vario2g 1 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam .Tak jak w temacie ,coś mi puka w prawym kole,rozebrałem wszystko i okazało się że nie ma luzu na żadnym z wahaczy ,stabilzator ok jest możliwe że smar wewnątrz sworznia redukuje luz szarpiąc go ręką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 może klocki pukają ? albo jest luz gdzie indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 ostrożnie z tymi szarpakiami ,nie jednemu już gumy na wachaczch po szarpało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vario2g 1 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie. tak na szrpakach nic nie wykazało, amory 65%sprawności ,chyba zaryzykuję i wymienię 2 dolne wahacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 końcówki drążka kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie. tak na szrpakach nic nie wykazało, amory 65%sprawności ,chyba zaryzykuję i wymienię 2 dolne wahacze. to już jak chcesz ,ja bym je wyjął i obadał na imadle ,bo sie okaże ,że to nie to i kilka stówek jesteś w plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vario2g 1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Wahacze wymienione i pudło- klepie dalej,zapodałem regenerowane ,myślę że wytrzymią z 50 tyś,stare były oryginały LMF przebieg 220tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Wahacze wymienione i pudło- klepie dalej,zapodałem regenerowane ,myślę że wytrzymią z 50 tyś,stare były oryginały LMF przebieg 220tyś po wymianie wszystkiego komplet wachaczy i końcówki mi pukało to gówno co się wkręca do maglownicy to się nazywa drążek kierowniczy siedzi w tej gumie co wychodzi z maglownicy a wygląda tak: jedno idzie do maglownicy a do drugiego wkręca się końcówka też strzeliłem zdziwko jak po wymianie wszystkiego nadal tłukło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vario2g 1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Zauważyłem że kiedy robię krótkie ruchy kierownicą przy zgaszonym silniku cos puka ,obstawiałem maglownicę ale to też może być ten drążek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 no może nie wyczujesz tego ręką ja dopiero jak wyjąłem to poczułem luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seniu001 0 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 kurcze tez mam wlsnie stuki z lewej strony i na przegladzie nic nie wyszlo...chyba zajrze do tego drazka. wczesniej mi stukalo w b6 i tez zaden wahacz nie mial luzu a teraz w b7 stuka tak samo i nie ma luzu... jaki koszt tgo drazka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Zregenerowałem magla,nowe drazki i koncowki i dalej puka z lewej strony. Moze krzyzak na kolumnie kierownicy? Ta sztyca co łączy sie z maglownica. Ma to jakis nr?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 U mnie własnie też coś dziwnie stuka z prawej strony, jak skręcam w lewo. Np. jak jadę rondem i są drobne nierówności. Posprawdzałem, i luzów nie ma. W tym miesiącu mam przegląd, więc każę dokładnie posprawdzać znajomemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 mi pukało, co prawda z tyłu, ale było to na tyle irytujące, że jeździłem po warsztatach i szukałem przyczyny. A mechanicy tylko wzruszali ramionami, że zero luzów i wszytko ok. Tyle, że późnij skojarzyłem to pukanie z wymianą klocków hamulcowych. Może to zabrzmi dziwnie, ale raz wpadkłem w jakieś koleiny i pukanie ustało. Od tej pory wszytko ok. I bądź tu mądry. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 śruba sie jakas odkrecila i dlatego ,dlatego ja w razie czego jak cos dokręcam w zawieszeniu itp to biore w ręke klucz dynanometryczny i ustawiam wiecej o conajmniej 5-10KN wtedy jest pewnosc ,że sie nie odkreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Czasem zawieszenie sprawne bez luzów a stuka. Miałem tak u siebie i kilka rzeczy wymieniłem (wahacz dolny, drążek, końcówkę) i nadal stukało. Okazało się że to amortyzator.Założyłem na próbę używany i nastała cisza. Po prawie trzech latach znowu czasem coś stuknie chyba właśnie ten amortyzator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 U mnie też stukało, a na wahaczach nie było luzu. Założyłem 4 nowe górne + poduszki amortuzatorów+ sprężyny eibach prokit i nie stuka. Chyba wymiana poduszek pomogła bo stare były już mocno sciśnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seniu001 0 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 U mnie tez stukalo z przodu z lewej strony ,wymienilem amortyzatory i sprezyne i przestalo stukac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwoszek28 5 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 U mnie stuka podczas skrętu, podczas ruszania i gdy jadąc tak z 60 km/H nagle spuszcze z obrotów. ciągle jest taki mocny stuk z prawej strony. Coraz częściej to słychać. dla ciekawostki dodam że tak jest w cieplejsze dni. Zima raczej tego nie było. zmieniłem amor na inny dalej to samo. Zmienione przeguby wewnętrzne dalej to samo. może to przegub zewnętrzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się