Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie do 1BA Pro Kit czy Sportline? 

Teraz jest niezmiemska koza z czego oczywiście przód stoi trochę wyżej niż tył - odpowiednie kategorie wagowe ewentualnie i musi siąść tak samo czy istnieje możliwość, że będę musiał potem kombinować żeby wyrównać? 

Całość chce założyć na nowy sezon (po zimie) - koło 18' na pewno nie więcej dlatego efekt dużego koła chce osiągnąć obniżeniem a nie zwiększaniem jego '.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozważam kupno eibacha pro kit -30 i tu też prośba panowie gdyż zdjecia sprzed kilku lat nie da sie wyswietlic mogli byscie wstawiac do tematu zdjecir swojego auta przed i po wstawieniu w/w eibacha no i jakas swoja opinie jak sie na tym jezdzi? Myśle ze wielu by to pomogło w wyborze.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2018 o 11:46, papadziordzio napisał:

Panowie do 1BA Pro Kit czy Sportline? 

Teraz jest niezmiemska koza z czego oczywiście przód stoi trochę wyżej niż tył - odpowiednie kategorie wagowe ewentualnie i musi siąść tak samo czy istnieje możliwość, że będę musiał potem kombinować żeby wyrównać? 

Całość chce założyć na nowy sezon (po zimie) - koło 18' na pewno nie więcej dlatego efekt dużego koła chce osiągnąć obniżeniem a nie zwiększaniem jego '.

 

Do tych sprężyn powinno się założyć amorki o krótszym skoku od 1be/1bv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, greg2505 napisał:

Do tych sprężyn powinno się założyć amorki o krótszym skoku od 1be/1bv

"Do tych" tzn. Pro Kit, o którym mowa w poście czy Sportline?

W tym momencie mam amortyzatory 1BA w stanie idealnym dlatego nie będę na pewno zmieniał, jeżeli się rozsypią wtedy będę myślał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ròżnica między pro kit , a sportline to twardość sprężyn , pro kit bardziej komfortowy , ale amory do jednych i drugich powinny być sportowe czyli o krótszym skoku, z 1ba po prostu szybciej się skończą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, papadziordzio napisał:

"Do tych" tzn. Pro Kit, o którym mowa w poście czy Sportline?

W tym momencie mam amortyzatory 1BA w stanie idealnym dlatego nie będę na pewno zmieniał, jeżeli się rozsypią wtedy będę myślał.

Jeśli masz zdrowe amory śmiało zakładaj Pro Kit. Testuje takie połączenie w a3 i z własnego doswiadczenia (15 tyś km) z czystym sumieniem mogę je polecić. Wygląd i prowadzenie na plus. Zawieszenie ładnie pracuje, wybiera nierówności, tłumi, nic nie dobija na hopkach. Jest tak samo komfortowe jak seria można by rzec, że wręcz zbyt komfortowe jak na to obniżenie (felga 18" 225/40). Możliwe że amor 1ba przez to że nie pracuje w swoim optymalnym zakresie szybciej się zużyje ale napewno bedzie spełniał swoją funkcję. Sportowe amory usztywnią auto, poprawisz prowadzenie, nie będzie takiego bujania ale kosztem komfortu. 

Nie zapomnij o krótszych odbojach z 1be/1bv i zbieżności.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, qlimazz napisał:

Jeśli masz zdrowe amory śmiało zakładaj Pro Kit. Testuje takie połączenie w a3 i z własnego doswiadczenia (15 tyś km) z czystym sumieniem mogę je polecić. Wygląd i prowadzenie na plus. Zawieszenie ładnie pracuje, wybiera nierówności, tłumi, nic nie dobija na hopkach. Jest tak samo komfortowe jak seria można by rzec, że wręcz zbyt komfortowe jak na to obniżenie (felga 18" 225/40). Możliwe że amor 1ba przez to że nie pracuje w swoim optymalnym zakresie szybciej się zużyje ale napewno bedzie spełniał swoją funkcję. Sportowe amory usztywnią auto, poprawisz prowadzenie, nie będzie takiego bujania ale kosztem komfortu. 

Nie zapomnij o krótszych odbojach z 1be/1bv i zbieżności.

 

Dzięki za radę i rozwianie wątpliwości.

Na pewno je założę na oryginał bo wymiana jest po prostu bez sensu, amortyzatory są w stanie idealnym, jak się skończą będę myślał nad zmianą żeby nie zrobić z tego taczki:thumbup1:.

Mam wątpliwości tylko co do 3cm... w tym momencie jest po prostu tragicznie, przy 1BA to taki...CROSSOVER :decayed:.

Jeszcze pytanie co do tych odbojów, wiadomo używki wątpliwa sprawa - jakieś numery żebym sprawdził sobie w ASO jak wygląda to cenowo ewentualnie czy musi to być oryginał czy jakaś firma robi specjalną serię dedykowanych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, papadziordzio napisał:

Dzięki za radę i rozwianie wątpliwości.

Na pewno je założę na oryginał bo wymiana jest po prostu bez sensu, amortyzatory są w stanie idealnym, jak się skończą będę myślał nad zmianą żeby nie zrobić z tego taczki:thumbup1:.

Mam wątpliwości tylko co do 3cm... w tym momencie jest po prostu tragicznie, przy 1BA to taki...CROSSOVER :decayed:.

