Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Prezes_ATNT napisał:

Tylko i wyłącznie na "A"?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

tak etka pokazuje

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten ciąg cyfr na nalepce to na pewno data? Nawiązuje do mojego poprzedniego pytania.552ea0da716b90f160738cb3e34a8f81.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, krich8710 napisał:

A ten ciąg cyfr na nalepce to na pewno data?

tak...czerwiec 2008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta data?0e45d24fff7022f2a0e008cb92a6f24c.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że problem łuszczacej się pompy występuje w każdym 2.0 TDI z silnikiem CR w A4 B8 z początku produkcji? Bo przeglądając temat nie natknąłem się na nikogo z silnikiem 163 KM tylko wszyscy 143 KM

Nie ma tak, że np. W 163 KM tego nie było?

Bo z tego co widzę kolega wyżej ma pompę z końcówką 508 ja mam natomiast 507. Czy to jest jakaś różnica?

W dodatku potwierdzilem że najnowsza pompa do CAHB ma numer na końcu z "A"

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 507 a wstawiłem 508
Silnik CAHA 170km

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 507 a wstawiłem 508

Silnik CAHA 170km

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Jaką miałeś wcześniej, a jaką masz teraz? Miałeś opiłki w poprzedniej?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 03L 130 755 (507) a wstawiłem 755A (508)

Zgodnie z zaleceniami ASO Audi. Taki numer mi podali

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starą pompę jak macie można sprzedać. Jest skup na necie, płacą 150-200zł za starą pompę.
Ktoś ogarnął te daty co pytałem?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3/22/2018 o 13:59, Prezes_ATNT napisał:

Rozumiem że problem łuszczacej się pompy występuje w każdym 2.0 TDI z silnikiem CR w A4 B8 z początku produkcji? Bo przeglądając temat nie natknąłem się na nikogo z silnikiem 163 KM tylko wszyscy 143 KM

Nie ma tak, że np. W 163 KM tego nie było?

Bo z tego co widzę kolega wyżej ma pompę z końcówką 508 ja mam natomiast 507. Czy to jest jakaś różnica?

W dodatku potwierdzilem że najnowsza pompa do CAHB ma numer na końcu z "A"

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

a ile jest tych silników z 163KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś jaka jest cena tego zaworu regulacji ciśnienia N276?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam pytanie czy ktoś kupował na allegro te pompy paliwowe co są za 1400-1500 zł nowe a do BOSCHA jak sie dzwoni to zyczą sobie 2500+ zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem i spisuje się normalnie.
Wszystko wyżej opisane

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2018 o 23:43, Badger napisał:

Orientuje się ktoś jaka jest cena tego zaworu regulacji ciśnienia N276?

Nie mam teraz przy sobie rachunku , ale około 450-500 zł ,

Edytowane przez a-kuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2018 o 23:31, a-kuba napisał:

Nie mam teraz przy sobie rachunku , ale około 450-500 zł ,

Dzięki wielkie. Zna ktoś jakiegoś fachowca na terenie śląska co ogarnia temat?

Edytowane przez Badger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie. Kupiłem niedawno autko, w lipcu w ASO były założone nowe wtryski, ale zostawiona pompa wysokiego ciśnienia oryginalna 2009 rok. Po podpięciu do komputera w serwisie mówili, że parametry są bardzo dobre. Teraz czy wymienić pompę na nową, czy zostawić jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie opiłki wyłapie magnes? Aktualnie mam 195 tys w a6 2.0 caha i zastanawiam się czy jakiegoś mocnego magnesu nie zamontować np pod zbiornikiem paliwa profilaktycznie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zajrzeć tam raz na miesiąc czy 2 i opiłki jak coś to widać w paliwie

koszt u mechanika 15 zł a można i samemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...