Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

Ten otwór na pompie, w który wkręcasz ten zawór. Wszystko ładnie wyczyść. Tam się zbiera bród. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy jest sens ladowac w auto warte 30k 8 tysw naprawe?

Dopadlo mnie to ale jikt nie chce sie podjac naprawy. ...a ci co koze i by zrobili to maja terminy 1.5-2mies a auto potrzebne...

Chyba lepiej sprzedac za 20 i sie nie pirtolić bo niepewnie wyglada gwarancja ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sprzedażą możesz bujać się jeszcze dłużej. Szukaj ogarniętego warsztatu nawet jakbyś miał 100 km dalej jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do którego roku  a4 b8 pompy sprawiały problemy? 

Edytowane przez Math86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2021 o 00:50, Pudzian81 napisał:

Panowie czy jest sens ladowac w auto warte 30k 8 tysw naprawe?

Dopadlo mnie to ale jikt nie chce sie podjac naprawy. ...a ci co koze i by zrobili to maja terminy 1.5-2mies a auto potrzebne...

Chyba lepiej sprzedac za 20 i sie nie pirtolić bo niepewnie wyglada gwarancja ..

A kto Ci da 20 tys za auto warte 30 tys , z uszkodzonym układem paliwowym który jak wiadomo jest drogi w naprawie. Wiadomo że ten co by go kupił to chce żeby wyszło go taniej niż cena rynkowa i żeby trochę kasy zostało w portfelu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odkręceniu czujnika aby sprawdzić czy nie ma opiłków i ponownym założeniu, samochód odpaliłem i zaraz zgasł.

Teraz nie odpala. Czy układ teraz trzeba odpowietrzyć? Jak to zrobić za pomocą VCDS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Caporeira napisał:

Po odkręceniu czujnika aby sprawdzić czy nie ma opiłków i ponownym założeniu, samochód odpaliłem i zaraz zgasł.

Teraz nie odpala. Czy układ teraz trzeba odpowietrzyć? Jak to zrobić za pomocą VCDS?

plak w dolot i odpali

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mrarturko napisał:

plak w dolot i odpali

 

A potem się ludzie zastanawiają czemu pompy opiłkują...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mrarturko napisał:

plak w dolot i odpali

 

Poszło, dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zepsuć się może wszystko przecież, opisywane tutaj opiłkowanie pompy to jest raczej wada wynikła ze złego użytkowania. Lepiej zacznij od napisania jaki masz problem że jest taka diagnoza.

Edytowane przez kuebk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kuebk napisał:

Zepsuć się może wszystko przecież, opisywane tutaj opiłkowanie pompy to jest raczej wada wynikła ze złego użytkowania. Lepiej zacznij od napisania jaki masz problem że jest taka diagnoza.

Właśnie, nie napisałem o najważniejszym... 

Witam. Od połowy czerwca stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 b8 2.0 TDI. Tydzień czasu po zakupie miałem umówiona wizytę u mechanika w celu przejżenia samochodu i wyeliminowania ewentualnych usterek. Tak też się stało. Wszystko szło zgodnie z planem, zostało między innymi sprawdzone sitko czy nie ma opilkow, było czysto. Auto zostało poskręcane odpalone i chodziło. Na koniec doszła jeszcze usterka prawego zamka z przodu gdyż po zamknięciu z pilota drzwi nie chciały się otworzyć od zewnątrz. Mechanik zdemontował zamek i stwierdził że nadaje się on di wymiany, został zamówiony i miał być dnia następnego. Nazajutrz z rana dostałem telefon z zapytaniem czy w samochodzie jest jakieś odcięcie zapłonu gdyż auto niechce im odpalić. 

Samochód kręci mocno lecz nie odpala, na płakać również. Trwa to już tydzień czasu, na desce jak i kompie nie ma żadnych błędów. Wracałem tym samochodem z Bydgoszczy do okolic Łodzi i wszystko było ok, silnik pracował cicho i równo, brak wycieków,odpalalo również z dotyku przez mój okres użytkowania do czasu zaprowadzenia auta do warsztatu. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kuebk napisał:

Zepsuć się może wszystko przecież, opisywane tutaj opiłkowanie pompy to jest raczej wada wynikła ze złego użytkowania. Lepiej zacznij od napisania jaki masz problem że jest taka diagnoza.

I mechanik teraz stwierdził że to jest pompa.. Ale ja nie miałem żadnych objawów, żadnego kopcenia żadnego szarpania żadnej nierównej pracy. Od nagle im nie odpalił z dnia na dzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz w aucie zamontowany DPF to żadnego kopcenia nie będziesz miał. Na podstawie tego co piszesz nie da się doradzić nic innego oprócz diagnostyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że zapowietrzył auto, a teraz nie może odpalić.

Tez kiedyś po sprawdzeniu sitka nie mogłem odpalić auta. Mechanik męczył się z odpowietrzeniem dwa dni. Już prawie kupowałem pompę ale jednak udało się odpalić. Później było wszystko Ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...