Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Mierzyles może przed i po? Jak komfort? Też będę zmieniał na eibacha tylko czekam na amorki jeszcze. Sprężyny jak odpakowalem to nie wyglądają na progresywne na pierwszy rzut oka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie mierzyłem. Mogę zmierzyć teraz, czyli "po", ale wcześniej była straszna koza. 

Komfort jest lepszy niż na BA tak prowadzenia w zakrętach jak i na nierównościach (wybieranie). I to nie kwestia zużycia starego zawieszenia bo ono nadal jest sprawne. To po prostu kwestia zestawienia, bardzo fajnie to ze sobą pracuje. Jestem zadowolony bo siadło naprawdę super - taki kompromis między glebą, a 100% funkcjonalnością. 

Edytowane przez browaros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co to będzie jak założę Ja jeszcze wrzucę podkładki na złe drogi na tył żeby go trochę podnieść bo widzę że u ciebie niżej trochę niż przód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to mam na sprzedaż te podkładki ori bo jednak nie założyłem. Na żywo nie widać żeby stał przód wyżej więc leżą mi te podkładki nieużywane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Koledzy mam spory problem z a4b6 260kkm; ostatnio okazało się że mam górne wahacze uszkodzone (uszkodzona tuleja metalowo-gumowa). Zawieszenie jeszcze oryginał. Myślałem nad wymianą całego zawiasu na jalkieś TRV albo Mastersport albo Teilenberg germany. Nie wiem czy jest sens czy nie lepiej powymieniać tylko te uszkodzone wahacze. Słyszałem, że można też wymienić same tuleje metalowo-gumowe. Nie ukrywam, że szukam raczej ekonomicznych rozwiązań. 

Ponadto na przeglądzie wyszło uszkodzenie lewego amortyzatora. Diagnosta twierdził kilka procent sprawności. Mam wersję s-line z czerwonymi amortyzatorami. Mam koła 17 z s-line. Moje pytanie czy mogę założyć zwykłe nowe koyaby? Nie wpłynie to na jazdę? Sprężyny zostaną stare.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, poeG napisał:

Witam,

Koledzy mam spory problem z a4b6 260kkm; ostatnio okazało się że mam górne wahacze uszkodzone (uszkodzona tuleja metalowo-gumowa). Zawieszenie jeszcze oryginał. Myślałem nad wymianą całego zawiasu na jalkieś TRV albo Mastersport albo Teilenberg germany. Nie wiem czy jest sens czy nie lepiej powymieniać tylko te uszkodzone wahacze. Słyszałem, że można też wymienić same tuleje metalowo-gumowe. Nie ukrywam, że szukam raczej ekonomicznych rozwiązań. 

Ponadto na przeglądzie wyszło uszkodzenie lewego amortyzatora. Diagnosta twierdził kilka procent sprawności. Mam wersję s-line z czerwonymi amortyzatorami. Mam koła 17 z s-line. Moje pytanie czy mogę założyć zwykłe nowe koyaby? Nie wpłynie to na jazdę? Sprężyny zostaną stare.

pozdrawiam

Osobicie jezeli sworznie wachaczy nie wybite przeprasowal bym tuleje co ori to ori potem ewentualnie jak sie zacznie reszta sypac kupil caly komplet. co do amorkow to tak jak pisalem gdzies w innym temacie ze do s line to bilstein b8 ze skroconym skokiem lub ORI 1be/bv  ale jak piszesz ze ekonomicznie to sachs monroe do sportowego zawieszenia a numerów szukaj tu chyba ze cos innego ci wpadnie w oko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu dniach walki z regeneracja tylnego zawieszenia zalozylem przy okazji sprezyny eibach pro kit i jestem chwilowo zalamany:facepalm: o ile przod siadl ok nawet chyba za bardzo(63cm od ziemi do rantu na 15" a tam siedza nowe amorki i odboje 77mm) to tyl siedzi masakrycznie wysoko 68cm co prawda zalozylem podkladki na zle drogi bo myslalem ze nie bedzie takiej tragedii ale juz wiem ze to byl blad i musze to wyrzucic plus ustawic geometrie bo tyl strasznie plywa. mam nadzieje ze tyl opadnie te 2cm i sie pozniej jeszcze ulozy bo nie wiem co robic znowu z przodem :facepalm:

Edit: podkładki wyrzucone już jest równie mam nadzieje tylko że przód już nie siadzie po czasie 

IMG_20191212_110504.jpg

Edytowane przez Mr.Joker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie usiadło wam auto po zmianie sprężyn 1BA na PRO KIT ? :D amory standardowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Hubertus01 napisał:

Po jakim czasie usiadło wam auto po zmianie sprężyn 1BA na PRO KIT ? :D amory standardowe

