Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stuki w zawieszeniu-brak luzów


vario2g

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Tak jak w temacie ,coś mi puka w prawym kole,rozebrałem wszystko i okazało się że nie ma luzu na żadnym z wahaczy ,stabilzator ok jest możliwe że smar wewnątrz sworznia redukuje luz szarpiąc go ręką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostrożnie z tymi szarpakiami ,nie jednemu już gumy na wachaczch po szarpało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie.
tak na szrpakach nic nie wykazało, amory 65%sprawności ,chyba zaryzykuję i wymienię 2 dolne wahacze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie.
tak na szrpakach nic nie wykazało, amory 65%sprawności ,chyba zaryzykuję i wymienię 2 dolne wahacze.

to już jak chcesz ,ja bym je wyjął i obadał na imadle ,bo sie okaże ,że to nie to i kilka stówek jesteś w plecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze wymienione i pudło- klepie dalej,zapodałem regenerowane ,myślę że wytrzymią z 50 tyś,stare były oryginały LMF przebieg 220tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze wymienione i pudło- klepie dalej,zapodałem regenerowane ,myślę że wytrzymią z 50 tyś,stare były oryginały LMF przebieg 220tyś

po wymianie wszystkiego komplet wachaczy i końcówki

mi pukało to gówno co się wkręca do maglownicy

to się nazywa drążek kierowniczy

siedzi w tej gumie co wychodzi z maglownicy

a wygląda tak:

na_forum.jpg

jedno idzie do maglownicy a do drugiego wkręca się końcówka

też strzeliłem zdziwko jak po wymianie wszystkiego nadal tłukło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że kiedy robię krótkie ruchy kierownicą przy zgaszonym silniku cos puka ,obstawiałem maglownicę ale to też może być ten drążek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może

nie wyczujesz tego ręką

ja dopiero jak wyjąłem to poczułem luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze tez mam wlsnie stuki z lewej strony i na przegladzie nic nie wyszlo...chyba zajrze do tego drazka. wczesniej mi stukalo w b6 i tez zaden wahacz nie mial luzu a teraz w b7 stuka tak samo i nie ma luzu...

jaki koszt tgo drazka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zregenerowałem magla,nowe drazki i koncowki i dalej puka z lewej strony.

Moze krzyzak na kolumnie kierownicy?

Ta sztyca co łączy sie z maglownica.

Ma to jakis nr??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie własnie też coś dziwnie stuka z prawej strony, jak skręcam w lewo. Np. jak jadę rondem i są drobne nierówności. Posprawdzałem, i luzów nie ma. W tym miesiącu mam przegląd, więc każę dokładnie posprawdzać znajomemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi pukało, co prawda z tyłu, ale było to na tyle irytujące, że jeździłem po warsztatach i szukałem przyczyny. A mechanicy tylko wzruszali ramionami, że zero luzów i wszytko ok. Tyle, że późnij skojarzyłem to pukanie z wymianą klocków hamulcowych. Może to zabrzmi dziwnie, ale raz wpadkłem w jakieś koleiny i pukanie ustało. Od tej pory wszytko ok. I bądź tu mądry.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śruba sie jakas odkrecila i dlatego ,dlatego ja w razie czego jak cos dokręcam w zawieszeniu itp to biore w ręke klucz dynanometryczny i ustawiam wiecej o conajmniej 5-10KN wtedy jest pewnosc ,że sie nie odkreci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem zawieszenie sprawne bez luzów a stuka.

Miałem tak u siebie i kilka rzeczy wymieniłem (wahacz dolny, drążek, końcówkę) i nadal stukało.

Okazało się że to amortyzator.Założyłem na próbę używany i nastała cisza.

Po prawie trzech latach znowu czasem coś stuknie chyba właśnie ten amortyzator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też stukało, a na wahaczach nie było luzu. Założyłem 4 nowe górne + poduszki amortuzatorów+ sprężyny eibach prokit i nie stuka. Chyba wymiana poduszek pomogła bo stare były już mocno sciśnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez stukalo z przodu z lewej strony ,wymienilem amortyzatory i sprezyne i przestalo stukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie stuka podczas skrętu,  podczas ruszania i gdy jadąc tak z 60 km/H nagle  spuszcze z obrotów.  ciągle jest taki mocny stuk z prawej strony. Coraz częściej to słychać.  dla ciekawostki dodam że tak jest w cieplejsze dni. Zima raczej tego nie było.  zmieniłem amor na inny dalej to samo. Zmienione przeguby wewnętrzne dalej to samo.  może to przegub zewnętrzny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...