Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

ja zbiornik wymieniałem(używka ale czysta),w moim była masakra,nie wymyjesz tego,wszystkie przewody metalowe i szynę myłem ultradźwiękowo,gumowe wymieniałem,pompa paliwa,progowa i CR nowe,czujnik paliwa i regulator nowe,wtryski regenerowane ,no praktycznie cały układ wymieniony,wyniosło mnie to z pół roku temu ok 7 tyś PLN

edit: robocizna,trochę po znajomości,ale 1 tyś(jeden ,nie dziewięć...)

Edytowane przez dirty.73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę czytałem o tym temacie i ludzie piszą właśnie o kosztach ok. 7000-8000 zł, więc jak dostałem wycenę na 23000 zł, to zdębiałem.  Chciałbym to zrobić rozsądnie, ale nie wydam 23000 zł na auto, którego wartość wynosi ok. 40000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak jest, tutaj dają (chyba błąd w cenniku jest) nowe wtryskiwacze, nie używki ale za samą robociznę mają ceny z kosmosu. Na czynności, które zajmują pół godziny maks czy kilka minut, jak wymiana filtra paliwa, oni liczą godzinami. Najlepsze jest to, że oni zrobią to o wiele krócej ale czas z autodaty policzony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Langista napisał:

Nie do końca tak jest, tutaj dają (chyba błąd w cenniku jest) nowe wtryskiwacze, nie używki ale za samą robociznę mają ceny z kosmosu. Na czynności, które zajmują pół godziny maks czy kilka minut, jak wymiana filtra paliwa, oni liczą godzinami. Najlepsze jest to, że oni zrobią to o wiele krócej ale czas z autodaty policzony :)

Domyślam się, że z tą robocizną odlecieli w kosmos. Zastanawiam się, czy te 7000-8000 zł za części + robocizna jest realne, zakładając że bak do czyszczenia, przewody też. Wtryskiwacze nowe, czy regenerowane mogą być? Zastanawiam się co z tej listy musi być nowe, co może być regenerowane, a co można po prostu wyczyścić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak ogólnie i tak brałbym używka ze sprawnego auta, bo tych opiłków bez rozcinania baku nigdy nie wyczyścisz. A tu za sam nowy bak jest 6 klocków. Niektórzy bawią się w czyszczenie listwy ale to na własne ryzyko. Węże po tylu latach i tak warto wymienić, bo czyszczenie chemią może je dobić. Wtryskiwacze regenerowane.. śliski temat, zakładów praktycznie nikt nie zna, które poprawnie i starannie regenerują wtryskiwacze, a do tego zwrócą hajs za robote jeżeli dadzą ciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Langista napisał:

Wtryskiwacze regenerowane.. śliski temat, zakładów praktycznie nikt nie zna, które poprawnie i starannie regenerują wtryskiwacze, a do tego zwrócą hajs za robote jeżeli dadzą ciała.

no ja zaryzykowałem,myślę,że jest ok,przyszły z wydrukami,nowymi kodami IMA,gwarancją,do dziś,po pół roku korekcje wzorcowe..chyba jest ok..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, ile kilometrów zrobiliście po usunięciu "opiłkowania"? Jaką metodą naprawialiście: wszystko oryginalne/części regenerowane/używki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2021 o 11:29, Muskel1 napisał:

Niedrożny filtr paliwa

Niedrożne wężyki paliwa

Pompa paliwa nie podaje odpowiedniego ciśnienia

Usterka pompy paliwa

Usterka (tego) czujnika ciśnienia paliwa

Uszkodone okablowanie czujnika

Niepoprawne podpięcię czujnika 

Błąd usunięty , problem był we wtyczce , natomiast co do obcinania mocy i klepania wtrysków to elektryk na 90 % obstawia uszkodzenie komputera Ecu . Macie może jakiegoś elektronika godnego polecenia co do sprawdzenia ecu i jego naprawy ? Ewentualnie może lepszym rozwiązaniem jest szukanie innego ecu . Doradźcie Panowie bo nie mam już pomysłu co dalej robić z tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć czy to wina ECU. Na próbę też innego nie wsadzisz bo jest CP, musisz ją najpierw ściągnąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

