Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie na gazie


johny1608

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

problem polega na tym, że czasem jak przełączy się na gaz to chodzi jakby nie palił na wszystkie, a jak dam mu więcej gazu to zaczyna się dławić. Wymieniłem świece, na benzynie chodzi bez zarzutów. Poprzedni właściciel mówił, że winowajcą może być zasłaby reduktor, czy to jest możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn moze byc wiele podjedz do ogarnietego gazola. ja bym predzej obstawial listwe wtryskowa, jaka masz?? pewnie valteki czerwone bo do 1.6 takowe pchaja zeby taniej wyszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn moze byc wiele podjedz do ogarnietego gazola. ja bym predzej obstawial listwe wtryskowa, jaka masz?? pewnie valteki czerwone bo do 1.6 takowe pchaja zeby taniej wyszlo

wybaczcie Ot-a

w 3 aucie mam te zje***ne czerwone valteki 1. a4 2.6 2. a6 1.8T 150km 3. a3 1.8T 180km

nie mam im nic do zarzucenia pracuja moc trzymaja i tyle

jak ktos na nich nie jezdzil tylko czyta opinie z internetu niech obejrzy reklame sprajta

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie chodzi ze valteki czy inne. Jak są duże czasy wtrysku na jałowym to valtek spokojnie da rade. Problem moze być w nierównomierności dawkowania na poszczególny cylinder. W pracy mam fajną maszynke którą sprawdzam dawkowanie wtryskiwaczy. Jak są odchyłki reguluje do jednakowych wartości i valtek smiga aż miło. Jak zaczynałem 10 lat temu montować instalacje to były matrixy i valteki. Większość sie montowało na tych drugich i klienci nie wracali, a wszystko zależalo od prawidlowego montażu i poprawnej regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie chodzi ze valteki czy inne. Jak są duże czasy wtrysku na jałowym to valtek spokojnie da rade. Problem moze być w nierównomierności dawkowania na poszczególny cylinder. W pracy mam fajną maszynke którą sprawdzam dawkowanie wtryskiwaczy. Jak są odchyłki reguluje do jednakowych wartości i valtek smiga aż miło. Jak zaczynałem 10 lat temu montować instalacje to były matrixy i valteki. Większość sie montowało na tych drugich i klienci nie wracali, a wszystko zależalo od prawidlowego montażu i poprawnej regulacji.

wiem to bo mam ogarnietego gazownika co potrafi 2 instalki dziennie zakladac i wiekszosci zaklada valteki i ma non stop full roboty z montazami bo ma dobra opinie.... i tez ma maszynke do dawkowania bo co ciekawe potrafi te zj*****ne valteki zregenerowac ( jak klepia po 50kkm )

denerwuje mnie tylko mitomania typu ze valteki to zlo itp :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic, poszukam jakiegoś ogarniętego "gazola", ale czy przy padnięte wtryski objawiały by się tylko na gazie? Jak już mówiłem, na benzynie auto chodzi bez zarzutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sorry ja mialem valteki jak kupilem juz tak auto i gosciu raczej nie dbal o filtry i padly po pewnym czasie. szkoda czasu na regeneracje takich wtryskow skoro kosztuja stowke czy nawet tyle nie. wole cos lepszego gdzie latwo idzie wyregulowac i cieszyc sie z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak... ja mam też valteki u siebie 24 V6 30V <165 KM> i szarpanie też było straszne... wszyscy mi mówili że właśnie listwy nie dają rady... totalne g prawda... 1. - świece 2. - przewody... a 3 sprawdzić wszystkie odmy... u mnie była delikatnie pęknięta... po wymianie serduszko w autku pracuje równo , obroty nie szaleją, wiec radze tu poszukać a listwę zostawić w spokoju. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sorry ja mialem valteki jak kupilem juz tak auto i gosciu raczej nie dbal o filtry i padly po pewnym czasie. szkoda czasu na regeneracje takich wtryskow skoro kosztuja stowke czy nawet tyle nie. wole cos lepszego gdzie latwo idzie wyregulowac i cieszyc sie z jazdy.

