kami050 4 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 A nie jest to czasem jakas urwana łopatka lub krzywa łopatka turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Jak sam będziesz robić to wiele się da, jak będziesz zawoził do partaczy to sukcesu tanim kosztem nie będzie. Czy kolektor nie jest luźny sprawdzisz w prosty sposób - próbojąc dokręcić każdą ze śrub. Z fusów nikt ci nie wywróży. Zawsze możesz samemu zdjąc kolektor i zobaczyć co tam się dzieje. Edytowane 11 Września 2019 przez Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 A dokrecac na gorącym czy zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 No na gorącym to ja ci powodzenia nie wróżę xD Jak będzie niedokręcone to palcami te nakrętki będzie się dało odkręcić. Poza tym to temat do 1.8t, a ty jeździsz traktorem więc mogą być pewne różnice jeżeli chodzi o ewentualne usterki samej turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Od 3 miesięcy jeżdżę 1.8T, muszę zaktualizować profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 No to sprawa prosta. Nieszczelności kolektora, luźna klapka WG, grubo popękana turbina. Ogólnie te turbiny są notorycznie popękane, ale nie na tyle, że powoduje to jakikolwiek problem więc w razie czego nie daj się naciągnąć jak pseudo wymieniacz pokaże ci w środku jedno małe pęknięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 A takie pęknięcia się spawa czy wymienia się pełny korpus? Kurcze nawet bym zregenerowal te turbo ale też obawiam się, że zregenerowana będzie gorzej pracować niż mój oryginał z przebiegiem 120tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Jak są małe to się nic z tym nie robi, bo nie powoduje to zauważalnych problemów. Poza tym nic nie sprawdzone, a ty chcesz od razu regenerować. Edytowane 11 Września 2019 przez Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Jeszcze mam pytanko, chciałbym bez demontażu niczego sprawdzić czy szelest przy schodzeniu z obrotów powoduje ta klapka WG w turbo, czy jak odepne przewód podcisnienia od gruszki i się przejdę to nic się złego nie stanie a klapka nie będzie pracować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się