Jeszcze pytanie co do tych odbojów, wiadomo używki wątpliwa sprawa - jakieś numery żebym sprawdził sobie w ASO jak wygląda to cenowo ewentualnie czy musi to być oryginał czy jakaś firma robi specjalną serię dedykowanych?

Na jakiej feldze stoi auto że taka tragedia 19? Możliwe też, że poprzedni właściciel zmieniał zawias i źle dobrał kategorie wagowe i stoi wyżej niż seryjne 1ba. Wiesz jak to jest jednemu za nisko drugiemu za wysoko. Zobacz na wlepce czy masz 1ba w oryginale. Pro kit to optymalne obniżenie dobrze wygląda i 18 i 19 bądź spokojny, napisz do chłopaków z działu fora sponsorowane-sprzedaż dobiorą Ci i sprężyny i odboje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, qlimazz napisał:

Na jakiej feldze stoi auto że taka tragedia 19? Możliwe też, że poprzedni właściciel zmieniał zawias i źle dobrał kategorie wagowe i stoi wyżej niż seryjne 1ba. Wiesz jak to jest jednemu za nisko drugiemu za wysoko. Zobacz na wlepce czy masz 1ba w oryginale. Pro kit to optymalne obniżenie dobrze wygląda i 18 i 19 bądź spokojny, napisz do chłopaków z działu fora sponsorowane-sprzedaż dobiorą Ci i sprężyny i odboje

Tak, oryginał 1BA - na oryginalnej 16' jak niżej - kupię PRO KIT pod 18' i zobaczymy jak to będzie wyglądać, najwyżej na następny sezon wpakuje 19' :decayed:DSC_0310.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, papadziordzio napisał:

Tak, oryginał 1BA - na oryginalnej 16' jak niżej - kupię PRO KIT pod 18' i zobaczymy jak to będzie wyglądać, najwyżej na następny sezon wpakuje 19' 

założyłbym na przód talerzyki od b5 i wpakował ładną fele 17 i jeździł bez kombinacji a później narzekania na 18stce że zawiecha wytłukła się, że maglownica padła, że pompa wspomagania nie daje rady. co do prokitów do 1ba, 5 lat temu do golfa założyłem prokity pod ori amorki- nie szło jechać wiecej jak 90km/h auto skakało jak piłeczka ping pong - po 2 tyg. zamówiłem amorki sportowe MTSa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez się naczytałem zanim coś zrobiłem i zdecydowałem się na B12. Uważam też, że to jest dość nisko, wiele razy przywaliłem dołem, trzeba uważać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, tobias napisał:

założyłbym na przód talerzyki od b5 i wpakował ładną fele 17 i jeździł bez kombinacji a później narzekania na 18stce że zawiecha wytłukła się, że maglownica padła, że pompa wspomagania nie daje rady. co do prokitów do 1ba, 5 lat temu do golfa założyłem prokity pod ori amorki- nie szło jechać wiecej jak 90km/h auto skakało jak piłeczka ping pong - po 2 tyg. zamówiłem amorki sportowe MTSa.

A kto narzeka, że się zawieszenie wytłukło? Coś za coś.

Ja za to kilka lat temu mając golfa wpakowane było pełne zawieszenie MTS sportowe obniżone itd. (z tego co pamiętam żółte) - tym dopiero się jechać nie dało dlatego odczucia widzę kolegi są raczej subiektywne - tłukło, waliło na feldze 16'.

Wiele osób z tego wątku jeździ na zestawie, który chce przetestować - zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, papadziordzio napisał:

Wiele osób z tego wątku jeździ na zestawie

jeżdzi jeżdzi tylko nie mają odwagi poźniej pisać, że jest lipa, że amorki wysrało, wszyscy chcą tanim kosztem cieszyć się wyglądem.

 

2 minuty temu, papadziordzio napisał:

pełne zawieszenie MTS sportowe obniżone itd. (z tego co pamiętam żółte)

to lipe odwaliłeś, bo w golfie jezdzi sie na amorkach mtsa żółtych + prokity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kuba.goller napisał:

Ja B12 sobie bardzo chwalę, założę do każdego nowego samochodu jaki będę miał.

zrozumiałe, tylko napisz tu ludziom jaki jest koszt b12stek, żeby wiedzieli że to nie jest koszt prokitów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, tobias napisał:

jeżdzi jeżdzi tylko nie mają odwagi poźniej pisać, że jest lipa, że amorki wysrało, wszyscy chcą tanim kosztem cieszyć się wyglądem.

 

to lipe odwaliłeś, bo w golfie jezdzi sie na amorkach mtsa żółtych + prokity.

To nie ja, poprzedni właściciel miał wizję :decayed: - ja do Golfa IV lałem tylko 95 i zmieniłem żarówkę z tyłu :buahaha:.

Tak jak napisałem amorki to też mniej istotna rzecz ponieważ w tym momencie są w stanie idealnym (w poniedziałek byłem na przeglądzie) i nie chciałbym ich ruszać. Zestaw B12 szczerze mówiąc jest mocno kosztowny.

Trafiły mi się do kupienia teraz felgi 8J ET45 na 19', zastanawiam się czy na PRO KIT nie będzie dalej tym crossoverem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

min 3.000 trzeba naszykować, nowe odboje, u mnie poszły jeszcze nowe górne wahacze bo i tak było rozbierane, geometria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...