Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szybkie pytanie o tarcze ABS na tyle


LordPiotr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie, szybkie pytanie. Czy tarcza ABS nie powinna być zablokowana na wałku?

opis: warsztat wymienił mi tarcze z tyłu (tarcze i łożyska, tacza abs została stara). po paru km od wymiany, zapaliła się lampka ABS. VAG pokazuje błąd czujnika lewy tył. Zajrzałem, na czujniku widać otarcia (jakby dotykał tarczy) z ciekawości włożyłem palec w otworek na czujnik, i zauważyłem (dziwną dla mnie) rzecz, mianowicie kręcąc tarczą hamulcową mogłem palcem zatrzymać tarcze abs, plus mogłem nią ruszać. Według mnie to jest totalna porażka, ale może się nie znam. No i pytanie, czy kupować od razu nowe tarcze abs, bo stara ma za duże fi czy nakrzyczeć na mechanika żeby dobrze zrobili?

auto: a4 b5 rok 1999 silnik AFN kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścień ABS powinna być sztywna na tarczy hamulcowej. Może im pękł przy demontażu/montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jak sciągali to pękła i na sztukę założyli :kwasny: podjedz do mechanika niech zweryfikuje i poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś kupiłem piastę z abs'em z firmy hart, i zębatka od abs była od razu walnięta. Zamienniki słabsze tak mają że jest to źle spasowane. Raczej ponowna wymiana ratuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż nowy pierścień, tego g....a nie zakłada się powtórnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...