Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, pulpecik napisał:

mam bardzo złe zdanie o tych dwóch firmach

A ja jeszcze nie mam zdania. To co ktoś opowiada a jeszcze „złotówa” to… ( sam jeździłem 8 lat – wiem co mówię). Na razie przejechałem 180 km i jest dobrze, poza  tym za takie pieniądze to przewody i fajki można wymieniać i razem ze świecami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Daniel Ha napisał:

A ja jeszcze nie mam zdania. To co ktoś opowiada a jeszcze „złotówa” to… ( sam jeździłem 8 lat – wiem co mówię).

Takie komentarze to najlepszy dowód, żeby gębę na kłódkę trzymać, a życzliwość kompletnie odpuścić. Jak również czytanie Twoich "opowieści" skoro jak sam napisałeś byłeś 8 lat "złotówą, a zwłaszcza ich opowieści...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pulpecik napisał:

Takie komentarze to najlepszy dowód, żeby gębę na kłódkę trzymać, a życzliwość kompletnie odpuścić. Jak również czytanie Twoich "opowieści" skoro jak sam napisałeś byłeś 8 lat "złotówą, a zwłaszcza ich opowieści...

Kolego, nie było moim celem obrażanie kogokolwiek, po prostu w życiu nasłuchałem się już tylu opowieści jak to ktoś tam coś tam. Liczą się nasze własne doświadczenia. Pozdrawiam i przepraszam jeśli Cię uraziłem swoim poprzednim postem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2017 o 14:14, k232 napisał:

czy falowanie obrotów na gazie może być spowodowane słabym reduktorem?

Musiałby być bardzo kiepski ten reduktor żeby nie dawać rady na wolnych. Jak trzyma stałe ciśnienie na wollnych to jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien Dobry/Dobry wieczór =)

Posiadam silnik 1.8 ARG 125KM 90R, 

Auto ogólnie sprawuje sie bez zarzutu.

 

Problem powstal po wymianie napinacza rozrzadu wraz z lancuchem.

Najpierw spalila mi sie oryginalna cewka później nowa ngk zaczela przerywac podczas jazdy (po okolo 6 miesiacach uzytkowania)

Od samego początku komputer wywalał mi błąd przerwa cylindra 1 i 3. Błędy te nie wyskakuja po wlaczeniu silnika ale przy dodaniu gazu.

Cewke wymienili mi na nową także ngk takze od samego poczatku błedy ale jezdzi bez zastrzezen. Dodam ze na oryginalnej nigdy takie błedy mi nie wyskakiwaly.

A wiec czy winna lezy w jakiejs zlej parti cewek czy moze po stronie źle złożonego rozrzadu?

Tak wiec ściagam pokrywe i tutaj dokładnie tak jak u tego pana z forum

https://a4-klub.pl/topic/274249-ustawienie-wałków-wymiana-napinacza-łańcucha/?do=findComment&comment=4016501

Według książki Sam naprawiam zacytuje: "Uwaga. Nacięcie na wale rozrządu zaworów wylotowych jest przesunięte nieco do wewnątrz"

Na wszystkich obrazkach pokazane sa mniej wiecej na wprost także długo sie nie zastanawiajac przestawilem wałek rozrzadu aby znaki się pokryły.

A kwestia sporna 15 czy 16 rolek to juz wyjasniam obojetnie jak sie ustawi wałki zawsze bedzie tyle samo chyba ze ktos kupil zły łańcuch,

z mniejsza lub weksz liczba rolek. Jezeli napinacz jest napiety to liczba rolek wynosi 16 jezeli opuszczony 15.

Auto normalnie odpala ale niestety błedy nie znikły oprocz tego pojawil sie kolejny błąd czujnika wałka rozrzadu zwarcie do plusa.

Po odpieciu czujnika g40 auto nadal normalnie pracuje wymienilem takze przewody na Beru oraz nowe nie tanie swiece ngk.

 

Czy można sprawdzic jakos miernikiem ten czujnik g40 bo juz niemam kasy na nowy ??

Jakie ustawienie wałków rozrzadu jest dobre ?? Bo na forach pelno niewyjasnionych tematow.

Skad te przerwy w zapłonie

Ratujcie!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio jadąc zaczęło mi auto przerywać jakby gubilo zapłon aż do momentu gasniecia jakby iskre odcielo. Odpaliłem i znowu pp chwili to samo pozniej zgaslo i już nie chciało odpalic po 5 minutach odpalil i jeździł normalnie. Dzisiaj jadac znowu zaczął lekko szarpać i nagle zgasł nie chciał odpalić. Podocsikalem kable i po odpinalem i odpalił. Pp takim szarpaniu wyskakuje błąd Cewki na 1 i 3 cylindrze 17769 i 17763

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podpinam się pod zapytanie powyżej. Do tego jeszcze samochód długo kręci zanim odpali na zimnym silniku. Audi A4 B5 95r 1.8 125KM silnik ADR. Oprócz tego szarpie na LPG przy dodawaniu gazu.

