Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi


Gratuluje czytania ze zrozumieniem.

Mam nadzieje ze kolega mi wybaczy. Nie moglem się powstrzymać ;)

Napisz jaki masz silnik, jak długo masz auto, jak często dolewasz olej, itp. :)


Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony.

Za fajne pieniądze można wyrwać autko z małym przebiegiem, zrobić pierścienie i cieszyć się jazda :) Oczywiście jest ryzyko ze cylindry będą porysowane. Ale: no risik, no fun :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Oczywiście jest ryzyko ze cylindry będą porysowane

raczej to już musi być pech by tak się stało, mój blok silnika był sprawdzany i po 210 tys km różnica na cylindrach była nie wiele ponad 0,01 mm, a grubo poniżej 0,02 mm na każdym cylindrze więc te silniki są bardzo trwałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle.

Kolego nie silniki sa do d... bo te są całkiem dobre tylko użyte przez audi niektóre podzespoły są do d...., u mnie po gwarancyjnej naprawie (wymianie podzespołów) silniczek chodzi jak malina więc nie uogólniajmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle.

EA888, to wg. mnie obecnie najlepszy silnik koncernu. Myślę tu o poprawionej 2 i 3 generacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle.

EA888, to wg. mnie obecnie najlepszy silnik koncernu. Myślę tu o poprawionej 2 i 3 generacji :)

Zgadzam się że poprawione są bardzo dobrymi motorami. Natomiast stare pijące oliwę to porażka a koszta zrobienia Stage 2 nie są małe. Temat ogólnie znany także nie będę dyskutował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam egzemplarz z początku 2011, więc na pewno przed poprawkami. Przebieg auta 220 000km.

Wg historii serwisowej z ASO ( a jest ciągła prawie do 200 000 km), w kwestii olejowej nie było nic robione.

Spalanie oleju na poziomie ~ 0,3L / 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komoornik u mnie podobnie rocznik 2011 przebieg 80tys, pobór oleju na poziomie 0,3/1tys, może mniej.

Autko pracuje głównie w cyklu miejskim....

Więc wydaje mi się, że po 2010r, coś tutaj już było poprawiane przez Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Więc wydaje mi się, że po 2010r, coś tutaj już było poprawiane przez Audi.

Nie było kolego, co najwyżej założona nowa odma, ja mam 2012 styczeń i potrzebny był stage2, silniki w poliftach sa poprawione na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tym preparacie ?? http://ceramizator.pl/

Jeśli chcesz zrobić samochód na sprzedaż i zamaskować problem z olejem...

Jak dodatek to tylko coś w stylu Archoil 9100, który jest na bazie estrów, podnosi odrobinę parametry oleju, TBN, cSt, rozpuszcza depozyty olejowe itd ale nie jest to ceramizer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Spalanie oleju na poziomie ~ 0,3L / 1000km

pobór oleju na poziomie 0,3/1tys

Panowie a jak obaj liczycie pobór , wg bagnetu? Jazda do konieczności dolewki 1L ?

Pytam bo wychodzi na to , że czym wcześniej uzupełnia sie ubytki tym mniej generalnie oleju przepali w jednostce odległości. Oczywiscie nie sa to jakies wielkie róznice ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bagnet i staram się utrzymywać poziom w okolicach niepełnego max (1,80) , po 500km dolewam około 150ml ...

Nigdy nie schodzę poniżej 1,4 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany silniki w polifcie 225PS są poprawione ? ma ktoś taki silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam. Niby są poprawione, mi oleju nie wciąga ale mam nalatane dopiero 43 tysiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Pedro. Dzieki serdeczne za namiar na serwis w pleszewie, w nowym roku bede dzwonil do nich. Oczywiscie jak tylko mi pomoga dam tez ci znac.

Mam tez prosbe do ciebie, zebys dal mi znac jak zrobisz swoja trase i wiecej km, jak zachowuje sie silnik i spalanie oleju po naprawie.

Ps. Czy mozesz podac mi jakiego rzedu byly koszty naprawy w twoim autku.

Cześć Paweł,

Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus.

Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju.

Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony.

Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km.

Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować.

Witam pedro, mam pytanie, jak sprawuje sie twoje autko po wiekszej liczbie km. Wszystko jest oki, nie bierze oleju. Chcialem podpytac bo zamierzam sie wybrac do warsztatu ktory mi podales.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Pedro. Dzieki serdeczne za namiar na serwis w pleszewie, w nowym roku bede dzwonil do nich. Oczywiscie jak tylko mi pomoga dam tez ci znac.

Mam tez prosbe do ciebie, zebys dal mi znac jak zrobisz swoja trase i wiecej km, jak zachowuje sie silnik i spalanie oleju po naprawie.

Ps. Czy mozesz podac mi jakiego rzedu byly koszty naprawy w twoim autku.

Cześć Paweł,

Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus.

Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju.

Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony.

Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km.

Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować.

Witam pedro, mam pytanie, jak sprawuje sie twoje autko po wiekszej liczbie km. Wszystko jest oki, nie bierze oleju. Chcialem podpytac bo zamierzam sie wybrac do warsztatu ktory mi podales.

Pozdrawiam

Cześć! Od naprawy wykonałem około 2500 km w tym wypad w gory, gdzie bardzo korzystałem z możliwości silnika ;)

Regularnie sprawdzam poziom oleju przez komputer pokładowy i nie zauważyłem żadnej zmiany, czytaj olej jest ciagle na max. Sam silnik pracuje bez problemu i nie odnotowalem żadnego negatywnego skutku naprawy. Jedyne czego żałuje to... fakt, ze tak długo zwlekałem z naprawą. Życzę udanej wizyty w warsztacie i mam nadzieje, ze będziesz równie zadowolony. Napisz potem jakie są twoje wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie możecie polecić jakiś dobry serwis w okolicy warszawy lub na mazowszu który zrobi mi właśnie taki remont nie znam się na tego typu remontach i chcialbym aby warsztat zajął się wszystkim zdiagnozowal co i jak a chodzi oczywiacie o nadmierne zużycie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które warsztaty ogólnie w PL robią taką naprawę kompleksowo ? i jaki koszt na dzień dzisiejszy trzeba liczyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od września 2015 jestem posiadaczem Audi A4 S-Line 2.0 TFSI 211 KM 2009 r, automat, wersja amerykańska. Przy zakupie rzeczoznawca poinformował mnie że mam się przygotować że będzie pił olej, ale nie sądziłem że aż tyle.. :/ na 1000 km dolewam 1 litr oleju jeżdżąc po mieście, w trasie zdarza się że 1 litr starcza na +/- 800-900 km. W maju będę w kraju i chciałbym coś z tym zrobić, czy orientuje się ktoś co musiałbym naprawić/wymienić żeby pozbyć się tego problemu lub zmniejszyć dolewanie bo wydaje mi się że 1L/1000km to strasznie dużo. Auto mam ok 6 miesiecy i dolałem już ok 7-8 L oleju. Jestem przygotowany na wydatki i jeżeli istnieje możliwość naprawienia tego to chętnie włożę trochę kasy. Ma ktoś jakieś pomysły lub rozwiązanie dla mojego problemu ?? Z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...