Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi

Wstydze sie... a tak na powaznie to cena zalezy od kilku podzesplow w silniku, ceny czesci sa tez dynamiczne, raz np jakas uszczelka kosztuje 210 a przy nastepnym zamowieniu 290, uszczelniacze trzonkow zaworow raz 160 raz 220 itp itd, a co z tego ze teraz napisze cene a ktos przeczyta za miesiac czy dwa jak juz bedzie inna.. jak ktos pisze na pw i poda mniej wiecej dane pojazdu, silnik, przebieg itp to cene podaje bez zadnego problemu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstydzę sie... a tak na powaznie to cena zalezy od kilku podzesplow w silniku, ceny czesci sa tez dynamiczne, raz np jakas uszczelka kosztuje 210 a przy nastepnym zamowieniu 290, uszczelniacze trzonkow zaworow raz 160 raz 220 itp itd, a co z tego ze teraz napisze cene a ktos przeczyta za miesiac czy dwa jak juz bedzie inna.. jak ktos pisze na pw i poda mniej wiecej dane pojazdu, silnik, przebieg itp to cene podaje bez zadnego problemu..

ok ale cena w takim razie nie może przekraczać 1000zł przy złych cenach

tak więc jaka jest cena mniej więcej

Nikt nie będzie Cię rozliczał z złotówki ani 100zł

jaka granica ceny wchodzi w grę 5-6tyś ? czy miej -więcej przecież to można podać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ok srednio miedzy 5300-5700 brutto jesli nie wyjdzie nic dodatkowo, plus ewentualnie jakies podzespoly rozrzadu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, taką właśnie cenę ja też usłyszałem i według mnie jest słuszna.

Tym bardziej że w tym jest wszystko nowe, nawet świece, ponowne nabicie klimy itd.

Według mnie cena słuszna :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że ludzie są zadowoleni z usług kolegi:) Jeszcze fajniej by było żeby napisali coś od siebie;))

A byś chciał wiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Noszę się z zamiarem kupna Audi Q5 2.0 TFSI 132KW rocznik 2016. Z tego co znalazłem w interencie kod silnika to CDNB

Szukam informacji w internecie ale nie ma jasnych odpowiedzi. Czy te silniki jeszcze żrą olej ?

Z tej strony wynika tak jakby od 2010 roku niezmiennie było montowane te same silniki w Q5

http://www.lpg.auto.pl/userfiles/file/Lista%20FSI.pdf

Czy ktoś wie czy silniki CDNB (te nowsze) mają problem z olejem?

Edytowane przez Konrad Cegielski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Czy konsumpcja oleju przez CDNC na poziomie 0,25L na 1000km jest akceptowalna, nie grozi zbytnim osadzaniem nagaru, czy już należy myśleć o remoncie?

Dodam że silnik miał robiony pierwszy etap poprawek Audi (cokolwiek to znaczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zbliżony pobór.

Jest taki od zakupu ponad rok temu i się nie zmienia. W międzyczasie zrobiłem 17k km.

Auto wyszło zdrowe na hamowni, więc nie mam zbytnio powodów żeby brać się za remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki w pelni sprawne zuzywaja 100-150ml na 1000km wiec tutaj nie jest jeszcze zle.. wiekszosc ucieka odma i turbina.. zima ze wzgledu na to ze olej gestszy ubywa minimalnie wiecej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy konsumpcja oleju przez CDNC na poziomie 0,25L na 1000km jest akceptowalna, nie grozi zbytnim osadzaniem nagaru, czy już należy myśleć o remoncie?

Osadzanie się nagaru prędzej zależy od jakości stosowanego oleju.

A co książka serwisowa mówi o zużyciu oleju ?.

Znacz tydzień produkcji silnika ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie w książce serwisowej można to wyczytać?

Nie znam, produkcja samochodu jest końcówka 2010 (ale model 2011, po-lift). I od nowości ma chip ABT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A co książka serwisowa mówi o zużyciu oleju ?.

Znacz tydzień produkcji silnika ?

Książka mówi 0,5/1000. VW 1/2000. Oczywiście bzdury. Nie ma tygodnia tylko dokładna data:

kgfit9m3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, autko po robocie.

- Przeróbka tłoków, większe pierścienie.

- czyszczenie, planowanie głowicy. Wymiana prowadnic, uszczelniaczy, docieranie zaworów, test szczelności. wymiana śrub.

- regeneracja turbo. Były wycieki oleju + luzy

- wymiana uszczelniacza wału

Po remoncie zrobione 600km. Oleju na MMI nie ubyło, gdzie poprzednio nie miałbym już ponad połowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki model tlokow i pierscieni masz na mysli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz sprawdzic jaka masz srednice sworznia, gdyz z tym roznie bywa, szczegolnie w roczniku 2011. a dlaczego chcesz nowe? Co sie stało ze starymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 254 tys jazdy przeskoczył łańcuch ,urwał sie zawór i co nieco zdemolował ,mam i tak rozebrany silnik więc chciałbym go złożyć z wyeliminowaniem spalania oleju ,i tak pomyślałem że złożenie go na nowym rozrządzie i z nowymi tłokami pozwoli na przejechanie kolejnych 250 tys.Nie jestem mechanikiem i nie mam żadnego doświadczenia z silnikami dlatego pytam czy zamawiać te tłoki.

Edytowane przez iwan997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny byc ok tylko wazna srednica sworznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...