Cewka wymieniona pół roku temu na NGK ( poprzednia oryginalną rozwaliło), przewody wymienione razem z cewką, świece od tygodnia nowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadanie zapłonu jest od gazu na 1 i 3 cylindrze na benzynie tego niema cewka jeśli chodzi to tylko oryginalna używka bo nówka ori ASO to koszt 1500zł lub beru sprawuje się dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

jestem "szczęśliwą" posiadaczką audi a4 b5 1.8 125KM ADR zagazowany. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem kiepskiego odpalania i nie chodzenia na jednym cylindrze i dodatkowo śmierdzi benzyną. Dzieje się to tak tylko na zimnym silniku, gdy samochód się nagrzeje zaczyna chodzić na wszystkich cylindrach i opala od kopnięcia. Komputer przy pierwszym podłączeniu wykazał błąd mieszanki a przy drugim nie wykazywał już żadnego błędu. Wymienione były kable zapłonowe i świece. Mechanik dodatkowo niby....sprawdzał szczelność kolektora, ciśnienie paliwa na listwie, sondę lambda i niby wszystko ok ale nie wiem czy mogę mu na słowo uwierzyć. Mój brat sprawdzał wtryskiwacze benzyny i ciśnienie na cylindrach i też wszystko ok. Zastanawiałam się jeszcze nad tą cewką ale póki co nie chce kupować w ciemno bo dziwi mnie fakt, że na rozgrzanym silniku wszystko działa idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, lepka napisał:

Witam Panowie,

jestem "szczęśliwą" posiadaczką audi a4 b5 1.8 125KM ADR zagazowany. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem kiepskiego odpalania i nie chodzenia na jednym cylindrze i dodatkowo śmierdzi benzyną. Dzieje się to tak tylko na zimnym silniku, gdy samochód się nagrzeje zaczyna chodzić na wszystkich cylindrach i opala od kopnięcia. Komputer przy pierwszym podłączeniu wykazał błąd mieszanki a przy drugim nie wykazywał już żadnego błędu. Wymienione były kable zapłonowe i świece. Mechanik dodatkowo niby....sprawdzał szczelność kolektora, ciśnienie paliwa na listwie, sondę lambda i niby wszystko ok ale nie wiem czy mogę mu na słowo uwierzyć. Mój brat sprawdzał wtryskiwacze benzyny i ciśnienie na cylindrach i też wszystko ok. Zastanawiałam się jeszcze nad tą cewką ale póki co nie chce kupować w ciemno bo dziwi mnie fakt, że na rozgrzanym silniku wszystko działa idealnie.

Jak będzie ciemno, odpal auto, popsikaj wodą na kable i cewkę, jak będą iskry to masz przebicie, sam z tym walczę bo zdobyć kable, które nie mają przebicia to graniczy z cudem. Czekam aż mi kable wynienią na nowe, do tego zakładam nowe świece i będę obserwował. U Ciebie błąd ubogiej mieszanki wywala dlatego, że masz źle ustawiony gaz, walczyłem z tym rok czasu, sprawdzone. Musisz znaleźć na prawdę ogarniętego gazownika, który będzie umiał wystroić lpg. ?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, k232 napisał:

Jak będzie ciemno, odpal auto, popsikaj wodą na kable i cewkę, jak będą iskry to masz przebicie, sam z tym walczę bo zdobyć kable, które nie mają przebicia to graniczy z cudem. Czekam aż mi kable wynienią na nowe, do tego zakładam nowe świece i będę obserwował. U Ciebie błąd ubogiej mieszanki wywala dlatego, że masz źle ustawiony gaz, walczyłem z tym rok czasu, sprawdzone. Musisz znaleźć na prawdę ogarniętego gazownika, który będzie umiał wystroić lpg. ?

Kable tydzień temu wymienione na nówki NGK :/ Myślisz, że od źle ustawionego gazu samochód by nie palił na jeden cylinder skoro odpalam go na benzynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w tamtą środę nowe kable ngk a w czwartek już oddałem na reklamację, popsikałem wodą to same iskry plus błyskawice na kablach..

No skoro wywala Ci błąd ubogiej mieszanki to coś jest nie tak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd ubogiej mieszanki  może być od niespalonej mieszanki na jedynm cylindrze. Brak iskry czyli paliwo się niespala i niespalone powietrze trafia do sondy, więc wskazuje na ubogo. Podjechać do gazmana, powinno się dać odpalić awaryjnie na LPG. Zobaczyć jak wtedy chodzi. 
Samochód może kiepsko chodzić na Pb przez źle wyregulowany gaz. Może też długo krecic na odpaleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będzie cewka sprawdzona i gaz mam nadzieję wyregulowany. Dzisiaj jak mi się uda to sprawdzę jeszcze te kable zapłonowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, lepka napisał:

Jutro będzie cewka sprawdzona i gaz mam nadzieję wyregulowany. Dzisiaj jak mi się uda to sprawdzę jeszcze te kable zapłonowe.

Sprawdź po ciemku i będziesz wiedziała ?

No i oczywiście pisz na bieżąco jak sytuacja?

 

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie pali na jeden cylinder to albo świeca ( ale masz nowe ) wiec pozostaje cewka lub kabel. Sprawdź. Gazem zajmij się w późniejszym czasie ( jak ogarniesz Pb)

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2017 o 13:39, k232 napisał:

Sprawdź po ciemku i będziesz wiedziała ?

No i oczywiście pisz na bieżąco jak sytuacja?

 

Kable tak jak pisaliście, okazało się, że mają przebicie -_- Dzisiaj przyszła nowa cewka, brat później wymieni to dam znać jak sytuacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, lepka napisał:

Kable tak jak pisaliście, okazało się, że mają przebicie -_- Dzisiaj przyszła nowa cewka, brat później wymieni to dam znać jak sytuacja. 

Na nowe kable też zwróć uwagę bo nie zawsze nowe oznacza dobre ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka wymieniona razem z kablami i odpala już na 4 cylindry, ale niestety odpala słabo :( Jakby się krztusiła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lepka napisał:

Cewka wymieniona razem z kablami i odpala już na 4 cylindry, ale niestety odpala słabo :( Jakby się krztusiła. 

Nie ma przebicia na cewce i na kablach? Cewkę i kable zmieniłaś a świece? Czujnik temperatury sprawny?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...