Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Colin123 napisał:

Kolego mam pytanie czy zakładałeś z przodu podkładki sprężyny (miseczki) z b5 ?? Sam zastanawiam się nad takim zestawem

ps. Dobrze siedzi na tych sprężynach i 18 ;) 

Tylko i wyłącznie sprężyny. Nic więcej nie wymieniałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.05.2021 o 23:29, Mr.Joker napisał:

Musisz dobrać pod nadwozie. Bierz normalnie ze strony eibacha tam sobie skonfigurujesz pod twój wóz. 

Dokladnie a jak ładnie poprosisz tego Pana co pojawia sie w dolnym prawym rogu ekranu jako doradca to jeszcze mozesz rabat zyskać, ja tak zyskałem 70zl na świeta od tak... z tego co wiem eibach nie prowadzi sprzedazy i nie ma sklepu na allegro co konsultowalem z pracownikiem przez telefon wiec odpuscilbym sobie zakupy tam a jedyny minus zamowienia na stronie eibacha jest taki ze gdy nie ma w Polsce zestawu dla nas trzeba czekac az dotrze do nas juz bezposrednio z fabryki w Niemcach około 2-3 tyg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2015 o 13:31, _quattro_ napisał:

U mnie zaraz po wymianie 64,5 a po kilku tys 64 i przód i tył, te same parametry koła

Ja z przodu w ogóle koze miałem przed wymianą. Zdjęcia zaraz po wymianie

Przed

http://i120.photobucket.com/albums/o197/adamkurzawski/xxxxxx/przoacuted%20przed._zps4lxh8nbu.jpg

Po

http://i120.photobucket.com/albums/o197/adamkurzawski/przoacuted%20po._zpsehdwdsci.jpg

Szkoda że zdjęcia nie na drugiego , a dużo lat minęło a ja właśnie planuje taka wymianę, ktoś może wrzuci podobne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2021 o 23:24, bombelm7 napisał:

Pro Kit z Eibacha Ci ładnie to psadzi przy zachowaniu dotyczasowego komfortu. Zwróć uwage na stan odbojników. Jeśli amory są ok to ja bym nie kombinował nic wiecej na nasze drogi...

Jakie to wziąść? Czy wszystkie takie same są -30? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Bimberson napisał:

Jakie to wziąść? Czy wszystkie takie same są -30

Seria pro kit czyli czarne sprężyny do a4b6/7 to - 30cm nie ma innych. Potem jest eibach sportline czerwony i on obniża jakieś - 50/-40 przód /tyl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2019 o 20:31, poeG napisał:

Witam,

Koledzy mam spory problem z a4b6 260kkm; ostatnio okazało się że mam górne wahacze uszkodzone (uszkodzona tuleja metalowo-gumowa). Zawieszenie jeszcze oryginał. Myślałem nad wymianą całego zawiasu na jalkieś TRV albo Mastersport albo Teilenberg germany. Nie wiem czy jest sens czy nie lepiej powymieniać tylko te uszkodzone wahacze. Słyszałem, że można też wymienić same tuleje metalowo-gumowe. Nie ukrywam, że szukam raczej ekonomicznych rozwiązań. 

Ponadto na przeglądzie wyszło uszkodzenie lewego amortyzatora. Diagnosta twierdził kilka procent sprawności. Mam wersję s-line z czerwonymi amortyzatorami. Mam koła 17 z s-line. Moje pytanie czy mogę założyć zwykłe nowe koyaby? Nie wpłynie to na jazdę? Sprężyny zostaną stare.

pozdrawiam

Ostatecznie założyłem do przodu komplet wahaczy z aukcji (najtańsze). Nie powiem firmy bo nie pamiętam co kupowałem 1,5 roku temu. Od tamtej pory poleciała tylko końcówka drążka kierowniczego. Wymieniłem parę końcówek na lepsze. Reszta wahaczy pracuje idealnie, żadnych stuków nawet na najgorszym bruku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad wsadzeniem pro kita do swojej ałdi Avant 2.0 alt i tu pytanie czy ktoś miał wsadzonego kita do avanta z LPG? Bo ciekawi mnie jak wygląda sprawa z zawieszeniem z tyłu bo wiadomo butla w bagażniku to dodatkowe obciążenie. Zawias wg książki to 1ba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie posiadam b6 ASN Q+Tip w Avancie. Felgi założone od S6 C5 ET 29 oraz guma 245/40 R18. Gumę będę zmieniał na 235/40 wielosezon. Chciałem założyć sprężyny od S-Line -15mm ale ciężko jest je dostać. Eibach pro kit -30mm wydaje się zbyt dużym obniżeniem w moim przypadku, gdyż felga z oponą na przodzie wystaje z 6mm, na tyle jakieś 2-3mm. Nawet bez obniżania na mocnym dołku koło trze o rand nadkola. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich sprężyn lub w odradzeniu zabawy w takie rzeczy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Adi2071 napisał:

Witam,

Panowie posiadam b6 ASN Q+Tip w Avancie. Felgi założone od S6 C5 ET 29 oraz guma 245/40 R18. Gumę będę zmieniał na 235/40 wielosezon. Chciałem założyć sprężyny od S-Line -15mm ale ciężko jest je dostać. Eibach pro kit -30mm wydaje się zbyt dużym obniżeniem w moim przypadku, gdyż felga z oponą na przodzie wystaje z 6mm, na tyle jakieś 2-3mm. Nawet bez obniżania na mocnym dołku koło trze o rand nadkola. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich sprężyn lub w odradzeniu zabawy w takie rzeczy.

