Jump to content
20 20
RicS3

Zawieszenie 1BA i -30 Eibach Pro Kit

Recommended Posts

kolego rób jak Ci wygodniej :)


podpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak kiedyś dużo było instalacji stożków na puszce od spray-a😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, papadziordzio napisał:

To nie ja, poprzedni właściciel miał wizję :decayed: - ja do Golfa IV lałem tylko 95 i zmieniłem żarówkę z tyłu :buahaha:.

Tak jak napisałem amorki to też mniej istotna rzecz ponieważ w tym momencie są w stanie idealnym (w poniedziałek byłem na przeglądzie) i nie chciałbym ich ruszać. Zestaw B12 szczerze mówiąc jest mocno kosztowny.

Trafiły mi się do kupienia teraz felgi 8J ET45 na 19', zastanawiam się czy na PRO KIT nie będzie dalej tym crossoverem.

 

ProKit chyba idzie 30 mm czyli tak jak na B12 u mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kuba.goller napisał:

ProKit chyba idzie 30 mm czyli tak jak na B12 u mnie.

Dokładnie ale nie chce porównywać Twojego zestawu, który jest zrobiony "jak Pan Bóg przykazał" a zmianie sprężyn.

Cóż, zaryzykuje najwyżej przelatam sezon i będę myślał nad czymś innym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie głównie tu chodzi o to aby nic się Tobie nie stało. Jest dużo opinii, że nie da się na tym jeździć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kuba.goller napisał:

Pewnie głównie tu chodzi o to aby nic się Tobie nie stało. Jest dużo opinii, że nie da się na tym jeździć.

no i pozostałym uczestnikom ruchu. 


podpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, papadziordzio napisał:

ak jak napisałem amorki to też mniej istotna rzecz ponieważ w tym momencie są w stanie idealnym (w poniedziałek byłem na przeglądzie)

dam Ci radę, jedź na inną stację i niech Ci sprawdzą amorki tylko, możliwe że Ci wyjdzie inny wynik hehe


podpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem fele 19 8.5J ET48 oryginały RS. Zawiecha 1BA do zmiany bo wiem że bedzie koza.

Planuje założyć komplet 1BV i talerzyki z B5. Będzie to akceptowalnie wyglądało czy za chwilę będę się rozglądał za pro-kitami do tego?

Nie chcę za nisko schodzić bo auto jest rodzinne, dzieciaki, czasami żonka sie szura po mieście. 

Chodzi o zachowanie estetyki dla koła 19 cali bez utraty znacząco komfortu

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.02.2019 o 13:30, jaras99 napisał:

Kupiłem fele 19 8.5J ET48 oryginały RS. Zawiecha 1BA do zmiany bo wiem że bedzie koza.

Planuje założyć komplet 1BV i talerzyki z B5. Będzie to akceptowalnie wyglądało czy za chwilę będę się rozglądał za pro-kitami do tego?

Nie chcę za nisko schodzić bo auto jest rodzinne, dzieciaki, czasami żonka sie szura po mieście. 

Chodzi o zachowanie estetyki dla koła 19 cali bez utraty znacząco komfortu

bierz od razu eibacha pod 1.8t unikniesz problemu z tyłem,auto równo usiądzie 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

koledzy czy zestaw z aledrogo https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-amortyzatory-sportowe-koni-str-4-szt-7539108030  jest godny uwagi? pierwsze posty są z roku 2014 czy teraz moda jest na coś innego ? mam zawieszenie standard 1BA w quattro,  grupy wagowe to 11, nie mam też rozpórki na kielichach, chce do tego wsadzić sprężyny eibach -30 no i rozpórkę z 1be która tam była podobno seryjnie, stabilizator z tylu od RS

Edited by QuikSilver

240KM 340nM 1.8T quattro powered by Gregor10 🛒

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Panowie jak to będzie ze sobą grać - zawieszenie ori 1BV i do tego chciałbym Eibach ProKit włożyć + na sezon felga 18' lub nawet 19' od RS 4? :whistling: Przód i tył wyrówna się w miarę?

Miło jak ktoś podrzuci jakieś fotki :)

Co o takim zestawie sądzicie? Nie będzie kozy i jakoś to będzie się prezentować? Chyba że macie inne propozycję, chętnie wysłucham.

 

Edited by Dandusiek

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.10.2018 o 10:07, kuba.goller napisał:

min 3.000 trzeba naszykować, nowe odboje, u mnie poszły jeszcze nowe górne wahacze bo i tak było rozbierane, geometria.

Jakie odboje zastosowałeś z ori czy skrócone jakieś 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Przeczytałem cały wątek , 19 stron i 552 posty , teraz wiem że nic nie wiem 🙂 

Auto b7 2.0tdi 2005 sedan automat 1ba

Czy ktoś może w kilku prostych słowach napisać czy kupując cały zestaw Bilstein B12 pro kit , sprawa obniżenia zawiasu się konczy ? Chcę kupić zestaw , dać auto do mechanika i cieszyć się niższym zawieszeniem z nowymi 18" , 30mm od orginalu 1ba myślę ze będzie ideal dla mnie 

Czy do tego zestawu B12 jeszcze coś trzeba kupić? Czy to jest komplet? 

 

Teraz jeszcze znalazłem koni str.t cały set , -35 przód i tyle samo tył. Może ten lepszy ?

