Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wchodzisz w sterownik silnika 01, następnie w nastawy podstawowe, rozwijasz listę i wyberasz resetowanie wartości wyuczonych mierzenia dawki paliwa zaworu regulacji ciśnienia i aktywujesz to. 

Podziękował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno, skoro robi się adaptację regulatora na listwie, to tego na pompie CR też? Skoro wpadnie nowy razem z pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworu dozującego N290 nie adaptuje się, przynajmniej nigdzie nie znalazłem tego punktu w nastawach podstawowych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Zaworu dozującego N290 nie adaptuje się, przynajmniej nigdzie nie znalazłem tego punktu w nastawach podstawowych. 

Super, dzięki za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaworu N276 dostępne są w hurtowni z Boscha z nr 0 281 006 074. Mój ma natomiast 0 281 006 075 czy występuje to zamiennie ? Mogę taki włożyć do siebie? Wg katalogu nr OE jest 057 130 764 AB i taki też jest na moim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Lolek napisał(a):

Co do zaworu N276 dostępne są w hurtowni z Boscha z nr 0 281 006 074. Mój ma natomiast 0 281 006 075 czy występuje to zamiennie ? Mogę taki włożyć do siebie? Wg katalogu nr OE jest 057 130 764 AB i taki też jest na moim

Jeśli wierzyć informacjom podanym na stronie np. Aparts i iparts, to tak.  074 pasuje do Twojego silnika.

https://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulacji-cisnienia-systemu-common-rail-bosch-0281006074,0-30-0281006074-989048.html

APARTS.PL

1.2/1.4/1.6/2.0 TDI Zawór regulacji ciśnienia, system common-rail BOSCH 0 281 006 074 0281006074 BOSCH

Radziłbym jednak zapytać w Bosch Servis. Ale czy będą chcieli  udzielić informacji... ?

Edytowane przez Tomnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tomnik napisał(a):

Jeśli wierzyć informacjom podanym na stronie iparts, to tak.  074 pasuje do Twojego silnika.

https://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulacji-cisnienia-systemu-common-rail-bosch-0281006074,0-30-0281006074-989048.html

Dlatego pytam, IC, gordon, autopartner itd. Podają ten zamiennie. A różnica w cenie kolosalna..... zaraz się okaże, że najlepiej włożyć wtryski, złożyć auto do kupy bez wymieniania czegokolwiek i wystawić na OLX bo opilkow w pompie nie widać 

Edytowane przez Lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2023 o 20:16, Muskel1 napisał(a):

Wchodzisz w sterownik silnika 01, następnie w nastawy podstawowe, rozwijasz listę i wyberasz resetowanie wartości wyuczonych mierzenia dawki paliwa zaworu regulacji ciśnienia i aktywujesz to. 

Nie dopytałem, to na uruchomionym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Lolek napisał(a):

Nie dopytałem, to na uruchomionym silniku ?

Tylko na zapłonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Tylko na zapłonie.

Dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pompie jest kaucja więc nikt Ci za darmo nie wyda. Przy kupnie nowej oddajesz starą, jeżeli nie masz starej to płacisz kaucję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mateusz16 napisał(a):

Witam. Gdzie wysyłacie wtryski do sprawdzenia lub regeneracji?

 

Diesel System Podkowiński Bogdan

Pruszkowska 32G, 05-830 Nadarzyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie do którego roku był problem z opiekującymi pompami? Mam CJCB 2013 (lift)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek, wiem już wszystko 💪😄

Mój filtr z passata 2011r 186kkm, wymieniany niby co rok (ale mechanikom ufam mniej niż politykom), samochód użytkowany w UK:

 

Edytowane przez Gt_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak nie wiem wszystkiego:

 

1)czy można dostać się do tłoczka pompy bez demontażu pompy (żeby ocenić stan rolki i walka)?

2)jakie są szanse że silnik nie odpali po demontażu i ponownym montażu czujnika na pompie i poprawnym odpowietrzeniu układu programem diagnostycznym? Sporo osób w tym wątku miało ten problem. Dlaczego się tak dzieje?

I co wtedy robić - parę osób pisało o metodzie zapalania na plak, dla mnie trochę za bardzo chałupniczo. Nie pali więc coś w ukladzie nie halo. Jak to ugryźć? Z tego powodu boje się zaglądać do sitka na zaworze 

Edytowane przez Gt_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...