d4widoV 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam, panowie o co chodzi. Jak mam zimny silnik, tzn. ma 90oC ale nie jest na chodzie z 10 min to ma kopa nieziemskiego, zas znowu jak jest zagrzany (dluzej jak pojezdze) to zmula jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Szukam tego samego juz dłużsy czas i nie moge dojść Ale ostatnmio sprawdzaliśmy z kolegą i myślę ze to wina temp powietrza w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 A mi się wydaje, że ma to spory związek z regulacją gazu, a konkretnie z brakiem korekty po temperaturze. Przy ujemnych temperaturach po przełączeniu na LPG chodzi wam dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ale ja robiłem na zimnym i ciepłym silniku , kabel laptop w łape i w trase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu05 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Moze dolot ciagnie ciepłe z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Temperatura silnika to jedna sprawa. Druga sprawa to korekta po temperaturze gazu. Poczytaj o tym na LPG-forum. Poza tym zawsze powinno się stroić na rozgrzanym silniku, a nie na zimnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Specjalnie dla ciebie wczoraj zrobiłem kalibracje w jezdzie na ciepłym silniku i nic sie nie zmieniło ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Czujnik powietrza zasysanego nie przekłamuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Tutaj jest maly problem , bo w ciepły dzien i zozgrzany silnik pokazuje 70 stopni czekam na obudowe filtra bo ostatni wlasciciel chyba robil sobie filtr sportowy nawierajac pusze oryginalna i dlatego taka wysoka temp. w dolocie. Jak wymienie napisze czy sie cos zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 U mnie sprawa z gazem odpada niestety bo sterownik żadnych korekt nie robił. Ale teraz zwróciłem uwagę na inna rzecz: jak mam mocno zagrzana furke to przy gazowaniu (np. stojąc w miejscu na swiatłach) słychać głośniej wiało, może coś być to spowodowane z wiskoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkman 3 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 sprawdz przyrzadem czy nie walnęła ci uszczelka pod jedną z głowic. To może być przyczyna spadku mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się