Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Szarpie (przerywa) na zimnym silniku


jarek3251

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie i panie mam taki problem stało mi sie to nagle bo dzień wcześniej tej usterki nie było. tak wiec odpalam auto z rana wsadzam 1 potem 2 przyśpieszam delikatnie a tu zonk auto zaczyna mi szarpać, przerywać dzieje sie tak od 1000 obr. na min delikatnie przyśpieszając jak wcisnę mocniej pedał gazu to nic sie takiego nie dzieje jak jadę ze stała prędkością tez szarpie jak sie auto nagrzeje do 90*c to problemu nie ma albo jak jest to nie wyczuwalny przezemnie myślałem sobie ze to może ten jeb..y nastawnik pompy wlałem specyfiku do ropy myślę sobie może sie rozchodzi ale nie bardzo a już poł baku wyjeździłem przeczytałem na forum ze jak sie czujnik prędkości w skrzyni wyciągnie wtyczkę to jeśli miał by to być nastawnik to sie po tym pozna bo objawy powinny ustąpić nic z tych rzeczy przynajmniej w tym przypadku. czytałem tez ze może to wtrysk sterujący ale tego nie mam jak sprawdzić chyba ze go odłączę i zobaczę czy szarpie wtedy???? wiem ze napiszecie ze by waga podpiąć ale nie bardzo mam kiedy wiec najpierw pisze do was a gdzie i jak sprawdzić vagiem nastawnik????? aha dodam ze filtry prawie nowe powietrza w przewodach paliwowych niet. nie bardzo wiem co jest nie halo z tym wiec wszystkie sugestie mile widziane :hi:[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2008, 21:00_________________________________________________co nikt sie nie wypowie ludzie co wy!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

totalny strzal, moze byc czujnik temp, ECU nie wie jaka temperatua albo mysli ze silnik jest nagrzany i nie zwieksza dawki paliwa gdy jest zimny, jak masz mozliwosc to podmien czujnik i sprawdz, ale bez vaga to nie robota niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawiami szarpania w 1Z moze byc (ale nie musi):

- przebicie na wiazce silnika

- zanieczyszczony nastawnik

- konczący sie wtrysk sterujacy

- uszkodzony kabelek od ww. do ECU

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie odgrzewam kotleta problem znikł na jakiś czas i znów wrócił dzieje sie tak tylko na zimnym póki nie złapie 90 na liczniku stopni Celsjusza dodam ze odłączałem czujnik prędkości czujnik temperatury cieczy i nic(tak samo)!!! teraz pytanie które bloki na zimnym silniku sprawdzić vag-iem żeby coś zdiagnozować i jak sprawdzić bo jak sie robi log to pedał w podłodze a tutaj ten objaw pojawia sie tylko jak jadę ze stała prędkością??????????????????????[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2008, 17:25_________________________________________________pany niech ktoś poradzi jak to sprawdzić vag-iem chociaż???????????????? czy może byc przyczyna wtrysk sterujący????? bo jak go dziś odłączyłem to jak by mu przeszło tylko ze muł był okropny ale po nagrzaniu silnika wtrysk sterujący by sie sam naprawiał????????????POMOCY!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacz VAG :

- odczytaj błedy

- zaloguj 000 stat, 001 stat, 000 Basic Settings, 007 stat oraz 013 stat

i zaprezentuj w odpowiednim dziale...

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę na przepływomierz może też być przyczyna szarpania czego doświadczyłem osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam podobny problem tylko ze na ciepłym silniku zaczyna go dławic; na biegu jałowym zaczynaja skakac obroty , na zimnym było ok aż do dzis, wczoraj byłem podpiety do kompa i spec powiedział ze moze byc popa wtryskowa bo komputer nic nie pokazał , dzis całkiem sie spier.... autko odstawione do mechanika zobaczymy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pa

Od pewnego czasu mam podobny problem, na zimnym silniku, przy ruszaniu strasznie szarpie. Wystarczy że silnik się zagrzeje i problem znika. Proszę o pomoc jarek3251 gdyby udało Ci się zlokalizować przyczynę tego.

