Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie polecili mi założyc pompę od T-Roca że niby pasuje i że jest oprawiona co myślicie. Wtryski prawdopodobnie są dobre. Pytanie czy wymienić tylko pompę i czujnik i latać czy plokac cały układ 

IMG_20190703_163310_1.jpg

IMG_20190703_163314.jpg

IMG_20190703_163310.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ju86 napisał:

Pytanie czy wymienić tylko pompę i czujnik i latać czy plokac cały układ 

Witam. Jak bedziesz wymieniał pompę o przeplucz też uklad paliwowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy przy wymianie pompy wymieniać ie też czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa i czujnik to dwie różne rzeczy, mógłbyś zapytać:czy przy wymianie pompy wymieniać wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, aprox99 napisał:

Pompa i czujnik to dwie różne rzeczy, mógłbyś zapytać:czy przy wymianie pompy wymieniać wtryski

Pompa zaczyna opilkowac więc idzie do wymiany wtryski są po sprawdzeniu na szczęście wszystko Oki. Układ cały będzie plokany. Czujnik też niby dostaje i jedz i piszą. Ze wymieniają inni nie więc pytam pozatym gdzieś pisali ze jak się go wykreci to nie da się go powtórnie przykrecic. Poniżej pomiar ciśnienia nie wiem czy to te parametry dokładnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienia się to co naprawdę padło, trzeba kilkakrotnie przepłukać system i wymienić pompę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz to nie czujnik tylko zawór regulacji ciśnienia na listwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bin85 napisał:

To o czym piszesz to nie czujnik tylko zawór regulacji ciśnienia na listwie

Przepraszam za pomyłkę tak chodzi o zawór regulacji ciśnienia 

To wymieniać czy nie przy tych parametrach. I czy to prawda że jak się go odkręcić to nie można ponownie przykrecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dopóki nie wywala błędu (ciśnienie poza zakresem) numeru nie pamiętam to nie ma sensu wymieniać regulatora ciśnienia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Góral65 napisał:

Moim zdaniem dopóki nie wywala błędu (ciśnienie poza zakresem) numeru nie pamiętam to nie ma sensu wymieniać regulatora ciśnienia

Nie ma żadnych błędów. Czyli co wyczyścić układ A czujnik można wykręcić czy nie żeby wyczyscic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyścić układ wystarczy, wg elsy regulator po wykręceniu nie nadaje się do powtórnego użytku, ale ktoś tu pisał że założył używkę i wszystko było ok,  po odkręceniu rurek zasilających wtryski i po wykręceni listwy można dokładnie wypłukać i wyczyścić regulator, a i można też wykręcić czujnik z drugiej strony będziesz miał lepszy dostęp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Góral65 napisał:

Wyczyścić układ wystarczy, wg elsy regulator po wykręceniu nie nadaje się do powtórnego użytku, ale ktoś tu pisał że założył używkę i wszystko było ok,  po odkręceniu rurek zasilających wtryski i po wykręceni listwy można dokładnie wypłukać i wyczyścić regulator, a i można też wykręcić czujnik z drugiej strony będziesz miał lepszy dostęp

A te parametry które wrzuciłem są Oki czy zmierzyć inne . Czujnik zawsze można wymienić bo chyba to nie problem z dostepem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nic nie ruszaj, wymienisz pompę to wartości mogą się zmienić, troszkę skacze ciśnienie paliwa ale tak jak piszę wyczyść wymień i później zrób pomiar, ale dopóki  nie wyrzuca błędu nic bym nie ruszał, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Góral65 napisał:

Na razie nic nie ruszaj, wymienisz pompę to wartości mogą się zmienić, troszkę skacze ciśnienie paliwa ale tak jak piszę wyczyść wymień i później zrób pomiar, ale dopóki  nie wyrzuca błędu nic bym nie ruszał, 

Która to wartość dokładnie i jakie powinny być normy. Chce założyć pompę od T-roc ponoć jest poprawiona i jie na z nią problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz kupował nową to co za różnica z którego modelu byle tylko pasowała, do całej grupy VV audi pompy robi Bosch i ponoć wszystkie po 2012r były poprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Góral65 napisał:

Jak będziesz kupował nową to co za różnica z którego modelu byle tylko pasowała, do całej grupy VV audi pompy robi Bosch i ponoć wszystkie po 2012r były poprawione

To wiem. Jeśli można to która to wartość i normy jakieś są 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartość rzeczywista i wartość wymagana ciśnienia powinny być jak najbardziej zbliżone do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2019 o 21:38, Góral65 napisał:

 

POMPA-WYSOKIEGO-CISNIENIA-NOWA-AUDI-04L1
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 800 zł - POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA...

Panowie będzie to pasować 2.0tdi caga 143km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sprawdź po numerze swojej pompy lub w katalogu Boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kkt napisał:

Witam. Sprawdź po numerze swojej pompy lub w katalogu Boscha.

Moja 

IMG_20190710_131130.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...