Jump to content

VCDS nie widzi RNS-e


bosniak_sg
 Share

Recommended Posts

1 godzinę temu, Krisu a4 b7 napisał:

Na serio nikt nie pomoże?

Ja cały czas skazany na muzykę z sd...

No nie gadaj ze kilka miesięcy już to trwa a Ty nadal w tym samym miejscu... ogólnie to max 15 minut roboty jeżeli trzeba by było pociągnąć linie K z klimatronika. Wygląda to jakby ktoś wywalił niebieską kostkę,jeżeli jej nie ma to wsadź tą która kupiłeś i pociągnij linie K z panelu klimatyzacji. Kostka D pin 11

Edited by pila24
Link to comment
Share on other sites

Jak to tyle trwa to może lepiej i bezpieczniej będzie koledze wytłumaczyć, że należy się wlutować (wątpię aby miał narzędzia do zarabiania pinów) kabelkiem 0,25/0,33mm w wyżej wymieniony z klimatronika i całkowicie po partyzancku możesz zwykłą żeńską końcówkę dolutować oraz nałożyć ją ciasno na odpowiedni pin w radiu, w tedy nie potrzebujesz kostki. 

Oczywiście gdybyś miał możliwość zarobienia takich pinów to robota była by dużo prostsza i przede wszystkim pewniejsza.

Link to comment
Share on other sites

Wlutowanie się w przewód 0,35mm²  sprawi iż po 2 miesiącach on pęknie z powodu przegrzania żył miedzianych które nie zniosą drgań. Nie bez powodu w autach nie stosują producenci żadnych metod lutowania przewodów. Przewody się zaciska aby połączyć ze sobą,można to zrobić gdzieś w wiązce używając tulejek,konektorem przy wtyczce lub specjalnym konektorem do naprawy przewodów(jak na foto).

20210318_121444.jpg

Edited by pila24
Link to comment
Share on other sites

.

Edited by pila24
Link to comment
Share on other sites

Dzięki koledzy za odzew.

Wiem, że to zabawne, że tyle czasu ale ja dużo kursuję.

Kostkę posiadam ale ona chyba nie ma w środku żadnych pinów - sam plastik z tego co pamiętam (znowu w trasie a kostka w domu).

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Krisu a4 b7 napisał:

Wiem, że to zabawne, że tyle czasu ale ja dużo kursuję.

To jak będziesz kursował przez Koszalin to daj znać,ogarnę Ci to od ręki 🙂

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, pila24 napisał:

To jak będziesz kursował przez Koszalin to daj znać,ogarnę Ci to od ręki 🙂

Dzięki za propozycje ale póki co, nie mam Koszalinowych planów:rolleyes:

Pewnie w końcu podjadę do jakiegoś elektryka, bardziej chodziło o teorię bo jak wiadomo nasze mechaniory są nie bardzo ogarnięte, zazwyczaj trzeba im podpowiadać.

Ostatnio majster na przeglądzie tak mi wyregulował prawego ksenona, że wykręcił chyba śrubę od regulacji i projektor tańczy na dziurach. Z kolei na zbieżności, za nic miał sugestie, że mam 1bv, nie 1ba - jemu pod 1ba wszystkie audi od 2007-2015 pokazuje maszyna i wszystkie audi wali pod to😁

Aż się boję bo chcę wymienić wahacze z przodu, celuję w lemy albo regum. Jak majster źle dokręci to będzie lipa.

Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, Krisu a4 b7 napisał:

Ostatnio majster na przeglądzie tak mi wyregulował prawego ksenona, że wykręcił chyba śrubę od regulacji i projektor tańczy na dziurach.

Tak oni w skp regulują,oby jak najniżej by świeciło 10 metrów przed auto... najlepiej nauczyć się samemu ustawiać światła. Wtedy będzie świeciło daleko i bez świecenia po gałach.

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, pila24 napisał:

Tak oni w skp regulują,oby jak najniżej by świeciło 10 metrów przed auto... najlepiej nauczyć się samemu ustawiać światła. Wtedy będzie świeciło daleko i bez świecenia po gałach.

A gdy śruba regulacyjna jest wykręcona da radę to naprawić bez rozklejania lampy?

Link to comment
Share on other sites

Muszę sprawdzić,ale tam chyba jest blokada przed całkowitym wykręceniem.

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Krisu a4 b7 napisał:

A gdy śruba regulacyjna jest wykręcona da radę to naprawić bez rozklejania lampy?

Wykręcona całkowicie, czy wyskoczyła z gwintu? Miałem tak w B5 i trochę się namęczyłem żeby ją wkręcić z powrotem.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Langista napisał:

Wykręcona całkowicie, czy wyskoczyła z gwintu? Miałem tak w B5 i trochę się namęczyłem żeby ją wkręcić z powrotem.

No właśnie nie mam pojęcia co dokładnie się stało. Wiem tylko, że po wizycie w skp soczewka skacze, nie jakoś mocno ale widać, że coś się zadziało złego.

Link to comment
Share on other sites

To dziwne, bo ogólnie to one mają zabezpieczenie, że zamiast się wykręcić to gwint przeskakuje. Możliwe, że przy Twoich lampach już ktoś gracał i urwał to zabezpieczenie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...