narkil 4 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam. Właśnie wróciłem od gazownika, byłem sprawdzić czy wtryski są dobrze wyregulowane itp. Pod koniec facet się mnie pyta czy nie wyświetla mi się czasami check, ja mu odpowiadam że wyświetla się, ale jest to związane z katalizatorem i że zastanawiam się nad usunięciem. Pan powiedział że jeżeli samochód ma moc, nic się nie dzieje co by wskazywało bezwzględnie na katy to mam tego nie robić, mówi że temperatura spalania gazu jest większa niż temperatura spalania benzyny i w tych samochodach jako iż jest sonda za katami też to mam kupić jakąś tulejkę albo chociaż zwykłą podkładkę i obniżyć trochę sonde żeby nie była bezpośrednio w strumieniu spalin i nie będzie żadnego problemu ani check'ów. I tu moje pytanie: czy ktoś się z taką ideą spotkał ? Czy ktoś o tym słyszał? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Nie bardzo rozumiem o co chodzi ale wiem na pewno ze kat ma do gazu tyle co i nic... Jesli blad byl by pierwszej sondy to owsze problem ale druga sonda czyli blad kata to nie problem, wywalisz kata wylaczysz druga sonde i ma wszystko smigac tak mam u siebie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Byki pokazuja sie na gazie jesli jest slabo wuregulowany gaz moze być też faktyczy błąd kata ale na to są odpowiednie procedury żeby sprawdzić kata. Tulejki to badziewie i żadko kiedy rozwiązuje prblem. Jeśli masz slabe katy to do wywlenia i wstawiaj w środek tłumiki na przelocie Niestety minus tego jest koszt bo trzeba wywlić razem z katami sondy sprawdzające stan katów a właściwie to trzeba je usunąć z programu - fizycznie mogą zostać. Ostatnio rozsiązalem ten problem u siebie w ten sposób. Samochód od razu odzył i zero byków a od dołu wszystko wygląda jak w ori bo tłumiki przelotowe zostały wsadzone w obudowy od katów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 i ile Cie ta przyjemnosc wyniosła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu 0 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 I jeszcze parę groszy odzyskasz za katy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Najpierw musisz zdiagnozować a później dowiadywać się o koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dynamiquedci 2 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 zawsze mozna wyprogramować sonde za katem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 U mnie po montażu gazu i po przełomie ok.1k wywalił czek. Po korekcie u gazownika i po wymianie dysz spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian_81 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ja właśnie dziś wymieniam kata na Downpipa od RM Motors. Kata miałem już zawalonego ale i tak chciałem to zrobić wcześniej Po południu odbieram auto i będę testował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się