NoName 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7119688066http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6596832703http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7092871830Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a-kuba 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) W dniu 6.03.2018 o 15:51, krich8710 napisał: Wątek żyje czy już umarł? Czy pompa z 2011r jak jest nowa a leży na magazynie nadaje się do montażu ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka A co , Twoja padła , czy zmieniasz profilaktycznie ? Edytowane 7 Marca 2018 przez a-kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Jak nie ma oznak ani nie można sprawdzić w 100% czy opiłkuje itp...to wolę wydać teraz 1400zł niż potem dużo więcej. Znajomy z mojej pracy ma też B8 2008r. 263tys i poszła mu pompa przez opiłki ... Całość z regeneracją wtrysków itp 6700zł.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a-kuba 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Poodkręcaj chociaż zawory : na pompie i posprawdzaj na filterku i na listwie i zobacz jak wygląda sytuacja . Ja za radą kolegów tak zrobiłem , twierdzili , że w tych miejscach da się zobaczyć opiłki . Są gdzieś na forum fotki jak to wygląda . Wymieniłem zawór na listwie i na razie jest ok . Opiłków u mnie nie było . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Ile masz przebiegu?A sprawdzałeś w baku magnesem lub w filtrze paliwa?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a-kuba 0 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Mogę powiedzieć ile ma na liczniku , około 240 tys. Magnesem nie sprawdzałem , filtr będę wymieniał razem z innymi filtrami i z olejem , to zobaczę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kam 2 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Jedno mnie tylko ciekawi.. dlaczego na aledrogo.pl owe pompy kosztują 1400 - 1500 zł ? skoro w naszych dużych hurtowniach motoryzacyjnych kosztują po 2500 po oddaniu kaucji za starą? skąd są te pompy? ma ktoś jakąś wiedzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Może fabryki biorą z Niemiec a te z allegro są z Czech Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Dzisiaj sprawdzone i na filtrze pompy są opiłki.Pompa zamówiona i we wtorek wymianaWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kam 2 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 napisz proszę gdzie zamówiłes pompę i ile Cię to kosztowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Tu:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7119688066Wymiana z rozrządem, filtrem paliwa i oleju plus olej 400złWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 2 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 (edytowane) Witam. Czy ktoś jeszcze z kolegów sprawdzał czy są opiłki w zaworze regulacji ciśnienia N276? Chodzi mi o to czy po ponownym zamontowaniu nie ma jakiś nieszczelności? Elsa mówi aby ponownie nie montować tego samego zaworu... Edytowane 17 Marca 2018 przez resiak82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 3 minuty temu, resiak82 napisał: czy są posiłki no prosze przy robocie można sie najeść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 5 minut temu, resiak82 napisał: Elsa mówi aby ponownie nie montować tego samego zaworu... jak tak mówi to widocznie nie bez przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 2 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 (edytowane) 12 minut temu, Wihajster napisał: jak tak mówi to widocznie nie bez przyczyny Dlatego właśnie się boję sprawdzić żeby nie poskutkowało wymianą jego. Kolega a-Kuba sprawdzał i zamontował z powrotem, ale po 2 dniach wymieniał na inny (Ale z innego powodu) a więc nie wiadomo czy np po miesiącu jakieś rozszczelnienia tam nie powstają Edytowane 17 Marca 2018 przez resiak82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Jak rozumieć te daty?Naklejka 2008Wybite 2017Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_ATNT 9 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Witam. Posiadam A4 B8 2.0 TDI CAHB 163 KM 2009 rok. Auto ma przejechane (RZEKOMO) ok. 100 tys. km i zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą pompy wysokiego ciśnienia. Czy jeśli zmienię moją o oznaczeniu 03L 130 755 na 03L 130 755 AC wszystko będzie pasowało? Czy zakup takiej używanej pompy z okolic rocznika 13-14 po przebiegach ok. 40 tys. km z tzw. polifta jest bezpieczną opcją? Czy te "poliftowe" były poprawione? Zdjęcie tabliczki z mojej pompy - jak widać produkcja początek 2009. Edytowane 21 Marca 2018 przez Prezes_ATNT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Jak dzwoniłem do Audi Warszawa z zapytaniem o numer pompy do mnie to według Vin tylko końcówka 755A lub 851X i ten drugi numer z końcówką 508.Podobno te z innymi oznaczeniami są takie same ale dają inne ciśnienia, auto będzie śmigać ale nie do końca tak jak powinno.Taką informację otrzymałem od gościa z serwisu.PozdrawiamWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 12 godzin temu, Prezes_ATNT napisał: Witam. Posiadam A4 B8 2.0 TDI CAHB 163 KM 2009 rok. Auto ma przejechane (RZEKOMO) ok. 100 tys. km i zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą pompy wysokiego ciśnienia. Czy jeśli zmienię moją o oznaczeniu 03L 130 755 na 03L 130 755 AC wszystko będzie pasowało? Czy zakup takiej używanej pompy z okolic rocznika 13-14 po przebiegach ok. 40 tys. km z tzw. polifta jest bezpieczną opcją? Czy te "poliftowe" były poprawione? Zdjęcie tabliczki z mojej pompy - jak widać produkcja początek 2009. Wymienna na "A" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_ATNT 9 Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Wymienna na "A"Tylko i wyłącznie na "A"?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się