Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie już zrobily jakies 15, dają rade, ale ciekaw jestem koni i to bardzo

słyszałem że sachs robi fajne amortyzatory, sachs performance czy cos tam jeszcze w pl ich nie ma ale amorki do 1500zł z regulacją twardości, takiego newsa sprzedał mi jeden ze sprzedawców

Edytowane przez Ans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ans właśnie takie obniżenie jak u Ciebie będę robić na wiosnę bo u mnie przy 1BA i feldze 17' et 43 oraz oponach 225/45 mam spory prześwit delikatnie mowiąć :facepalm: ale chociaż nie straszne będą mi zaspy hehe jeżeli w ogóle zima przyjdzie :)

Miałem kiedyś w innym aucie Sachsy i złego słowa nie mogę powiedziec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam u siebie zawieszenie 1BA i chcialbym aby troche siadlo nizej. 3-4 cm, bo nizej to juz musialby byc gwint. Wystarczy wymienic sprezyny np. Eibach pro kit -30. Czy musze rowniez wymienic amorki na krotsze? Czy lepiej szukac zawieszenia 1BE czy 1BV. Czy w tych zawieszeniach sa krotsze amorki czy takie jak w 1BA? Czy wystarczy wymienic same sprezyny czy amorki tez trzeba?

Wlepa z bagaznika.

obl372mc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wsadzić same sprężyny na początek, potem amorki.

Możesz kupić amorki 1BE a jeszcze lepiej 1BV i wymienić wraz ze sprężynami.

Wszystko zależy ile chcesz przeznaczyć kasy.

Jeśli masz trochę więcej do wydania to polecam cały kit Bilstein B12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup lepsze amory bo bedizesz zalowal, po zastosowaniu zwyklych i obnizeniu o 30-40mm auto ci bedize skakalo przy wyzszych predkosciach na dziurach i mozesz wypasc z drogi

ja zaluje ze nie wzialem b6 bilsteinów

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak czy siak amory do wymiany? amory 1BV dostane bez problemu?


Jeśli masz trochę więcej do wydania to polecam cały kit Bilstein B12.

szukalem tak na szybko to ok. 2900zł trzeba liczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dostać nawet taniej, nie wiem czy akurat dokładnie do Twojego auta ale zdarzały się zestawy już od 2200-2300 zł i to jest kwota którą musisz przeznaczyć jeśli ma to być coś dobrego. Tak jak już napisałem możesz kupić używki 1BE albo 1BV ceny w okolicach 400zł za komplet i do tego sprężyny np. Eibach, H&R za około 600zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie ktoś :D będziemy wdzięczni!

Bo jak narazie ludzie piszą że kupują i ślad po nich zaginął :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już opisałem sytuacje w innym temacie, ale wielu z Was pewnie obserwuje ten dlatego cytuje swoją wypowiedź:
"Wczoraj wrzuciłem do siebie amory Koni, juz wczesniej mialem springi eibacha....pierwsze wrażenia z przejechanych 80 Km są mega, jeździłem już na 1BE i na gwincie w B5, na chwilę obecną na tym mi się jeździ najlepiej. Co do trzymania się drogi zauważyłem znaczną poprawę w stosunku do 1BA czy 1BE, amorki ciut twardsze jak 1BE, ale nie jedzie się jak taczką. Nie testowałem granic ich możliwości bo jak narazie mam założone zimowe 16". Podejrzewam, że na 18" będą dawać radę absolutnie. W porównaniu do gwintu MTS o wiele lepiej na koleinach, nie ma efektu piłeczki ping-pongowej. Na chwilę obecną polecam, zobaczymy jak będą się sprawować po 60 kkm. "

Tak jak napisałem powyżej na chwilę obecną amorki w moim odczuciu pozbawione wad, o taką charakterystykę jakzdy mi chodziło. Jest twardo ale nie z przesadą. Amorki zakładałem sam i poszło gładko. Pozostaje sprawa ich trwałości, zobaczymy... pierwsze wrażenie dobre wszystko wygląda na dobrze wykonane, amorki ciut grubsze od 1BA, jest szansa że potrzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu kilku tyś km pojawił się u mnie problem z zachodzeniem jakby tyłu. Tak jakby coś się rozkręciło.

Byłem u mechanika pooglądał i stwierdził że wszystko jest idealnie ale polecił sprawdzić zbieżność bo wg niego jest źle ustawiona przez

co auto pływa.

Najbardziej odczuwalne jest to na śliskiej drodze.

Poza tym gdybym teraz obniżał brałbym H&R bo jednak te Eibachy trochę jakby za miękkie dla mnie. a 1 cm niżej tragedii nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie ale na serii 1BA i u mnie powodem sa zurzyte amorki bo maja juz okolo 60%. Wlasnie niedlugo bede zmieniac zawieszenie i stoje przed dylematem czy springi eibach czy h&r niebieskie.

Miro_x mowisz ze eibach miekki? A amorki jakie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam Eibach miękki w choooj. 1BE z pękniętą sprężyną był sztywniejszy jak Eibach z amorami 1BE. Ogólnie chyba Eibacha już nie założę do żadnego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie słyszałem juz kilka podobnych opini... H&R jest tylko około 200 zł drozsze i 5mm nizej siedzi wiec jest dobra alternatywa do eibacha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sprężyn jakie ujeżdzałem własną d*pą to najbardziej mi pasował Vogtland. Poza tym miałem do czynienia z Jamexem, Teinem, Eibachem i 1BE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie twardość w dużej mierze zależy od amortyzatorów a mniej od spręzyny .

Ech, już to pisałem ale nie słuchają :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...