Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adaptacja Klimy - Słabo Chłodzi


AB7

Rekomendowane odpowiedzi

Kabel 30zl A programów w necie jest pełno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za rady :-) po weekendzie zabiorę się za to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam to samo.Klima chłodzi ,ale słabo.Wymieniony dławik nabita klima na nowo i dalej to samo.Ktoś doszedł co jest przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, A4 B6 Multi napisał:

Witam mam to samo.Klima chłodzi ,ale słabo.Wymieniony dławik nabita klima na nowo i dalej to samo.Ktoś doszedł co jest przyczyną?

Dlawik czy osuszacz???

Jak nie tykales osuszacza to nie dziw się ze malo zimno jest.

Pewnie nikt nie tykal go przed Tobą i wychodzi ze zakładali go w fabryce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wesz82 napisał:

Dlawik czy osuszacz???

Jak nie tykales osuszacza to nie dziw się ze malo zimno jest.

Pewnie nikt nie tykal go przed Tobą i wychodzi ze zakładali go w fabryce...

Dławik.Czytając o problemie z klimą nie jedna osobna napisała że wymieniła osuszacz i dalej to samo.Także nie byłbym taki pewny że to wina osuszacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, MaTeo85 napisał:

W jakim stanie był stary wyjęty dławik? Bo to jest bardzo istotna kwestia. 

Kurde szkoda że foto nie zrobiłem...Dławik był lekko zapchany w miejscu zaznaczonym na foto.Poza tym nie był aż taki brudny /zapchany.

2.png.118b7383bca391116bc7bc35de213360.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale od taniosci się zaczyna.

Teraz co zostaje???

Osuszacz lub sprezarka bo nie wiem czy adaptacja cokolwiek da.

Na dlawiku były opilki czy tylko sam syf???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, wesz82 napisał:

Ale od taniosci się zaczyna.

Teraz co zostaje???

Osuszacz lub sprezarka bo nie wiem czy adaptacja cokolwiek da.

Na dlawiku były opilki czy tylko sam syf???

 

Na dlawiku był syf i opiłki ,ale z tego co wiem to po paru latach na każdym będzie troche opilków.

Czytałem że ktoś wymienił osuszacz ,dlawik ,sprężarke i dalej miał to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syf i opilki do tego olej w kolorze szarej mazi to na 10000% wymiana kompresora, skraplacza, dławika, osuszacza plus płukanie parownika i węży. Same czesci ok 2000zl z nowym kompresorem regenerowany pewnie taniej ale czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MaTeo85 napisał:

Syf i opilki do tego olej w kolorze szarej mazi to na 10000% wymiana kompresora, skraplacza, dławika, osuszacza plus płukanie parownika i węży. Same czesci ok 2000zl z nowym kompresorem regenerowany pewnie taniej ale czy warto?

Ale u mnie kolor oleju był zieloniutki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zieloniutki to pierwsze co do sprawdzenia bledy w klimatroniku i bloki pomiarowe. Pofpinasz vcdsa ustawiasz nawiew na auto temp na lo i patrzysz bloki 001, 002 i 010. Najlepiej zrobic screena przed odpaleniem auta i pozniej odpalasz silnik czekasz kilka minut i robisz drugiego screena okna vcdsa. Wklej i pozniej bedzirmy szukac dalej.

Oczywiscie sprzeglo na kompresorze sprawdzone i nie jest zerwane?

Klimatronik tez zadnych błędów nie wywala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Jak zieloniutki to pierwsze co do sprawdzenia bledy w klimatroniku i bloki pomiarowe. Pofpinasz vcdsa ustawiasz nawiew na auto temp na lo i patrzysz bloki 001, 002 i 010. Najlepiej zrobic screena przed odpaleniem auta i pozniej odpalasz silnik czekasz kilka minut i robisz drugiego screena okna vcdsa. Wklej i pozniej bedzirmy szukac dalej.

Oczywiscie sprzeglo na kompresorze sprawdzone i nie jest zerwane?

Klimatronik tez zadnych błędów nie wywala?

Klimatronik oczywiście żadnych błędów nie ma.Sprzęgła nie sprawdzałem skoro słychać jak się włącza kompresor i chłodzi ,ale rano zobaczę jak to wygląda.Zrobiłem dzisiaj adaptacje i dalej to samo,ale jak daje na auto to wydaje mi się że mocniej chłodzi.Dzisiaj było tylko 26 stopni ,więc trochę lepiej to działało.Jutro wymienię też kliamatronik bo mam identyczny na podmianę,ale czytałem że inni też podmieniali i nie dało to efektu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu wygada wszystko jak nalezy. cisnienie jest ok, temp parownika tez. mozesz jeszcze zerknac ile masz temp na kratkach powinna byc w okolicy 6 - 7 stopni. a tak to nie ma sie do czego przyczepic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MaTeo85 napisał:

tu wygada wszystko jak nalezy. cisnienie jest ok, temp parownika tez. mozesz jeszcze zerknac ile masz temp na kratkach powinna byc w okolicy 6 - 7 stopni. a tak to nie ma sie do czego przyczepic

Może jednak wymiana tego klimatronika coś dała,w sumie to zrobiłem max 2km od tego czasu.Pojeżdżę ,zobaczę i dam znać...
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skraplacz jak wygląda? nie jest pogięty, zawalony syfem itp? jest różnica na postoju, a podczas jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.08.2018 o 21:46, A4 B6 Multi napisał:

Może jednak wymiana tego klimatronika coś dała,w sumie to zrobiłem max 2km od tego czasu.Pojeżdżę ,zobaczę i dam znać...
 

Hej,

I co, poprawilo sie cos po wymianie klimatronika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...