Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] GDZIE- Regeneracja/czyszczenie pompowtryskiwaczy siemens ?


klattaa

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule polecie firmę do regeneracji czyszczenia ppd siemens

dzięki pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem już temat zanim jeszcze zrobili akcje 3 miałem wymieniane bez akcji serwisowej w ramach gestu producenta przy przebiegu kolejno 60/63/83 tys km. i jeden na akcji przy 92 tys. byłem u swojego mechanika i stwierdził że ppd siemens juz ponownie sie kończą reszta jest ok egr,dpf,przepustnica, rozrząd itp. Mam na gwarancji tylko ten jeden ostatni na pozostałe skończyłą się z upływem 2 lat. Moje pytanie wynika z tego że najpierw chaciałem regenerowac/czyscić a potem jak to nic nie pomoże to będe wymieniał na nowe lub jakś opcja np. przejścia na bosch z bkd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz-żywotność pompek w naszych BRD jest powalająca.Ja jestem świeżo po akcji serwisowej w DE ,ale strach pomyśleć co będzie po gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy nikt nie poda jakieś firmy/zakładu bo niechcem w ciemno wysyłać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym roku w ramach akcji wymienili mi wszystkie pd. na koniec zapytałem ile by mnie taka "przyjemność" kosztowała gdyby się coś popsuło. w odp usłyszałem że: "nie ma prawa się popsuć"... więc jak coś się spierdzieli to chyba odwiedzę ASO sobie porozmawiam z tym panem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z ASO żyją chyba w innym świecie, że opowiadają takie bzdury :grin:

Zalej jeden kociołek jakiegoś badziewia na ładnie wyglądającej stacji i zdechną zanim go wyjeździsz :decayed::grin:

Nie znasz dnia ani godziny, baner jednego z dużych koncernów nic nie gwarantuje, jak franczyzobiorca chce zarobić godziwe pieniądze to musi się podpierać lewuchą, kwestia tylko na ile jest zachłanny :naughty:

P.S. Oczywiście nikomu tego nie życzę, zwracam tylko uwagę że takie stacje lepiej omijać szerokim łukiem :facepalm::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrsob1 masz rację, kolegi ojciec nalał do Passata badziewia na jakiejś stacji między Koninem a Kaliszem i nawet nie dokonczył zbiornika i po wtryskach! Ja biorę hurtem paliwo do maszyn i też zalewam do samochodów, lałem do Mondeo, Laguny i myślę że Audik też będzie zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej okolicy od żadnego hurtownika poza Orlenem i Lotosem nie kupisz paliwa które jest ori i w 100% pochodzi z polskich rafinerii :decayed:

Patrząc na cenę po prostu nie ma takiej możliwości, musieli by sprzedawać dokładając do interesu :grin:

W najlepszym przypadku to paliwo, albo przynajmniej jego część musiało wjechać nielegalnie do kraju, w gorszym to nawet nie chce myśleć, co oni nam wciskają :hi::decayed:

Tak że zalecam ostrożność, sprzęty na pompach rzędowych i VP przepalą prawie wszystko bez problemu, PD-ki i CR-y już niekoniecznie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak Panowie podpowie ktoś gdzie zregenerować lub wyczyścić konkretnie te wtryski. co do paliwa leje tylko orlen na biznes tank na franczyzobiorca nie ma biznes tank. czasmi shell

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles z aso mi opowiadał jeszcze przed akcja serw.wym PPD ze moze mi wrzócic PPd na ultradźwieki tylko musze je jak najszybciej zamontowac po zabiegu i zapalic motor bo tak - masa enegji psu w dupe - nie wiem dlaczego - niepojmuje,ale bez powodu by mi tego nie móił. po za tym oringi na PPd tez by sie nowe przydały i sruby montażowe takze do PPd i do wałków cisnacych PPd- z zamiennika oringi na PPD do simensa 250zl Erling - ASO 400zł -(k**wa masakra za 2szt oringu) Na szczęscie powstała akcja... nie ukrywam ze jak silnik u siebie robiłem to PPd wróciły do silnika także na starych oringach. przy wkładaniu dobrze jest je nasmarowac dobrze jakims cikłym smarem- ja montowałem na dizla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sotoM jak miałem wymieniane PPD przez producenta to są one już zabezpieczone przed ,,zwarciem w cewce"? co jest w nich tak naprawdę poprawiono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starych nie było żadnych cewek, tylko stos piezoelektryczny,w nowych pewnie też, jak sterownik zostaje stary.

Dla tego zastanawia mnie jak można zabezpieczyć przed zwarciem w czymś czego nie ma :decayed::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sotoM jak miałem wymieniane PPD przez producenta to są one już zabezpieczone przed ,,zwarciem w cewce"? co jest w nich tak naprawdę poprawiono.

