Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Projekt FMIC TDI instalacja własna > podręcznik dla każdego


guardian

Rekomendowane odpowiedzi

Do 3x sztuka...

Nie ściągało silikonu po stronie turbiny tylko po stronie nierdzewki.

Mimo, że na nierdzewce sa naspawane 4 kropki, który mają stanowić blokadę podczas zmiany biegu z 1 na 2 silnik pracował góra dół i wtedy spadał silikon.

Po zmianie silikonu na dłuższy i porządnemu odtłuszczeniu go wewnątrz oraz odtłuszczeniu nierdzewki już 3 lata spokoju.

Naspawane kropki ... :facepalm:

Cóż za treściwa odpowiedź, grunt, że post nabity... :facepalm::facepalm::facepalm:

moja wypowiedz ,jest raczej wymowna ,nie trzeba tu nic wiecej pisac ...

poprostu zostało wykonane pospolite Polskie druciarstwo w tym przypadku i tyle ,takie naspawane kropki zawsze wywoływały usmiech na mordzie :)

Napewno zaraz zostanie tu napisane "no ale działa" .... Tak działa ,ale to tak jak bys zamaiast amortyzatorów wstawił preta fi 40 ,auto bedzie jezdziło??? no będzie!!

Moje zdanie jest takie ,że jak juz coś robić ,to konkretnie ,a nie półśrodkami ,dlatego moja reakcja była taka ,a nie inna ,jezeli jakoś uraziłem ciebie swoja wypowiedzią to bardzo przepraszam.

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 3x sztuka...

Nie ściągało silikonu po stronie turbiny tylko po stronie nierdzewki.

Mimo, że na nierdzewce sa naspawane 4 kropki, który mają stanowić blokadę podczas zmiany biegu z 1 na 2 silnik pracował góra dół i wtedy spadał silikon.

Po zmianie silikonu na dłuższy i porządnemu odtłuszczeniu go wewnątrz oraz odtłuszczeniu nierdzewki już 3 lata spokoju.

Naspawane kropki ... :facepalm:

Cóż za treściwa odpowiedź, grunt, że post nabity... :facepalm::facepalm::facepalm:

moja wypowiedz ,jest raczej wymowna ,nie trzeba tu nic wiecej pisac ...

poprostu zostało wykonane pospolite Polskie druciarstwo w tym przypadku i tyle ,takie naspawane kropki zawsze wywoływały usmiech na mordzie :)

Napewno zaraz zostanie tu napisane "no ale działa" .... Tak działa ,ale to tak jak bys zamaiast amortyzatorów wstawił preta fi 40 ,auto bedzie jezdziło??? no będzie!!

Moje zdanie jest takie ,że jak juz coś robić ,to konkretnie ,a nie półśrodkami ,dlatego moja reakcja była taka ,a nie inna ,jezeli jakoś uraziłem ciebie swoja wypowiedzią to bardzo przepraszam.

Widzę, ze znowu edytowałeś swój post i złagodziłeś/uzupełniłeś swoją wypowiedź tak jak tą na poprzedniej stronie.

Śmiejesz się z kropek, chociaż ich nie widziałeś. Absolutnie nie wiem co w tym śmiesznego.

Nie znasz w ogóle historii tego FMICa.

Pierwsze FMIC w PL montowane wiele lat temu nie miały żadnych wyrobionych zakończeń. Potem ktoś podpatrzył na zachodzie albo wymyślił, żeby wspawać ograniczniki. Jeden robił kropki, inny paski, jeszcze inni robili brzydkie smarki oby tylko było coś naspawane itp.

Ja swój FMIC robiłem w 2012 r. w BAQ- Garage o ile nie przekręciłem nazwy (użytkownik z forum Bakuś). Wtedy była taka „technologia” w naszym kraju. Nie było za wiele osób, które ogłaszały się z tym na forum. Potem doszedł Inkognito.

Nie mam zastrzeżeń do tego jak to zrobił może ten krótki silikon, ale dosłał go na swój koszt i sprawa zamknięta.

Ale gdy wchodzę, na jego stronę czy fb i widze np. jak w 2014 śmieje się z wykonania innych

https://www.facebook.com/baqgarage/photos/a.413034668757946.93802.408504619210951/667390419989035/?type=3&theater

a zarazem chwali swoją nową technologią.

https://www.facebook.com/baqgarage/photos/a.413034668757946.93802.408504619210951/716773101717433/?type=3&theater

Nie wiem czy to dobrze opiszę, ale rura jest wytłaczana czy prasowana na końcu ze powstaje taki bardzo estetyczny kołnierz to dwie myśli przychodzą mi do głowy:

1. Zapomniał wół jak cielęciem był i jakie były jego początki

2. Buduje marke krytykując innych zamiast tylko pokazywać swój.

To wydaje mi się to takie słabe.. takie żałosne …

Tak samo żałosne wydają mi się teksty o druciarstwie.

