Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

3R0906095A   ja tą małą pompę wymieniłem na nową z powodu hałasu w środku, teraz mam cichutko ;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gruzin519 napisał:

Będziesz to robił sam czy mechanik?

Adaptacji nie trzeba robić, za to wstępnie odpowietrzyć układ programem tak.

Bak nie zmieniać tylko wypłukać porządnie, tak samo jak i cały układ musi być przepłukany, centymetr po centymetrze.

Pompa jest jedna przed filtrem paliwowym (nr oem. 3R0906095A)

 

Będzie robił mechanik. Co ciekawe dziś dolalem dodatek do paliwa czyszczący i smarujący i po około 2 minutach silnik chodził jakby nigdy nic się nie działo. Pompę zmienię tak czy siak, rozetne filtr paliwa i podejmę decyzję co dalej.

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiłków na szczęście w filtrze ani jednego, więc jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem auto. już nie było dziwnych dźwięków przy rozruchu, auto ładniej / równiej chodzi. Mieli mi jeszcze od razu zmienić regulator ciśnienia paliwa na listwie, ale coś klucza niby nie mieli żeby odkręcić. Ktoś się orientuje jakie klucze są potrzebne do tej operacji? Może sam będę w stanie to wymienić? Do tego jutro powinienem mieć nową przepustnice, więc też ja od razu wymienilbym.

Jeszcze mnie zastanawia jedna rzecz, mam wrażenie, że troszkę śmierdzi w srodku, jakby spalinami, albo nie wiem, dpfem.... Strasznie mnie to irytuje..

Ktoś coś doradzi?

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mieli klucza.. dobre. 

Kiedyś miałem w 1.4HDI podkładki pod wtryskami i śmierdziało spalinami w środku. Warto sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, gruzin519 napisał:

Nie mieli klucza.. dobre. 

Kiedyś miałem w 1.4HDI podkładki pod wtryskami i śmierdziało spalinami w środku. Warto sprawdzić

Dzięki za info, kupię i po prostu wymienię na nowe. Wczoraj wrzuciłem przepustnice bez większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Pacjent a4 b8 2.0 tdi Q CAHA,  mam taki problem i pytanie z 2- 3 razy już wyskoczyła mi spiralka po tym jak auto chodziło na jałowym parę dobrych minut  i po ruszeniu parę metrów i bach tryb awaryjny po zgaszeniu i zapaleniu wracało do normy dodam ze przy kotłowaniu nigdy nie wywalalo błedu . Sprawdziłem wiec błędy był P0088 za wysokie ciśnienie. Pierwsza myśl spawdzić czy nie ma opiłków w pompie, zero opiłków wszystko czyste kostki przewody wszystko okej, filtr paliwa 2 tys temu zmieniany, pol baniaka ropy. No i i wracam do domu po 5km bach zgasła i za uja nie chce odpalić chociaż kreci jak wariatka. Moje pytanie czy mogło odciąć paliwo??? Jutro dopiero po południu ma wpaść ogarnięty kolega z kompem i posprawdzać wszystko ale może miał ktoś podobny przypadek??? czy to faktycznie może byc zwór ciśnienia paliwa?? z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim błędzie u mnie był czujnij na pompie wysokiego ciśnienia walniety . Przy tych objawach były opilki. Było ich tak mało że nie było ich prawie widać. Były w tym sitku czujnika na pompie. Też nie chciał zapalić po 30 min nie dotykania odpalił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno na 100% potwierdzić, ale moim zdaniem będzie walnięty regulator ciśnienia na listwie paliwa, to jest ten od strony ściany grodziowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Ju86 napisał:

Przy takim błędzie u mnie był czujnij na pompie wysokiego ciśnienia walniety . Przy tych objawach były opilki. Było ich tak mało że nie było ich prawie widać. Były w tym sitku czujnika na pompie. Też nie chciał zapalić po 30 min nie dotykania odpalił 

Juz dzisiaj się nie czepiałem niczego ściągnąłem tylko pod dom. Jutro zobaczę. Kolego czujnik to wiadomo wymieniłeś a reszta? Pompę zmieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pokazywało za wysokie teraz za niskie ciśnienie. Obroty widzi, na plaku pali, pompa wstępna chodzi, czujnik na listwe coś tam żyje jak dłużej na plaku pochodzi. Regulator tylko zaczął coś wyć. Jutro posprawdzam przelewy wtrysów cisnienia itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa była na stole wszystko z nią jak należy jutro zakładam. Podmieniałem zawór i regulator wcześniej tylko ze używki i to samo nie paliła. Jutro założymy pompę i będziemy patrzeć ale korci mnie wymienić regulator na listwie na nowy. Podpowiecie coś Panowie jeszcze?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem u mnie rozwiązany przez fachowców miałem prawie 2 tyg w dupe. Bo co do czego okazało się jednak ze pompa była zła nie była zatarta nie było nawet śladów łuszczenia tylko sie przycinała i odcinało paliwo. Wymieniłem na nowa pompę i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z moim A4 2.0 TDI CAGA 2011r. Profilaktycznie chciałem sprawdzić sitko w pompie, i wykręciłem regulator opiłków na szczęście brak ale mam problem bo po złożeniu auto nie odpala. Układ odpowietrzony VCDS,  wywala błąd niskiego ciśnienia, czy jest to wina tego regulatora bo gdzieś doczytałem że nie można go ponownie użyć trzeba kupić nowy czy jest to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl przypadki na forum ze wykrecenie regulatora spowodowało zablokowanie tloczka pompy przez opilek. Tym samym niemożliwość odpalenia. Trzeba rozkręcić pompę i odblokować tloczek który się zawiesił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, andrzej780 napisał:

Byl przypadki na forum ze wykrecenie regulatora spowodowało zablokowanie tloczka pompy przez opilek. Tym samym niemożliwość odpalenia. Trzeba rozkręcić pompę i odblokować tloczek który się zawiesił.

Nie było u mnie opiłków pompa była sprawdzana rozkręcana przez serwis. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2020 o 14:01, Forest1995 napisał:

Witam, mam problem z moim A4 2.0 TDI CAGA 2011r. Profilaktycznie chciałem sprawdzić sitko w pompie, i wykręciłem regulator opiłków na szczęście brak ale mam problem bo po złożeniu auto nie odpala. Układ odpowietrzony VCDS,  wywala błąd niskiego ciśnienia, czy jest to wina tego regulatora bo gdzieś doczytałem że nie można go ponownie użyć trzeba kupić nowy czy jest to prawda?

może tak być że nie odpali. Ja sprawdzałem sitko z 3 razy przez 2 lata i za tym 3 razem nie odpalił dopiero PLAK pomógł zrobiłęm z 30 tyś od tego czasu i wszystko działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...