zgaszę to po ok. 250km zapala się znowu. Błąd jaki wyskakuje obecnie przy tym to 16804 - katalizator poniżej progu wydajności , zbyt mała oporność. Nic się nie dzieje , hula pięknie . Muszę poczytać trochę o tym może sie coś rozkmini jak to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...