Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Udrożnienie odpływu klimatyzacji


goldi

Rekomendowane odpowiedzi

na jakiej zasadzie jest mocowany ten lejek w tym miejscu gdzie jest ta gąbka na zdjęciu i czy on jest tylko wsuwany w podłogę czy jakoś inaczej.

czyściłeś z powodu braku kapania czy z jakiegoś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lejek w tym miejscu gdzie jest gąbka jest tylko dociśnięty i około 10-15 mm jest wsunięty w otwór w podłodze.

Natomiast czyściłem z powodu braku kapania otwór był zapchany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dzięki już wszystko rozumiem przyda się na przyszłość. u mnie normalnie kapanie jest ale takie info przyda się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przez to przechodziłem. Nie ma co ukrywać trzeba się trochę powyginać przy tym. Jest też prostszy sposób, zainspirował mnie post kogoś z forum. Ów forumowicz montował u siebie klimatyzowany schowek, w tym celu wywiercił otwór w bloku systemu wentylacji w ten sposób, że można przez niego przepchać odpływ. Trzeba tylko wyznaczyć miejsce otworu żeby nic nie uszkodzić i wykombinować zaślepkę na otwór. Zatka się odpływ - wyciągasz zaślepkę i przepychasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od spodu nie zaglądałem jedynie jak przepychałem otwór to pręt szedł pod kątem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez woda nie leci . musze sie tym zajac a jak jest zapchany ten wezyk to gdzie ta woda leci?? do srodka

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda z klimy tak naprawdę zaczyna lecieć po przejechaniu większej ilośći kilometrów przynajmniej tak zauważyłem u żony w drugim audi po przejechaniu 40 KM robi sie kałuża pod autem.Czyli generalnie jeśli masz zapchany to siąka w gąbkę która sie tam znajduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast czyściłem z powodu braku kapania otwór był zapchany
Woda z klimy tak naprawdę zaczyna lecieć po przejechaniu 40 KM robi sie kałuża pod autem.Czyli generalnie jeśli masz zapchany to siąka w gąbkę która sie tam znajduje

No to trzeba przepychać jak nie ma kałuży pod autem ? :grin: bo ja ciągle nie kapuje po co przepychać :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast czyściłem z powodu braku kapania otwór był zapchany
Woda z klimy tak naprawdę zaczyna lecieć po przejechaniu 40 KM robi sie kałuża pod autem.Czyli generalnie jeśli masz zapchany to siąka w gąbkę która sie tam znajduje

No to trzeba przepychać jak nie ma kałuży pod autem ? :grin: bo ja ciągle nie kapuje po co przepychać :facepalm:

jeżeli używasz klimy to powinno kapać pod autem po stronie pasażera a dlatego że występuje różnica temperatury i się skrapla. kapania nie da się zaobserwować zaraz po włączeniu klimy musisz z nią przejechać trochę u mnie w dzień gdzie jest z 28 stopni to po przejechaniu kilku minut autem już kapie pod autem to znaczy że odpływ jest drożny ale jeśli nawet po bardzo długim używaniu klimy np. po jeździe w trasie jak staniesz nie będzie widać kapania to znaczy że masz zapchany ten odpływ a co za tym idzie że wszystko ci się leje pod dywan na podłogę. Teraz kapujesz dlaczego koledzy przepychają czy nadal nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry opis :)

Właśnie dla mnie leją się ogromne ilości wody wlewały się pod wykładzinę na podłogę. Odkurzaczem do prania ściągałem po 2-3 litrów wody.

Dzisiaj w końcu zdecydowałem się zobaczyć co tam jest i okazało si że odpływ nie wchodzi do lejka.

dobry opis :)

Właśnie dla mnie leją się ogromne ilości wody wlewały się pod wykładzinę na podłogę. Odkurzaczem do prania ściągałem po 2-3 litrów wody.

Dzisiaj w końcu zdecydowałem się zobaczyć co tam jest i okazało si że odpływ nie wchodzi do lejka.

[/url]">http://http://postimg.org/image/pcrpyo0bn/'>DSC_0399.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z mokrym dywanikiem. Zrobilem według instrukcji, ale gdy wkładam palec w ten otwór wyczuwam jakąś gąbkę, tekturę czy coś w tym rodzaju i boję się, że jak będę mocniej tam przepychał to uszkodzę to coś. Czy tak powinno być?

Edytowane przez radek996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy... posiadam audi a4 b5 1.9tdi ale po lifcie i zgodnie z instrukcja zdjalem schowek jednak zamiast tej pojedynczej rurki jak wyzej na obrazkach pojawił mi sie widok calego systemu nawiewu od silnika az do konsoli srodkowej wszystko zabudowane platikami ( zapomnialem zrobic zdjecia ) na zatrzaskach śrubkach... i nie wiem czy to wszystko rozkrecac i szukac odplywu czy moze jakos od spodu mozna byloby odetkac przepływ jakims drutem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie odetkałem to powietrzem z kompresora do pompowania kół. Podjechałem na stację benzynową ze zdemontowanym schowkiem i końcówkę kompresora przycisnąłem w okolicach gąbki. U mnie pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś szansa dostać się do tego odpływu od dołu? Bez demontażu schowka? Jeśli tak, to gdzie znajduje się odpływ pod pojazdem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś szansa dostać się do tego odpływu od dołu? Bez demontażu schowka? Jeśli tak, to gdzie znajduje się odpływ pod pojazdem?

Jak dobrze pamiętam wylot jest schowany za osłoną termiczną przy wydechu. Nie wiem czy uda Ci się coś zdziałać z tej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to można wyjąć i wsadzić spowrotem bez połamania... musiałem zastąpić ten lejek wężem silikonowym... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...