Soryy ale to ze kupiles i ktos mial zle wystrojona i nie dbal to nie znaczy ze valteki to jeden wielki syf... nie mowie ze nie padaja... ale z drugiej strony znam tematy gdzie najlepsze listwy potrafia padac i po tysiacu km

bardzo duzo zalezy od gazownika i tyle :wink:

a co do regeneracji to mnie kosztowala 50 zl za 6 wtryskiwaczy :grin: ale to dopiero po 50kkm sie robi :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Pomocy Audi A4 1.8t AEB instalacja sekwencja BRC szarpie przy dodawaniu gazu jakby sie dusił po przekroczeniu 4 tys ustaje. Po włączeniu klimy szarpie bardziej a po włączeniu klimy nawet na wolnych. Gazownik wymienił reduktor bo jest jeszcze na gwarancji i filtry. Kazał wymienić swiece wymieniłem fajki na swiecach wymieniłem dalej to samo regulowali regulowali i dalej jest to samo nie da się jeździć na benzynie jest wszystko ok. Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Pomocy Audi A4 1.8t AEB instalacja sekwencja BRC szarpie przy dodawaniu gazu jakby sie dusił po przekroczeniu 4 tys ustaje. Po włączeniu klimy szarpie bardziej a po włączeniu klimy nawet na wolnych. Gazownik wymienił reduktor bo jest jeszcze na gwaraccji filtry. Kazał wymienić swiece wymieniłem fajni na siecach wymieniłem dalej to samo regulowali regulowali i dalej jest to samo nie da się jeździć na benzynie jest wszystko ok. Jakieś pomysły ?

Podpinam sie do pytania tyle ze mam ADR. Wszystko dziala dobrze dopoki nie wlacze klimy. Silnik zaczyna wtedy szarpac ale tylko na wolnych obrotach. Filtry wymienione i swiece miesiac temu. Tez mam brc i boje sie ze to wtryski po juz ladnie klekocza i maja juz okolo 97 tys na szafie.

Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie chodzi ze valteki czy inne. Jak są duże czasy wtrysku na jałowym to valtek spokojnie da rade. Problem moze być w nierównomierności dawkowania na poszczególny cylinder. W pracy mam fajną maszynke którą sprawdzam dawkowanie wtryskiwaczy. Jak są odchyłki reguluje do jednakowych wartości i valtek smiga aż miło. Jak zaczynałem 10 lat temu montować instalacje to były matrixy i valteki. Większość sie montowało na tych drugich i klienci nie wracali, a wszystko zależalo od prawidlowego montażu i poprawnej regulacji.

wiem to bo mam ogarnietego gazownika co potrafi 2 instalki dziennie zakladac i wiekszosci zaklada valteki i ma non stop full roboty z montazami bo ma dobra opinie.... i tez ma maszynke do dawkowania bo co ciekawe potrafi te zj*****ne valteki zregenerowac ( jak klepia po 50kkm )

denerwuje mnie tylko mitomania typu ze valteki to zlo itp :grin:

dwie instalki na dzień,pewnie nawierty robi nie wyciągając kolektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemaneczko

Trochę odkopie ten temat bo w sumie problem jest podobny. Jakiś rok temu zamontowałem w swojej Audi lpg i w sumie do tej pory jeździło się doskonale, pół roku temu byłem na kontroli tak dla siebie i wszystko ok. Teraz jak odpalam auto na gazie to potem strasznie szarpie na zmianie biegów i nie ważne, czy zmienię później na benzynę, efekt nie mija, przy każdej zmianie biegów szarpie. Jak odpalam na benzynie i potem przełączę na gaz to wszystko chodzi normalnie. Wiecie może co to może być? Posiadam Audi A4B5 z 2000 1.8 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jakim czasie od kontroli to się zaczęło dziać? może spróbuj wybrać się tam jeszcze raz, może potrzebna jest kalibracja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kajloxo napisał:

po jakim czasie od kontroli to się zaczęło dziać? może spróbuj wybrać się tam jeszcze raz, może potrzebna jest kalibracja

jakiś miesiąc max dwa miesiące temu to się zaczęło dziać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...