Trudno powiedzieć czy to wina ECU. Na próbę też innego nie wsadzisz bo jest CP, musisz ją najpierw ściągnąć. 

w vw też jest ochrona komponentu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, radekmichalczyk napisał:

w vw też jest ochrona komponentu ?

wszystkie auta z grupy m,ają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 7.04.2021 o 17:30, radekmichalczyk napisał:

Błąd usunięty , problem był we wtyczce , natomiast co do obcinania mocy i klepania wtrysków to elektryk na 90 % obstawia uszkodzenie komputera Ecu . Macie może jakiegoś elektronika godnego polecenia co do sprawdzenia ecu i jego naprawy ? Ewentualnie może lepszym rozwiązaniem jest szukanie innego ecu . Doradźcie Panowie bo nie mam już pomysłu co dalej robić z tematem.

Przy aktualnych cenach używanych sterowników nie ma sensu cokolwiek próbować naprawić.

Lepiej kup używkę, niech ktoś Ci przegra IMMO i możesz próbować - chociaż nie jestem przekonany że to pomoże.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2021 o 19:51, Rafal napisał:

Ogólnie dostałem taką wycenę (całość ponad 23 tys zł)

części.PNG

robocizna.PNG

Idzie z tego urwać sporo. Zbiornik można używany kupić lub swój wyczyścić(używany oczywiście też) Rozrząd dokładnie taki sam sprzedaję po 400zł i pompa około 170zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2021 o 19:00, kuebk napisał:

 

Przy aktualnych cenach używanych sterowników nie ma sensu cokolwiek próbować naprawić.

Lepiej kup używkę, niech ktoś Ci przegra IMMO i możesz próbować - chociaż nie jestem przekonany że to pomoże.

 

 

Auto trafi we wtorek do warsztatu zajmującego się w większości grupą Vag  .

Jedyny plus dzisiejszego dnia to że fachura skasował mnie tylko 200 , w sumie auta nie naprawił to bardziej traktuję to jako cena za parking niż naprawę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2021 o 21:50, dirty.73 napisał:

no ja zaryzykowałem,myślę,że jest ok,przyszły z wydrukami,nowymi kodami IMA,gwarancją,do dziś,po pół roku korekcje wzorcowe..chyba jest ok..

 

Kolego podziel się info gdzie regenerowałe# wtryskiwacze? 

Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był zupełny strzał,bez czyjegoś polecenia,ale jestem zadowolony i ja osobiście polecam,u mnie jest wszystko ok,kontakt też był fajny i przyjazny,wysyłałem swoje i tylko jak doszły,wysłał mi sprawne,z wydrukami,kodami,działają bez problemu

 

P&P Piotr Sych,26-600 Radom,tel.:730145746

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dirty.73 napisał:

to był zupełny strzał,bez czyjegoś polecenia,ale jestem zadowolony i ja osobiście polecam,u mnie jest wszystko ok,kontakt też był fajny i przyjazny,wysyłałem swoje i tylko jak doszły,wysłał mi sprawne,z wydrukami,kodami,działają bez problemu

 

P&P Piotr Sych,26-600 Radom,tel.:730145746

Dziękuję za info. 

Edytowane przez radekmichalczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2021 o 20:36, dirty.73 napisał:

ja zbiornik wymieniałem(używka ale czysta),w moim była masakra,nie wymyjesz tego,wszystkie przewody metalowe i szynę myłem ultradźwiękowo,gumowe wymieniałem,pompa paliwa,progowa i CR nowe,czujnik paliwa i regulator nowe,wtryski regenerowane ,no praktycznie cały układ wymieniony,wyniosło mnie to z pół roku temu ok 7 tyś PLN

edit: robocizna,trochę po znajomości,ale 1 tyś(jeden ,nie dziewięć...)

Hej, mam ten sam problem, pompy kupowałeś oryginalne czy zamienniki? Pamiętasz może ceny? Wtryskową mam już zamówioną, a zastanawiam się nad pozostałymi dwiema. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...