Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rób śmietnika , troszke się wysil i poczytaj, pisałem Ci klika postów wyżej 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy objawem opiłków w układzie może być wejście w tryb awaryjny, mrugające świece żarowe a później heck engine? Miałem taką sytuację po ponownym odpaleniu było ok. Vcds żadnych błędów nie pokazuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, jak pompa zacznie siadać to jest tylko coraz gorzej i nie pomoże wyłączenie i włączenie zapłonu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu sprawdzałem sitko na czujniku pompy i było czysto. Niestety nie sprawdziłem zawór na listwie N276 czy tam nie ma. Boję się co odkręcać bo niby nie jest do ponownego montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik to ten od strony chłodnicy można odkręcać i tu możesz sprawdzić, jedynie regulator ciśnienia ten z tyłu nie powinno się stosować po odkręceniu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Macie może w Krakowie mechanika, który zna się na wyżej opisanym temacie? Chciałbym żeby mi sprawdził  opiłki na zaworze w tej nieszczęsnej pompie. Nie mogę się jej nawet doszukać pod maską żeby sprawdzić datę produkcji na etykiecie. Mam A4  z 2011 roku silnik 88 KW 2.0 TDI

 

Niedawno kupiłem to auto i jak  czytam ten temat to mi włosy stają na głowie. Mechanik u którego byłem mówił, że nie widzieli opiłków, ale podczas przeglądu nie uczuliłem go na ten temat więc nie wiem co mam myśleć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Góral65 napisał:

Czujnik to ten od strony chłodnicy można odkręcać i tu możesz sprawdzić, jedynie regulator ciśnienia ten z tyłu nie powinno się stosować po odkręceniu 

No właśnie ten z tyłu to N276 i sprawdzenie jego niby wyklucza opiłki w pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, resiak82 napisał:

Witam. Czy objawem opiłków w układzie może być wejście w tryb awaryjny, mrugające świece żarowe a później heck engine? Miałem taką sytuację po ponownym odpaleniu było ok. Vcds żadnych błędów nie pokazuje

Mi jak padala pompa to były właśnie takie objawy pierw świecę później check. Auto nie miało mocy ale jakoś się kulalo, zgasilem i uruchomilem silnik przez 1 km bylo ok pozniej to samo spadek mocy i kontrolki a po kilku kilometrch silnik juz nie odpalil a liczyłem, że dojadę do domu bo 2km zostały ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, vamos napisał:

Mi jak padala pompa to były właśnie takie objawy pierw świecę później check. Auto nie miało mocy ale jakoś się kulalo, zgasilem i uruchomilem silnik przez 1 km bylo ok pozniej to samo spadek mocy i kontrolki a po kilku kilometrch silnik juz nie odpalil a liczyłem, że dojadę do domu bo 2km zostały ^^

A jakiś błąd Ci wyszedł na VCDS? Mi się zapaliły świece żarowe dwa razy plus dodatkowo check. Teraz na razie przez dwa dni nic się nie zapaliło, ale robie krótkie odcinki po 10 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co na vcds było to nie wiem bo to mechanik który pomagał mi to wszystko ogarnąć patrzył. Odkrec czujnik ten na górze pompy i sprawdź czy masz tam czysto. Kontrolka świec i check to są raczej ogólne kontrolki o awarii jakiejś nie koniecznie pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, vamos napisał:

Co na vcds było to nie wiem bo to mechanik który pomagał mi to wszystko ogarnąć patrzył. Odkrec czujnik ten na górze pompy i sprawdź czy masz tam czysto. Kontrolka świec i check to są raczej ogólne kontrolki o awarii jakiejś nie koniecznie pompa.

Wiem, że nie koniecznie pompa. U mnie po prostu ten błąd się nie zapisał w sterowniku i dlatego pomyślałem że coś z pompą. Czujnik mogę sprawdzić ale tylko ten na pompie, czy na sitku są opiłki bo zaworu na listwie N276 wole nie odkręcać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w serwisie "bosch" zeby wymienili filtr paliwa jak sie naczytalem ze lepiej VCDS zalac. Zapytalem sie czy znaja temat z pompa wysokiego cisnienia -opilki i czy potrafia to zdiagnozowac, a oni na to ze tylko po wymianie filtra paliwa mozna to dobrze zobaczyc.

 

Edytowane przez Dawid...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2019 o 21:28, Dawid... napisał:

Bylem w serwisie "bosch" zeby wymienili filtr paliwa jak sie naczytalem ze lepiej VCDS zalac. Zapytalem sie czy znaja temat z pompa wysokiego cisnienia -opilki i czy potrafia to zdiagnozowac, a oni na to ze tylko po wymianie filtra paliwa mozna to dobrze zobaczyc.

 

no mozna w filtrze ja jakas czesc wyłapie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lukas309 napisał:

no mozna w filtrze ja jakas czesc wyłapie 

Osobiscie widzialem jedna opilke (nie widzialem filtra, tylko przyniesli mi biala mala miske, nawet nie mam pewnosci czy to byla moja ropa z mojego mobila. Tyle mi zostalo wiary w ludzi ?) poprzedni wlasciciel wymienial pompe razem z rozrzadem 58.000km temu.

Edytowane przez Dawid...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sprawdzałem u mnie czy na sitku nie ma opiłków. Po sprawdzeniu i odpowietrzeniu vcds był problem z odpaleniem. Tzn za pierwszym trochę kręcił odpalił i zgasł, za drugim przy kręceniu wyskoczyła kontrolka oleju z jakimś tam napisem i dopiero za trzecim razem odpalił. Co było przyczyną tej kontrolki oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak za dlugo krecisz to sie pojawia kontrolka cisnienia oleju - to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, kuebk napisał:

Jak za dlugo krecisz to sie pojawia kontrolka cisnienia oleju - to normalne.

Ok, czyli wszystko w normie. Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Głupie pytanie ale nie znalazłem, a może słabo szukałem, ale dlaczego problem pompy wysokiego ciśnienia dotyczy tylko a4 b8 skoro te silniki są montowane rowniez w a3 8p. Czy a3 to nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, cylinder napisał:

Witam. Głupie pytanie ale nie znalazłem, a może słabo szukałem, ale dlaczego problem pompy wysokiego ciśnienia dotyczy tylko a4 b8 skoro te silniki są montowane rowniez w a3 8p. Czy a3 to nie dotyczy.

W a3 problem też występuje tak samo w golfie VI, ogólnie to zauważyłem że problem występuje głównie w silnikach z lat 07-11 cag cah cbb cbd itp. Z resztą widać to też po cenach wtryskow z nowszych modeli są dużo tańsze niż ze starszych które wyżej wymieniłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...