Wszedłem sobie na Twoje ostatnie posty i widzę, że też handlujesz swoimi wyrobami na forum. Masz założoną działalność? Płacisz od tego podatki?

Reklamuj się doradzając ludziom. Pomagaj im. To jest najlepsza droga do wyrobienia sobie marki, a nie krytykowanie innych. Bo jeszcze i Tobie ktoś kiedyś zrobi zdjęcie takiego produktu i wytknie za kilka lat gdy już bedzie inna "technologia"

PS: Od razu zaznaczam, że nie mam uwag do obecnej jakości wykonania wyrobów Bakusia (BAQ-garage) czy Twoich. Nie mogę jednak przejść obojętnie obok takich nieeleganckich zagrywek marketingowych.

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak edytowałem koncówki postów,żebyś nie pomyslał że jakoś ciebie tu atakuje .

.Przecież pokazałem odrazu ,w pierwszym swoim poscie tego tematu ,jakie rozwiązania polecam ,tak wieć nie wiem w czym tu widzisz problem?

Jeżeli ktoś kto zabiera sie za wykonywanie takich prac ,a spawania nauczył sie oglądając youtube ,robi takie patenty ,jak kropki,czy naspawanie pasków ,a za kilka lat robi to juz porządnie ,oznacza tylko jedno ,potrenował kilka lat i wkoncu sie nauczył i widział w czym robiL błędy ,to ,że sie potem wysmiewa z innych ,a wczesniej sam tak robił ,pokazuje jego "klasę"

Moge ciebie zapewnić ,że od zawsze jak tylko wykonywałem jakieś prace związane z wydechami i dolotami ,robiłem ,to poprostu zgodnie z technologia , któą poznałem jak tylko 17 lat temu zrobiłem kursy spawania metaoda TIG ,jezeli masz takie zyczenie to podaj maila na PW to podesle tobie fotki swoich prac ,które wykonałem na przestrzeniu kilku lat ,sam ocenisz ,czy coś sie zmieniło w tej technologi która to panuje na swiecie juz ze 30 lat. Dlatego nazwałem to druciarstwem .

koniec off top z mojej strony .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego Ci życzę, abyś nie poszedł tą drogą ....

Nie musisz wysyłać. Mam swojego zaufanego człowieka od tych tematów. Niedługo będziemy testować nowsze rozwiązania hi flow rev 2.0 bo technologia to nie tylko spawy...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, musze zmienić icka, mam 1.9 tdi awx a miałbym pod ręką icka od 1.8T, czy ktoś zmieniał, czy trzeba zmieniać mocowanie icka? co z czujnikiem, który jest w icku 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla potomnych, mocowanie icka 1.8T jest inne, kąty jego są też inne, zrobiłem z dwóch mocowań jedno i dałem rade zamontować IC z 1.8T 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, zrobi mi ktoś gotowca do AVF?
Z góry dzięki

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, zrobi mi ktoś gotowca do AVF?
Z góry dzięki

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Nawet jak ktos sie tego podejmie to zderzak bedziesz musiał sam porezac

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzakiem się nie przejmuję, chodzi mi tylko o zestaw, bo warsztat ma czas na zderzak, na spawanie i kombinacje już nie...

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie to zrobic w miare schludnie bez spawania[emoji6]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2017 o 08:11, cocoo24 napisał:

dla potomnych, mocowanie icka 1.8T jest inne, kąty jego są też inne, zrobiłem z dwóch mocowań jedno i dałem rade zamontować IC z 1.8T 

nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale icka od 1.8T  w 1.9 tdi wydmucjało, odpadła plastikowa dolna ścianka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.09.2017 o 07:54, cocoo24 napisał:

nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale icka od 1.8T  w 1.9 tdi wydmucjało, odpadła plastikowa dolna ścianka

w 1.8t przy 1.3 bar też icka serie rozsadziło i tez dolna ścianka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja ostatnio takie coś ulepiłem w 2,0 tdi  kolektor,jakies spore turbo i pod to wszystko fmic .

 

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć ile da rady wyciągnąć na standardowym turbo i pompkami.. z FMIC i DP oraz z usuniętym EGR-em? Podejdzie pod 190hp czy pompki nie dadzą rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, opis itd...
Tylko zdjęcia zaginęły...  ? może ktoś ma zarchiwizowane ??
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...