Edited by Qbaqba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.amory 1be,tabliczka 1.1050kg,2.1080kg.przednie springi 1be,tyl nieznany,stoi wyzej jak przod.czy eibach pro kit wyrowna osie przy tych wagach z tabliczki czy efekt bedzie loteryjny?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 godzinę temu, Qbaqba napisał:

Przeczytałem cały wątek , 19 stron i 552 posty , teraz wiem że nic nie wiem 🙂 

Auto b7 2.0tdi 2005 sedan automat 1ba

Czy ktoś może w kilku prostych słowach napisać czy kupując cały zestaw Bilstein B12 pro kit , sprawa obniżenia zawiasu się konczy ? Chcę kupić zestaw , dać auto do mechanika i cieszyć się niższym zawieszeniem z nowymi 18" , 30mm od orginalu 1ba myślę ze będzie ideal dla mnie 

Czy do tego zestawu B12 jeszcze coś trzeba kupić? Czy to jest komplet? 

 

Teraz jeszcze znalazłem koni str.t cały set , -35 przód i tyle samo tył. Może ten lepszy ?

Musisz kupić odboje chyba na tył od zawiasy sline, z przodu zostają takie same ale tez warto kupić sobie nowe bo tego nie ma w komplecie. Potem geometria i jeździć. Zobaczysz jak samochód kompletnie przestanie położyć przodem w zakrętach. B12 chyba łatwiej serwisować...

Jak dawno nie zmieniałeś górnych wahaczy to lepiej naszykuj się bo szkoda tego nie wymieć jak wszystko będzie rozebrane. U mnie właśnie tak było.

Edited by kuba.goller

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

:hi:
Prosiłbym o pomoc. Chcę kupić prokita do swojego B7.
Podpowie ktoś, który nr zestawu wybrać, aby był odpowiedni do mojego auta? Nie wiem czym się mam kierować -  konfiguratorem dostępnym na str. prod czy maksymalnym obciążeniem osi?

Moje autko:
B7 Avant ośka 1.9TDI 2006r 1BA. 
    1 -- 1050kg - przód 0JH (8 kat. wag 854-885kg)
2 -- 1080kg - tył 0YK (10 kat.wag 545-570kg)

 

  • E10-15-003-08-22  |  A4 Avant (8ED, B7)  2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI      | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1165 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg
  • E10-15-003-07-22  | A4 Avant (8ED, B7) 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI                          | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1090 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg
Edited by [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do swojego 2.0TDI BRE Avant kupiłem taki, z faktury: 46-188533.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.05.2019 o 17:22, [email protected] napisał:

:hi:
Prosiłbym o pomoc. Chcę kupić prokita do swojego B7.
Podpowie ktoś, który nr zestawu wybrać, aby był odpowiedni do mojego auta? Nie wiem czym się mam kierować -  konfiguratorem dostępnym na str. prod czy maksymalnym obciążeniem osi?

Moje autko:
B7 Avant ośka 1.9TDI 2006r 1BA. 
    1 -- 1050kg - przód 0JH (8 kat. wag 854-885kg)
2 -- 1080kg - tył 0YK (10 kat.wag 545-570kg)

 

  • E10-15-003-08-22  |  A4 Avant (8ED, B7)  2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI      | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1165 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg
  • E10-15-003-07-22  | A4 Avant (8ED, B7) 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI                          | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1090 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg

Pisałem w ciągu ostatnich 2 tyg. do Eibacha(USA/DE/PL) i za każdym razem dostawałem odpowiedź, aby przy doborze springów kierować się bezpośrednio ich katalogiem. 
"W katalogu podane są maksymalne naciski na osi do których należy „zmieścić się” z naciskami jakie są na tabliczce znamionowej pojazdu."

Dlatego dziś wpadł zestaw E10-15-003-08-22 :hi:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,  jakie zastosować odboje przód/tył do zestawu b12 pro-kit w audi a4 b7 sedan?

w zestawie nie było. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie jak do 1BE. 1 BV (jeżeli dobrze pamietam. W Avancie tylko tylne były inne w porównaniu do 1BA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, skaut02 napisał:

Panowie,  jakie zastosować odboje przód/tył do zestawu b12 pro-kit w audi a4 b7 sedan?

w zestawie nie było. 

Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny.

Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy 🤔😏

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest twardo choć głównie czuć krótki skok ale dla mnie warto

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, qlimazz napisał:

Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny.

Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy 🤔😏

Amory przednie do a4 b7 sedan nie są wykonane w technologii upside down. Są to B8, ale wykonane normalnie - jak seryjne (cienka sztyca). Jak poskładam wszystko do kupy, dam znać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie może dostęp do tańszych odbojów przednich dla zawieszenia 1BE/1BV? W ASO zaśpiewali 140 zł/szt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie firmy od akordów robia, wybierz te do zawieszenia sportowego

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kuba.goller napisał:

Wszystkie firmy od akordów robia, wybierz te do zawieszenia sportowego

Akordów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amorków miało być, pisałem z telefonu sorki. Jak kupiłem komplety sachs-a do zawieszenia sportowego bo tak z tego co pamietam się u nich nazywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, kuba.goller napisał:
E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL

Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych

 

 

Nie potrawie znaleźć do przodu. Z tylnymi nie ma problemu, bo np sachs robi do sportowego zawieszenia te odboje. Do przodu tylko seryjne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo przednie są te same do wszystkich wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
20 20

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...