Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana foteli skóra tapicerek A4 B6 B7 elektryka ledzwie AIR BAG od A do Z


kazuyaet

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Poczytałem i wiem, że bezpiecznik od elektryki ma swoje miejsce. Pytanie: Czy jak nie miałem elektryki do tej pory, to będę mieć to gniazdo czy musiałbym je dokładać? 

I czy musi być koniecznie bezpiecznik termiczny, czy mogę zastosować zwykły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz musiał dokładać, pod kierownicą będą puste gniazda. Czy termiczne to trzeba by zapytać kogoś, kto w elsie jest w stanie to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Rozumiem, a te gniazda w których mógłbym osadzić bezpiecznik można gdzieś dostać, czy jakieś inne uniwersalne będą pasować? Jest możliwość pokazania jak dokładnie to wygląda?

I jeszcze jedno: czy można pominąć całkowicie fabryczne gniazdo bezpiecznika i po prostu gdzieś na kablu go wpiąć i będzie cacy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, BlueArrow91 napisał:

Ok. Rozumiem, a te gniazda w których mógłbym osadzić bezpiecznik można gdzieś dostać, czy jakieś inne uniwersalne będą pasować? Jest możliwość pokazania jak dokładnie to wygląda?

I jeszcze jedno: czy można pominąć całkowicie fabryczne gniazdo bezpiecznika i po prostu gdzieś na kablu go wpiąć i będzie cacy?

Można gdziekolwiek w dostępnym miejscu na przewodzie zasilającym. Bezpiecznik termiczny w obudowie pod kierownicą to zwyczajnie opcja, jaka wychodziła z fabryki bez sztukowania i jest to schludne i wygodne w montażu.

Bezpiecznik z obudową, który pasuje w fabryczne miejsce wygląda tak:

BEZPIECZNIK TERMICZNY AUDI A4 PASSAT B5 443937105A - Zdjęcie na imgED

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, BlueArrow91 napisał:

jak dokładnie to wygląda?

Montaż i podłączenie elektryki haka - kodowania - strona 4 - A4 B6/B7 - Audi  A4 Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, BlueArrow91 napisał:

Ten bezpiecznik ma takie same wymiary i nóżki jak zwykły płytkowy? 

 

Nie, to zupełnie inny bezpiecznik. Nowe są mega drogie, używki tanioszka, a nie słyszałem jeszcze żeby taki bezpiecznik się wypalił, także używki jak najbardziej można brać, zepsuty bezpiecznik powinien być spuchnięty (jak bateria).

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tylko o to, czy do gniazda (takiego jak na 1 stronie tego tematu) wepnę taki bezpiecznik termiczny, czy muszę mieć jakieś inne specjalne gniazdo :) Zamówiłem ori bezpiecznik już (chyba z Passata, ale numer ten sam) i się zastanawiam jak go najlepiej wpiąć w instalację.

Zdecydowałem się, że podepnę kabel oczkiem do głównego plusa, kawałek dalej wepnę bezpiecznik (w gniazdo standardowe dla bezpiecznika jeśli tak się da), poprowadzę do fotela kierowcy i stamtąd jakoś przerzucę plusa do pasażera :)

Jeśli coś jest błędnego w moim planie, to proszę o sprostowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle. Trzeba było kupić używkę razem z kostką pod kierownicę za 20-40 zł. Ma iść jeden plus do bezpiecznika i wychodzić z niego mają dwa na jeden i drugi fotel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był sam bezpiecznik na sprzedaż :)

No i nie chodzi mi o to, że wepnę się tym bezpiecznikiem do skrzynki w aucie. Chodzi mi o to, że podepnę się do głównego plusa, kawałek dalej przetnę kabel i wstawię tam gniazdo hermetyczne na bezpiecznik i do niego wepnę ten co kupiłem i z tego gniazda rozdzielę na dwa kable. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ori gniazdo bezpiecznika od foteli regulowanych elektrycznie ma numer 4A0937530 - kolor czarny cena w ASO 22 zł (bez pinów)

dla foteli z elektryką lędźwi 4B0937530 - kolor kremowy - cena w ASO 22 zł (bez pinów)

oba mocowania dostępne w polsce w każdym ASO na zamówienie, oba są takie same, różnią się kolorem i może miejscem montażu (ale nie wydaje mi się, są jeszcze takie koloru zielonego i niebieskiego)

albo szukaj na alledrogo gniazda z bezpiecznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele zainstalowane i wszystko działa.

Jednak w nowych fotelach po stronie pasażera brakuje maty zajętości oraz czujnika zapięcia pasów. Nie chcę rozbierać nowych foteli, żeby dołożyć matę że starego fotela. 

 

Chcę zakodować system tak, żeby poduszka w fotelu pasażera była cały czas aktywna.

 

Którą opcję w VCDS w kodowaniu Airbag trzeba wybrać, żeby było tak jak chcę? Wiem, że 4 wartość w kodowaniu, ale nie wiem która opcja będzie właściwa. Proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie przekładki foteli na elektryka z ledzwiami I grzaniem. Ma ktoś chwilę czasu powiedzieć mi co I jak?? Najlepiej przez telefon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Gruby88 napisał:

Jestem w trakcie przekładki foteli na elektryka z ledzwiami I grzaniem. Ma ktoś chwilę czasu powiedzieć mi co I jak?? Najlepiej przez telefon

Pierwsza strona tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie może to już było gdzieś tu wyjaśniane ale przeoczyłem. Mama zwykłe fotele full, w sensie elektryka z pamięciami, grzanie pompowanie. Chciałbym je wymienić na takie jak S line (nie musi być znaczka), czy mogę wymienić same poduszki bo stelaż jest ten sam czy musze wymienic całe fotele ze stelażem?
Dlaczego pytam, bo prędzej kupie S line manualne niż elektryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem ten temat, uff. :) Upatrzyłem sobie fotele typu S-line , bo mam zwykłe. Obecnie kostka żółta 3 - przewodowa od poduszek, gniazdko czerwone z jednym pinem na którym jest masa nie wykorzystane oraz gniazdko zielone z pinami nie podłączonymi. Czy jak doprowadzę (+) gdzieś z pod kierownicy, nie wiem jeszcze dokładnie skąd, jak ktoś tu pisał a wezmę (-) z tej zielonej kostki w podłodze, to będzie działac lędźwia? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie zwykle fotele z pogrzewaniem.

Trafil sie komplet calej elektryki z pamięcią. Nie bardzo mi na niej zalezy. Chodzi zeby poprostu chodzilo ustawianie. Jak podlacze zasilanie i mase pod fotelem to bedzie chodzic regulacja, czy w tym przypadku musi byc wszystko podlaczone i dopisane zeby ruszyl fotel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...