panowie to jest tak w moim przypadku gdy odłączyłem ostatnio wtrysk sterujący jak mi tak szarpało tak mu przeszło a jak podłączyłem to znów szarpał ( póki sie nie nagrzał)wiec obstawiam ze to jest właśnie tego wina ze sie przycina wtrysk sterujący ( jego iglica) dolałem wiec na jakies 45 litrów ropy 1 litr mixolu i przeszło mu zarazie, wczoraj skończyła mi sie ta mikstura :blink: i wlałem normalnej ropy wiec zobaczymy co będzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pa

Od pewnego czasu mam podobny problem, na zimnym silniku, przy ruszaniu strasznie szarpie. Wystarczy że silnik się zagrzeje i problem znika. Proszę o pomoc jarek3251 gdyby udało Ci się zlokalizować przyczynę tego.

panowie to jest tak w moim przypadku gdy odłączyłem ostatnio wtrysk sterujący jak mi tak szarpało tak mu przeszło a jak podłączyłem to znów szarpał ( póki sie nie nagrzał)wiec obstawiam ze to jest właśnie tego wina ze sie przycina wtrysk sterujący ( jego iglica) dolałem wiec na jakies 45 litrów ropy 1 litr mixolu i przeszło mu zarazie, wczoraj skończyła mi sie ta mikstura :blink: i wlałem normalnej ropy wiec zobaczymy co będzie

Witam

jak to odłączyłeś wtrysk sterujący????????????

Auto zapaliło?????????? :cool1:

co do mixolu to :no:

ps. :vaglogi:

pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pa

Od pewnego czasu mam podobny problem, na zimnym silniku, przy ruszaniu strasznie szarpie. Wystarczy że silnik się zagrzeje i problem znika. Proszę o pomoc jarek3251 gdyby udało Ci się zlokalizować przyczynę tego.

panowie to jest tak w moim przypadku gdy odłączyłem ostatnio wtrysk sterujący jak mi tak szarpało tak mu przeszło a jak podłączyłem to znów szarpał ( póki sie nie nagrzał)wiec obstawiam ze to jest właśnie tego wina ze sie przycina wtrysk sterujący ( jego iglica) dolałem wiec na jakies 45 litrów ropy 1 litr mixolu i przeszło mu zarazie, wczoraj skończyła mi sie ta mikstura :blink: i wlałem normalnej ropy wiec zobaczymy co będzie

Witam

jak to odłączyłeś wtrysk sterujący????????????

Auto zapaliło?????????? :cool1:

co do mixolu to :no:

ps. :vaglogi:

pozdrawiam :hi:

normalnie wypiołem wtyczke od wtrysku sterujacego i bez tego jechałem efektem tego było ze był mułowaty i swieca zarowa swieciła ale.... NIE szarpał!!!!!!!

a co mu sie stało jak dostał 1 mixolu przepalił jak ta lala :naughty:[br]Dopisany: 10 Październik 2008, 22:41_________________________________________________

dzis dzwoniłem do mechanika stwierdził ze nastawnik pompy, czy sterownik pompy wtryskowej koszt 450pln

takie mowienie przez telefon bo mechanik powiedział to ja nie wierze a co oni to jacyś wróżbici są???to moja teoria juz jest bardziej wiary godna bo opiera sie na fakcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie ten silnik, ale w moim 1.6 szarpało na 1 i 2.

Nie dało się jechać bez gazu lub na półsprzęgle na jedynce przy zimnym silniku. Zmora - szczególnie na dziurawych drogach gruntowych.

Myślałem, że tak ma być aż wymieniłem filtr powietrza. Zapinam jedynkę, puszczam sprzęgło i jedzie... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO WITAM PONOWNIE ;)

przyczyny mogą być dwie świece mogą byc nieszczelne i przepuszczają powietrze ( dodam , że kontrolka będzie się normalnie palić , że niby wszystko jest z nimi ok ) lub zapchany wtrysk jeden lub więcej na 100%

z tymi świecami mogło by i tak być, wymieniłem je właśnie przed chwilą na iskry nowe zobaczymy co będzie się działo a w starych ten grot co na niego fajkę się zakłada to się w 2-och świecach ruszał wiec możliwe twoje stwierdzenie jak nie to to wtryski i tu się pytanie pojawia czy kupować same końcówki czy całe wtryski używane?????????????????????????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...