 

Pozdrawiam.

Jak obniżysz auto to zmienia się katy pochylenia kół więc felgi powinny się  schować do środka. Ja. Bym dał jeszcze opone 225 i powinno to grać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mr.Joker napisał:

Jak obniżysz auto to zmienia się katy pochylenia kół więc felgi powinny się  schować do środka. Ja. Bym dał jeszcze opone 225 i powinno to grać. 

225 na R18 troszkę za mało. Według specyfikacji opcionalny rozmiar to 235/40. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Adi2071 napisał:

225 na R18 troszkę za mało. Według specyfikacji opcionalny rozmiar to 235/40. 

225 jest w sam raz ,mam takie u siebie,wcześniej miałem 235

20210910_184741.jpg

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adi2071 napisał:

Aktualnie tak się prezentuje i chciałbym lekko obniżyć, żeby się lepiej prowadził.

IMG_20211004_142122.jpg

IMG_20211004_142148.jpg

IMG_20211004_142158.jpg

IMG_20211004_142212.jpg

Pakuj gwint do tego opone 225 i będzie cacy. Jak dołożysz jeszcze stabilizatory z s4/rs4 to pojedzie jak po sznurku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Mr.Joker napisał:

Pakuj gwint do tego opone 225 i będzie cacy. Jak dołożysz jeszcze stabilizatory z s4/rs4 to pojedzie jak po sznurku ?

Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adi2071 napisał:

Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna.

:facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Adi2071 napisał:

Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna.

Dobry gwint jest lepszy od serii,  można kupić kw czy vogtland i jest bajka, no ale wiadomo że trochę to kosztuje..

mts,ta itp no to niestety o komforcie mówić nie można choć znam wielu kolegów z forum co sobie mts akurat chwalą. 

Edytowane przez Tkoczu_
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Adi2071 napisał:

Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna.

Koledzy wyżej mają rację. Sam jeżdżę i ootwierdzam. Myślisz że eibach to będzie mieciutki? Do tego przydałoby by się też zmienić amortyzatory niby na 1ba nic się nie powinno dziac ale różnie to jest. Miałem zestaw 1be i eibach i porownojac teraz do gwintu(supersport na gratach kw) jest dużo lepiej. Sztywniej i zarazem lepiej tłumi. Napisz do chłopaków z coilovers. pl. Poszukaj ich na fb. Mają super gwinty w uzywce czasem po znikomym przebiegu. Szukaj czegoś pokroju Ap, st suspension vogtland no i potem już wyższa polka kw, eibach h&r itp. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2021 o 20:35, greg2505 napisał:

225 jest w sam raz ,mam takie u siebie,wcześniej miałem 235

20210910_184741.jpg

Tu na zdjęciu masz założone eibachy pro kity? Jeśli tak to mega to wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bukar21 napisał:

Tu na zdjęciu masz założone eibachy pro kity? Jeśli tak to mega to wygląda ?

Nie, ja mam ori 1be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2021 o 11:36, Mr.Joker napisał:

Koledzy wyżej mają rację. Sam jeżdżę i ootwierdzam. Myślisz że eibach to będzie mieciutki? Do tego przydałoby by się też zmienić amortyzatory niby na 1ba nic się nie powinno dziac ale różnie to jest. Miałem zestaw 1be i eibach i porownojac teraz do gwintu(supersport na gratach kw) jest dużo lepiej. Sztywniej i zarazem lepiej tłumi. Napisz do chłopaków z coilovers. pl. Poszukaj ich na fb. Mają super gwinty w uzywce czasem po znikomym przebiegu. Szukaj czegoś pokroju Ap, st suspension vogtland no i potem już wyższa polka kw, eibach h&r itp. 

 

Zawieszenie od nich używane ciężko dostępne. Rozmawiałem z nimi niejednokrotnie i nic. Zastanawiam się czy lepiej pro kit od einbach "Eibach B12 Pro-Kit Audi A4 (8E2, B6)" czy lepiej gwint od AP z regulacją 35-65 przód i 35-60 tył. Szczerze powiedziawszy -30mm jest idealne. Tylko nie wiem czy moje koła z ET29 i oponą 245/40 nie będzie przeszkadzać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...