Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, Lu-Gi napisał:

W a3 problem też występuje tak samo w golfie VI, ogólnie to zauważyłem że problem występuje głównie w silnikach z lat 07-11 cag cah cbb cbd itp. Z resztą widać to też po cenach wtryskow z nowszych modeli są dużo tańsze niż ze starszych które wyżej wymieniłem 

ok. dziekuje.

Edytowane przez cylinder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wadliwe pompy to problem nie tylko VV-audi ale także Forda i BMW z tymi się spotkałem, pewnie są też w innych markach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lu-Gi napisał:

Z resztą widać to też po cenach wtryskow z nowszych modeli są dużo tańsze niż ze starszych które wyżej wymieniłem

To sa calkiem inne wtryski, zrobione w calkiem innej technologii i dlatego sa tansze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy pompa 03L130755AB z produkcji 2019 podejdzie do b8 CAGB?

Lub potwierdzi jeszcze ktoś kompatybilność pomp 04l130755E?

Kupował ktoś te pompy na allegro? Niby nowe i oryginalne a różnica między aso ponad 4k

Edytowane przez pitasss10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa AD bedzie pasować,  była montowana w przedliftach, co do tej drugiej 04l130755E nie wiem, ale przypuszczam że nie, była montowana po 2016 to chyba już B9.

Jak poczytasz wątek jest kilka osób które kupiło na allegro pompę ( ja też) i są zadowoleni, też mam silnik CAGB a pompę kupiłem z końcówką AC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2018 o 22:15, cechu0302 napisał:

 Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości  odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi.

Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy.

Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje  ECU silnika i na wyższe nie pozwoli.  

Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755

na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi  ładnie ,zrobiłem już 20 tys.

 

 

 

 

Też będę wymieniał na 04L 130 755 E bo ostatnio znalazłem parę opiłków pod zaworkiem. Rozcinałem stary filtr paliwa i nic nie znalazłem.

 


 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, dzisiaj sprawdzałem u siebie te opiłki i na szczęście nic nie znalazłem, ale po przykręceniu zapowietrzył się układ, odpaliłem z pomocą plaka i pytanie do was czy nic się nie przytarło? nie powiem chwilę chwilę pohałasowała zanim odpalił, a jak odpalił to kontrolka świec żarowych zaczęła migać, dałem mu chwilę i zgasiłem i ponownie. Wszystko jest OK, ale nwm czy więcej nie zaszkodziłem jak sprawdziłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, KonradA4troop napisał:

Siemka, dzisiaj sprawdzałem u siebie te opiłki i na szczęście nic nie znalazłem, ale po przykręceniu zapowietrzył się układ, odpaliłem z pomocą plaka i pytanie do was czy nic się nie przytarło? nie powiem chwilę chwilę pohałasowała zanim odpalił, a jak odpalił to kontrolka świec żarowych zaczęła migać, dałem mu chwilę i zgasiłem i ponownie. Wszystko jest OK, ale nwm czy więcej nie zaszkodziłem jak sprawdziłem?

No raczej. Dlaczego nie odpowietrzyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nie wytrzymałem i wyjąłem wtryski, jutro wrzucę je na EPS118 i zobaczymy czy wszystko ok. 2 tygodnie temu wyjmowałem zawór (jednostka dozująca) i znalazłem z 3-4 opiłki, dzisiaj nic nie znalazłem. Jeszcze nie wiem czym spowodowane są korekcje gdy auto zapalę rano i popracuje z 5min, wtedy rozbiegają się dobrze. Jeśli chodzi o auto to zapala bardzo dobrze, moc jest, spalanie ok

Tak wyglądają korekcję na zimnym

Tak przy 90*

 

54349907_257606568454575_5570319008042844160_n.jpg

54263999_440040370071961_4013224867380854784_n.jpg

54435577_645042435926985_16337600327450624_n.jpg

54437135_343076939656834_1432051137116110848_n.jpg

55576733_805492146487828_8370211289271631872_n.jpg

54254966_1920371764757033_7516916186521534464_n.jpg

55575749_516690202069319_6088984713316270080_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje to masz bdb można by powiedzieć jak nówki, na sitku nic nie widać, w pompie też czyściutko, końcówki wtrysków troszkę nagaru normalne, moim zdanie nie potrzebnie ruszane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko niby ok ale czemu rano korekcję potrafią się rozjechać na cylindrach od -1.7 do +2.5 ( odczyt robiony delphi ds150), jeśli wtryski będą ok na co liczę to do wymiany pójdzie regulator ciśnienia z listwy a pompa profilaktycznie z czasem też do wymiany( 2 tygodnie temu znalazłem 3-4 opiłki pod zaworkiem. Fakt że raczej nikt tam łapek nie pchał więc po 200tyś przebiegu coś się musi pojawić. Filtr paliwa po poprzednim właścicielu rozcinałem i nic nie znalazłem jeśli chodzi o opiłki. Chyba że dwumasa nie wybiera i sterownik musi korygować rano dawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje to wynik pomiaru temperatury, ciśnienia i przepływu powietrza, prawidłowy odczyt mamy na ciepłym silniku, wymienić pompę oczywiście można i mieć spokój bo niestety te pompy są wadliwe, dwumas nie ma nic wspólnego z korekcjami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Hohe napisał:

Który to dokładnie jest zaworek?

Jeśli pytasz o zaworek na pompie paliwa to popatrz na stronie 2 post 43, wstawiłem zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widać go na tych zdjęciach powyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też poszła pompa, 2008 rok przebieg 250 tys. Wie ktoś czy listwa z zaworem 057130764AB może być zamiast 057130764H?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Hohe napisał:

A widać go na tych zdjęciach powyżej?

Pierwsze zdjęcie to ten zaworek a drugie pompa gdzie się go montuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Arek476 napisał:

Mi też poszła pompa, 2008 rok przebieg 250 tys. Wie ktoś czy listwa z zaworem 057130764AB może być zamiast 057130764H?

Regulator powinien podejść obydwa są na 1800 bar. Nie wiem jak listwa nie podałeś numeru ale wystarczy przymierzyć, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...