Grześ nie wiadomo co w nich pozmieniali(ja robiac silnik u siebie zobaczyłem tylko róznice w kolorystyce materiału stalowego- podpora sprężyny PPd nowe sa jasne a stare nie podlegajace wymianie sa jakby ciemniejsze- wszystkie mam z koncówką T nie MX jak gdzie nie gdzie niektórzy piszą) -jak narazie na forum nie ma osoby która dała znac o usterce PPd po akcji- kazdy pisze tylko przebiegi od wymiany i ze nic sie nie dzieje...

pamietam jak jeden taki fizol smiał sie ze mnie ze kupiłem 2u litrówke ze przede mna wiele niespodzianek a jak mi padnie wtrysk to mi sprzeda sztuke za 500zł bo- bo w starych padała czesc elektorniczna - jakis mózg je zaczął regenerowac i to działało...

ale jak wspomniałem moje scierwo dostało nowe PPd przez ASO.

a co ci sie dzieje takiego ze chcesz je czyscic...?? jakies niemoce...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mechanik stwierdził że dwa wtryski podają trochę za mało paliwa, a dwa pozostałe są ok i zasugerował że to one sa przyczyną wszystkich objawów trzęsie silnikiem, przerwa przy przyśpieszaniu, kopici czasami itp. logów nie posiadam jak będe miał to wrzuce do działu vag(planuje zrobić u kogoś innego aby diagnoza była obiektywna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zacznij od logów, napisz też w jakich okolicznościach silnik przerywa :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik przerwywa/drga w następujących sytuacjach:

1. jak jest zimny czyli po odpaleniu nie odrazu drga dopiero wtedy gdy ruszy się strzałka od temp

2. przerwa jak jest nie rozgrzny temp od zera do 90 przy jeżdzie ze stała prędkością na 1/2/3 biegu z obrotami 1000-2000 tys/obr

3. na rzogrzanym silniku objawy ustępują prawie całkowicie tylko czasami po szybszej jeździe po mieście po zatrzymaniu na światłach lekko drga

4. jeszcze taki objaw czasami dymi trochę na postoju lub przy przyśpieszaniu

5. wczoraj po 3 dniach postoju odpalił na 5-6 sekund i zgasł i przy próbie ponownego odpalenia trzeba było dłużej pokrecić rozrusznikeim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopy widzę, że na tym forum jest mało info na temat nieszczęsnych wtrysków siemens, miałem od 01.2010r. do 12.2011r. Passata B6 BRE 170KM i prześwietliłem temat dokładnie, polecam forum Passata B6 bo tam sporo info.

W passacie na nieszczęsnym SIEMENSIE są silniki 2.0-16V BKP 140KM i 2.0-16V BRE 170KM

Sam zakładałem temat regeneracji wtrysków gdy pierwsze osoby zaczęły robić, oczywiście temat kąpieli w ultradzwiękach przy spadku mocy,

Swojego czasu miałem możliwość oddać kolegi 3 wtryski z BKP do firmy DIESEL TECHNIKA z Lublina, oczywiście naciągneli na naprawę 3 szt. gdy zwarcie wykazywała 1 szt.

Po regeneracji i przejechaniu około 15 tys. km silnik po odpaleniu chodził przez chwilę na 3 cyl.

Wracając do tematu to Passatów jest więcej jak A4 na Siemensie i tam warto sprawdzić jak wygląda obecnie sytuacja na wtryskach po akcji serwisowej, sam z ciekawości zajrzę bo nie zaglądałem przez kilka m-cy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik przerwywa/drga w następujących sytuacjach:

1. jak jest zimny czyli po odpaleniu nie odrazu drga dopiero wtedy gdy ruszy się strzałka od temp

2. przerwa jak jest nie rozgrzny temp od zera do 90 przy jeżdzie ze stała prędkością na 1/2/3 biegu z obrotami 1000-2000 tys/obr

3. na rzogrzanym silniku objawy ustępują prawie całkowicie tylko czasami po szybszej jeździe po mieście po zatrzymaniu na światłach lekko drga

4. jeszcze taki objaw czasami dymi trochę na postoju lub przy przyśpieszaniu

5. wczoraj po 3 dniach postoju odpalił na 5-6 sekund i zgasł i przy próbie ponownego odpalenia trzeba było dłużej pokrecić rozrusznikeim

Ja w zeszłym roku oddałem BRD mojego ojca na akcję serwisową, wymienili wszystkie 4 sztuki, po zabiegu, auto przestało drgać i dostało więcej mocy. Ten stan trwał tydzień- auto znowu zaczęło drgać, reklamacja do ASO i znowu wymiana pompek. Auto pojeździło 2 tygodnie i znowu drganie- telefon do serwisu, auto zostało podłączone do VAS'a, diagnoza- vakupompa uszkodzona. Wymiana vakupompy- auto trochę słabiej drga i lepiej odpala.

Po pojeżdżeniu pół roku, drgania się nasiliły- objawy tak jak u kolegi wyżej, auto jest się w pełni nie rozgrzeje to szarpie jak szalone (strzałka skacze, szarpie całą budą)... nie wiem teraz czy to wina, nowych pompek, czy serwis poleciał w c**ja i jakąś lewiznę przy wymianie pompek odstawił :kwasny: robiłem pompki w Groblewskim w Gdańsku- ten serwis był słynny kilka lat temu, że lewiznę odstawiał...

Cisnę teraz staruszka, żeby sobie trochę czasu zorganizował i znowu do ASO pojechał, żeby wymienić te pompki zanim gwarancja upłynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja napisze coś o tych nowych pompkach.

Mam na nich juz 50kkm i nie zauważyłem jakiś zmian w pracy silnika, owszem- na korekcjach sie nieznacznie zmieniło, ale nadal bardzo ok.

Od 2 M-cy latam na innym sofcie, i nawet jakby lepiej było....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...