Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby ktoś się zastanawiał to u mnie tak to wygląda w A4 B6 Avant 1.9 TDI FWD:
- Eibach Pro Kit nr zestawu E10-15-003-08-22;
- amortyzatory Sachs pod zawieszenie sportowe 1BE przód 558 297, tył 312 784;
- odboje przód 79 mm tył 103 mm
- nowe gumy tylnych sprężyn górne i dolne
- wszystkie tuleje skręcone na opuszczonym aucie

Wysokość zawieszenia na 225/40R18 przód 63,5 cm, tył 63,5 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos pomysl jak wybic srobe z tulei tylnego wachacza ? Caly dzien trzaskania mlotkiem namaczania wd40 i nie chce sie ruszyc ani mm. Wiem ze idzie ja zagrzac ale nie chce wymieniac tulei wachacza tak samo nie chce jej ukrecic przedluzka. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktoś założone u siebie bilstein b12 pro kit na avancie w quatrro może podesłać jakieś zdjęcie chciałem zobaczyć jak to usiądzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos pomysl jak wybic srobe z tulei tylnego wachacza ? Caly dzien trzaskania mlotkiem namaczania wd40 i nie chce sie ruszyc ani mm. Wiem ze idzie ja zagrzac ale nie chce wymieniac tulei wachacza tak samo nie chce jej ukrecic przedluzka. Pozdro

Przykro informować ale zdarza się ze ta śruba jest tak zapieczona ze ani smarowanie ani wybijanie nie pomoże. Zreszta podczas wybijania nawet gdyby poszła przy takim zapieczeniu może zerwać ci tuleje. U mnie tak się zdarzyło. WD40 pryskaj ile wlezie, zostaw na cały dzień przynajmniej i ponownie próbuj. Jeśli nie ruszy zostaje grzanie :-(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się poskarżyć na mojego bilsteina b6. Po około 60 tyś km i 4 latach wysrał się amor z przodu. To normalne że tak szybko ?

Nie chcę już bilsteina. Z tyłu zostaną ale z przodu muszę coś założyć.  Co polecacie do eibacha -30 z nie wygórowaną ceną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslisz ze inne wytrzymaja dluzej...? Powinienes miec B8 do eibacha, moze by to dluzej dzialalo. W koncu producent wie co mowi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w czym b6 jest gorsze od b8 ? To że producent zestawia je w kit b12 jeszcze nie znaczy ze nie można jeździć w innym zestawieniu.

Po prostu uważam że 60 tys na amory to trochę mało.

B6 to amortyzatory o skróconym skoku i takie tez mają wystarczyć do sprężyn -30mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to dopiero B8 sa skrocone. Dlatego tez kupiłem do siebie B12. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie też rozkminiam swoje zawieszenie 1BA w Avancie .
Mierzyłem prześwit między kołem a rantem nadkola i z tylu mam ok 2,5 cm a z przodu koza na 6,5 cm . Opony z przodu oraz z tyłu takie same .
Zawieszenie to :
Przód OJK Kl.10
Tył: OYJ Kl.9

Tak wyszło z wlepki oraz z paseczków na sprężynach .
Moje pytanie jest takie ... Czemu kat. wagowa zaiweszenia z tyłu jest mniejsza ? Czy ktoś też tak ma i czy mogę założyć np. sprężynę z s'line lub o mniejszej klasie żeby obniżyć przód ?
Ewentualnie jest do kupienia coś takiego na przód :
JAMEX -30mm za nie wielkie pieniądze :)

31961413_1774557915939833_1272778094624636928_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, miro_x napisał:

a w czym b6 jest gorsze od b8 ? To że producent zestawia je w kit b12 jeszcze nie znaczy ze nie można jeździć w innym zestawieniu.

Po prostu uważam że 60 tys na amory to trochę mało.

B6 to amortyzatory o skróconym skoku i takie tez mają wystarczyć do sprężyn -30mm.

jeździć można nawet na serii ale krócej.. :D B6ki mają dłuższy skok od B8ek co widocznie przekłada się na ich krótszą żywotność w połączeniu z krótką sprężyną , tak samo cena przemawia za jakością na rzecz zestawu dedykowanego B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2018 o 21:50, miro_x napisał:

B6 to amortyzatory o skróconym skoku i takie tez mają wystarczyć do sprężyn -30mm.

 

 

B6 wymiarami odpowiadają amortyzatorom seryjnym. Mają jedynie sztywniejsza charakterystykę. Tak jak pisali inni - dopiero B8 jest skrócony.

 

W zestawach B12 stosowane są zarówno B6 jak i B8. Zasada jest prosta - jeśli do danego auta występuje B8, to jest stosowany B8, jako ten, który mimo wszystko lepiej sobie radzi przy obniżeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2018 o 13:33, Matthews napisał:

Panowie też rozkminiam swoje zawieszenie 1BA w Avancie .
Mierzyłem prześwit między kołem a rantem nadkola i z tylu mam ok 2,5 cm a z przodu koza na 6,5 cm . Opony z przodu oraz z tyłu takie same .
Zawieszenie to :
Przód OJK Kl.10
Tył: OYJ Kl.9

Tak wyszło z wlepki oraz z paseczków na sprężynach .
Moje pytanie jest takie ... Czemu kat. wagowa zaiweszenia z tyłu jest mniejsza ? Czy ktoś też tak ma

 

90% pojazdów tak ma ;) Z przodu masz silnik i skrzynię, z tyłu bagażnik no i ewentualnie napędy.  Normą jest więc że przód gotowy jest na wyższe naciski. Musiałbyś mieć jakieś 1.4 TSI w manualu, w kombi i Quattro, żeby tył ewentualnie miał wyższe naciski (tak wiem, że nie było takich B6/B7, wyolbrzymiam, zeby pokazać o co chodzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trewor87 a co sądzisz o tej sprężynie ? Wiem że gwintu nic nie zastąpi ale śmieszne pieniądze za tego springa. Może miałeś lub ktoś miał z nim styczność...

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz o Jamexy? Nie miałem styczności niestety. Ani w pracy ani w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. To w takim razie co moge kupic jesli na tyle zostaje bilstein a nie chce wysac fortuny za nowe na przod?

Wysłane z mojego Lenovo A3000-H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bilsteiny to amortyzatory wysokociśnieniowe, ich charakterystyka jest... charakterystyczna :D Mogę Ci zaproponować budżetowe MTSy. Nowe, z gwarancją, skrócone, więc pod sprężyny obniżające. Niejeden taki amor zestawialiśmy z Pro-Kitami i wszystko grało dobrze. Ale uczciwie mówię że nie wiem jak będzie jeździło auto z MTSem z przodu i Bilem z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trewor napisz mi na pw ile za mtsy na przód do mnie i ile na nie trzeba czekać.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2018 o 13:01, miro_x napisał:

Trewor napisz mi na pw ile za mtsy na przód do mnie i ile na nie trzeba czekać.

 

Tutaj zaglądam bardzo skokowo. Najprościej dla Ciebie, i każdego kto szuka pomocy, jest napisać maila - [email protected]. Tam jestem codziennie ;)

Żebym dobrał to podaj mi w mailu typ nadwozia, rocznik, silnik i naciski przedniej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2014 o 20:01, norek91 napisał:

Jezeli zalezy Ci na komforcie to odradzam Ci polaczenie 1be+H&R -35mm. Twardo w chuk, ale nie powiem ladnie siedzi nawet na 16".

u mnie smiga ladnie na 18' na tym zawieszeniu pozdrawiam fakt jest twarda itd ale ladnie leci i ladnie siedzi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...