Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki. A przebieg i wiek?

Sorry ,zapomniałem :)

rocznik 2009 i 118k km

Dzięki jeszcze raz! :)

A jaki to ubezpieczyciel dał gwarancję na siedmioletnie auto?

Ciekawa opcja, a patrząc na awarie TFSI po gwarancji i koszt naprawy, chyba warto zapłacić nawet sporą składkę. :)

Ubezpieczyciel to CarGarantie.

Tylko w CG, wiedzą że jest taka ukryta wada techniczna ze strony audi.

Mnie ratowalo to, ze poprzedni wlasciciel nigdy nie zglaszal zadnych problemow, ani na przegladach. nigdzie.

Uznano mój przypadek za usterek a nie wade fabryczna.

Edytowane przez chesterman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie jedna osoba o tym wspominała i ja też powtórzę swoje trzy grosze. Nie żaden standard. Na pewno jest jakaś ilość aut z wynikiem tragicznym, ale spora ilość aut ma wynik w ramach granicy rozsądku.

Mam auto, które ma przelot 223k km, nie miało ani Stage 1 ani Stage 2 - pije jakieś 0,3L / 1000 km.

czyli 0,3l/1000 w XXI wieku jest ok? Niedawno zezłomowałem 24letniego lancera, który słuzył mi na budowie i nie brał ani grama, a przebiegu mial dwa razy więcej, olej tez nie wiadomo kiedy byl wymieniany a ja zrobilem nim z 20tys bez wymiany oleju.. poprostu wsiadalem, zapalalem i jechalem, w dodatku byl w automacie, który działał idealnie, czy było -20 czy +30 palił jak nowy, szkoda, bo takich aut już nie będzie, niestety takie czasy, że liczy się tylko kasa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisałem, że to ok.

Nie zgadzam się tylko z tym, że normą jest 3.8L / 1000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem, moze przesadziłem, że norma, chodziło mi tylko o to, że już troche tych silników zrobiłem i w każdym pobór 1 litra oleju był miedzy 300 a 600km po mieście, a jest takich silników bardzo dużo

P.S. biorąc pod uwagę spalanie paliwa 10l/100km i 1l oleju na 300km, daje nam mieszanke 1:30 czyli jak w syrenie, która miała silnik dwusuwowy.. Normy emisji spalin?

Edytowane przez kixi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy przegladzie sprawdzałem spaliny u siebie, wszystko w normie, katalizator przepala.

porazka, czesciej trzeba lac olej niż tankowac samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak by spróbować przestać lać benzynę, a tylko olej dolewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje

Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi to powinno dostać medal za wkład w rozwój polskiej przedsiębiorczości ;) Tylko tutaj na forum są cn.dwie firmy które żyją z naprawy 2.0tdi/tfsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje

Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom.

Oczywiście ja też zakładam pierścienie Mahle, ale chodzi mi o konkretny model pierscieni, a jest ich mnóstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie - konkretne informacje , wiele razy w tym wątku była juz prośba o to. I na prośbie stanęło.....

Co do tych pierścieni Mahle - jeżeli jest konkretny model to czy stosujecie te własnie pierścienie do oryginalnych tłoków ? Jeżeli tak to zapewne po przeróbce tłoków. Prośba więc na czym dokładnie (miejsce wymiary) polega przeróbka tych tłoków ?

Takie parametry naprawde da sie bez problemu opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie - konkretne informacje , wiele razy w tym wątku była juz prośba o to. I na prośbie stanęło.....

Co do tych pierścieni Mahle - jeżeli jest konkretny model to czy stosujecie te własnie pierścienie do oryginalnych tłoków ? Jeżeli tak to zapewne po przeróbce tłoków. Prośba więc na czym dokładnie (miejsce wymiary) polega przeróbka tych tłoków ?

Takie parametry naprawde da sie bez problemu opisać.

Troche zabawy zajęło sprawdzenie, które i jakie pierścienie dobrze radzą sobie w tym silniku i dlatego nie bardzo chcemy dzielic się takimi informacjami, to jest nasza praca i zarobek, ale wydaje mi się, że cena tej naprawy w stosunku do cen w ASO (17tys zł) jest bardzo niska..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że do wymiany są tylko pierscienie (chyba najczęstszy przypadek), ile kosztuje cały koszt naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje

Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom.

Oczywiście ja też zakładam pierścienie Mahle, ale chodzi mi o konkretny model pierscieni, a jest ich mnóstwo.

Tego to już nie wiem jaki jest konkretny model pierścieni bo takich info nie miałem od osoby która zajmowała się moimi tłokami i dobrze to rozumiem jak również Ciebie że nie chcesz podać jakiego modelu używasz.

Co do kosztów to w tamtym roku w marcu płaciłem 1000 zł tylko i wyłącznie za pierścienie+przeróbka tłoków, doliczając za inną firmę która zajmowała się całą głowicą wychodziło podobnie do tego co ceni krasnobrodzka, bo tam chyba i głowicą się zajmują, jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Ja jestem bardzo zadowolony z pierścieni firmy Mahle, jak pisałem wyżej, od remontu nie dolewam oleju, komfort psychiczny nieporównywalny a i w bagażniku "więcej " miejsca mam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje

Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom.

Oczywiście ja też zakładam pierścienie Mahle, ale chodzi mi o konkretny model pierscieni, a jest ich mnóstwo.

Tego to już nie wiem jaki jest konkretny model pierścieni bo takich info nie miałem od osoby która zajmowała się moimi tłokami i dobrze to rozumiem jak również Ciebie że nie chcesz podać jakiego modelu używasz.

Co do kosztów to w tamtym roku w marcu płaciłem 1000 zł tylko i wyłącznie za pierścienie+przeróbka tłoków, doliczając za inną firmę która zajmowała się całą głowicą wychodziło podobnie do tego co ceni krasnobrodzka, bo tam chyba i głowicą się zajmują, jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Ja jestem bardzo zadowolony z pierścieni firmy Mahle, jak pisałem wyżej, od remontu nie dolewam oleju, komfort psychiczny nieporównywalny a i w bagażniku "więcej " miejsca mam :D

Wlasnie w kazdym audi ktory robilem, pol bagaznika zajmowaly butelki oleju, pelne lub puste.. To sie nazywa ekologia i dbanie o przyrode ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj niestety 2.0 tfsi ma nalatane 134kkm i bierze ok1l na 1000km. W Niemczech była robiona próba olejowa, bo sa ślady po plombie na korku wlewy. Mega mnie to irytuje. Naprawiał ktos ta dolegliwość ostatnio? Jaka cena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu przeczytaj ten wątek. Wszystko masz w nim na tacy podane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....

:grin:

Dokładnie tak jest!

Mialem sytuacje z B7 (pięcioletnie) gdzie rdza chrupała je ze aż się płakać chciało. Audi zgodziło się zapłacić 70%. Myślę sobie za*iscie! Mina mi zrzedła jak usłyszałem ze pozostałe 30% to około 3 tys. euro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....

Nawet 10000zl to i tak dwa razy za drogo..skąd ASO bierze te ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....

Nawet 10000zl to i tak dwa razy za drogo..skąd ASO bierze te ceny?
Jedną z zalet zrobienia tego w ASO jest gwarancja i wpis do książki. Przy sprzedaży auta ma to niebagatelne znaczenie. Oczywiście nie twierdzę, że ASO zrobi to lepiej. Moje doświadczenia z innymi markami wskazują, że często jest wręcz odwrotnie. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...