kicaj112 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam koledzy :-) potrzebuje porady czy jest możliwe założyć większe heble do a4 b5 99r z napędem na przód bez zmiany piast? Z jakich aut sie nadaje jak coś? :-) z góry dzięki za pomoc :-) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A po co chcesz zmieniac piasty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Właśnie nie chce:-) a pasuje jakis zacisk p&p w te otwory które już są? :-) Właśnie nie chce:-) a pasuje jakis zacisk p&p w te otwory które już są? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 312mm i chyba 320mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrollGun 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 312mm i chyba 320mm 320mm nie podejdą pod standardową zwrotnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 I wiecie z jakich aut podejdzie? :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Z paska 5 polift 2.5tdi Z golfa IV ARL i 2.3 V5 Z A6 C5 2.5tdi Byl gdzies opis wszystkich aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Czyli jeżeli kupie komplet (tarcze +zacisk+klocki) to wszystko zakładam p&p? Pasuje linka od recznego? A nie wejdą żadne większe p&p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Potrzebujesz jarzma i tarcze, reszta p&p Jeżeli chcesz coś większego trzeba zmieniać zwrotnice i w Twoim przypadku półosie z przegubami. Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Kicaj chyba chce wymienić hamulce na większe ale z tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 kolega cos pisal o piastach, a ze piasty sa tylko z przodu ... w ostatnim poscie wspomnial jednak cos o lince, wiec moze sprecyzuje ktore chce wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Chce na tył bo w przodzie mam już pygotowane 312:-) wiec powiedzcie mi jeszcze raz co mi poteba i ewentualnie z jakich aut:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 nicnie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 A jeśli są 245 to 256 nie da rady wrzucić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 No właśnie? A odczuje różnice na 256? I z jakich aut wziąć '' zestaw''? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ludzie, przestancie pisac bzdury. Tarcza 245mm w osce jest razem z piasta, a 256 to tarcza od Q i zupelnie inaczej wygląda. Jezeli chcesz zwiększyć tył musisz zmieniac piasty i cudowac z zaciskami jarzmami itd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ok:-) Dziękuję kolego za konkretną odpowiedz :-) gra nie warta świeczki :-) Ok:-) Dziękuję kolego za konkretną odpowiedz :-) gra nie warta świeczki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 wiecek niz to nie zrobisz http://a4-klub.pl/index.php?/topic/273591-upgrade-hamulca-tylnego-w-autach-fwd-280mm/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tak myślałem:-) ale to już za dużo zabawy:-) ale dzięki za pomoc kolego:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrollGun 0 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Pytanie głównie do Deva. Czy to są jarzma 312mm pod żeliwną zwrotnicę b5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się