Co prawda u mnie amory sport ale powinno siasc od razu przynajmniej przód  jak popuścisz wszystkie wahacze z tyłu siadlo mi po zrobieniu geometri jak  poluzował wszystko potem się już nic nie ułożyło może ten tyl 5mm ale to wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej założyłem springi do mojej b6 i usiadła mega fajnie wygląda ale chyba ciut za nisko dla mnie lepiej zmienić springi na wyższe czy dać podkładki? Centymetr załatwiłby sprawę springi chyba h&r -45 

IMG_20200328_175015.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, buczek136 napisał:

Hej założyłem springi do mojej b6 i usiadła mega fajnie wygląda ale chyba ciut za nisko dla mnie lepiej zmienić springi na wyższe czy dać podkładki? Centymetr załatwiłby sprawę springi chyba h&r -45 

IMG_20200328_175015.jpg

 Najlepiej to załóż gwint mi też za bardzo siadlo na eibachu pro kit i rozważam opcje gwintu właśnie. Wyregulujesz jak chcesz a napewno będzie wyżej niż to co masz teraz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czytam Wasze opinie i w sumie nie wiem na co się zdecydować, mam cabrio 1.8 z zawieszeniem 1BA założyłem 19 z rs i mam kozę w gratisie :))

Czy ktoś przerabiał temat założenia sprężyn z zawieszenia 1BE do amorków z 1BA bo z tego co wyczytałem amorki to samo różni się tylko wysokością -20mm??

Czy nie bawić się w takie cuda tylko od razu zakładać eibacha?? Zaznaczam że zależy mi na komforcie a cabrio samo w sobie jest dość sztywne i nie chciał bym podskakiwać jak piłeczka na drodze :))) 

 

IMG_20191124_133030.jpg

IMG_20200121_160135.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, chrisx napisał:

Witam

Czytam Wasze opinie i w sumie nie wiem na co się zdecydować, mam cabrio 1.8 z zawieszeniem 1BA założyłem 19 z rs i mam kozę w gratisie :))

Czy ktoś przerabiał temat założenia sprężyn z zawieszenia 1BE do amorków z 1BA bo z tego co wyczytałem amorki to samo różni się tylko wysokością -20mm??

Czy nie bawić się w takie cuda tylko od razu zakładać eibacha?? Zaznaczam że zależy mi na komforcie a cabrio samo w sobie jest dość sztywne i nie chciał bym podskakiwać jak piłeczka na drodze :))) 

 

IMG_20191124_133030.jpg

IMG_20200121_160135.jpg

Amorki są inne 1ba to standard a s line to 1be i 1bv obniżone oba o 20mm ten drugi zawias (1bv) jest twardszy właśnie przez inny amor i niektóre elementy zawieszenia, sprężyny w jednym i drugim takie same. Mam eibacha na 1be i jest w miarę miekki co po niektórzy pisza ze bardziej komfortowy od zawieszenia s line nawet tego bardziej komfortowego 1be. Zadowolony jestem średnio gdyż siadlo trochę więcej niż podawał producent. Osobiście gdybym obniżal szedłbym w gwint ustawisz jak chcesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam odboi które są polecane do eibacha na tył o grubości 103.5 mm,czy ktoś kiedyś widział takie odboje?Czy takie wogóle istnieją?Gdzie takie można kupić?Czy jednak trzeba zakładać takie jak do 1be?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, JarekST202 napisał:

Szukam odboi które są polecane do eibacha na tył o grubości 103.5 mm,czy ktoś kiedyś widział takie odboje?Czy takie wogóle istnieją?Gdzie takie można kupić?Czy jednak trzeba zakładać takie jak do 1be?

O długości 103.5mm nie grubości. To są wlasnie od 1be od 1ba mają coś ponad 120mm. Szukaj na intercarsie albo w jakimś innym internetowym z częściami samochodowymi powinny być normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Mr.Joker napisał:

O długości 103.5mm nie grubości. To są wlasnie od 1be od 1ba mają coś ponad 120mm. Szukaj na intercarsie albo w jakimś innym internetowym z częściami samochodowymi powinny być normalnie. 

1ba mają 135 mm,1 be mają 113 mm.Eibach jest -30 mm w stosunku do 1ba czyli tak jak polecane w tym temacie powinny być odboje 103.5 mm które według producentów tych odboi tyle mają. W rzeczywistości cały czas kupuję i odsyłam 113-115 mm zamiast deklarowanych 103.5mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, JarekST202 napisał:

1ba mają 135 mm,1 be mają 113 mm.Eibach jest -30 mm w stosunku do 1ba czyli tak jak polecane w tym temacie powinny być odboje 103.5 mm które według producentów tych odboi tyle mają. W rzeczywistości cały czas kupuję i odsyłam 113-115 mm zamiast deklarowanych 103.5mm.

  Załóż te od 1be. Ten 1 cm mniej na eibachu  ich nie zabije. Ja takie mam i jest wszystko w porzadku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...