Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne stuki w przednim zawieszeniu


adasm112

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Dbaluch napisał:

Tzn ? Co się dzieje ? 

Wcześniej zmagałem się jak ty że stukaniem i po kolei poszedł magiel,kolumna ,zawiecha,stukanie ustało ale kąty z przodu były nie bardzo ,więc kupiłem zwrotnice i pomierzyłem ,okazało się że są różnice ,założyłem te zakupione i kąt bardziej się rozjechał,lewa strona ok -1.30 ,prawa ok -1.40,czyli górą koła są pochylone do środka i teraz zastanawiam się nad nowymi zwrotnicami ,bo jak widać używki łatwo krzywą kupić, jedną kupiłem tu na forum ,miała być igła a jest krzywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, greg2505 napisał:

Wcześniej zmagałem się jak ty że stukaniem i po kolei poszedł magiel,kolumna ,zawiecha,stukanie ustało ale kąty z przodu były nie bardzo ,więc kupiłem zwrotnice i pomierzyłem ,okazało się że są różnice ,założyłem te zakupione i kąt bardziej się rozjechał,lewa strona ok -1.30 ,prawa ok -1.40,czyli górą koła są pochylone do środka i teraz zastanawiam się nad nowymi zwrotnicami ,bo jak widać używki łatwo krzywą kupić, jedną kupiłem tu na forum ,miała być igła a jest krzywa

A przy a4 b6 jaki jest wogóle zakres tzn od ile do ile jeśli chodzi o kąty ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dbaluch napisał:

A przy a4 b6 jaki jest wogóle zakres tzn od ile do ile jeśli chodzi o kąty ? 

W każdym aucie masz zbieżność i kąt pochylenia koła,tu jest problem bo kąt ustawiasz tylko sankami,ale pod warunkiem że z jednej strony jest za dużo ,a z drugiej za mało,wtedy przesuwasz sanki i jeśli mieści się w tolerancji to ok, u góry nie ma regulacji, u mnie jak bym ruszył sanki to z jednej strony może by ustawił prawidłowo,za to z drugiej koło mocno by się położyło i na 100% cięło by oponę od wewnątrz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, greg2505 napisał:

W każdym aucie masz zbieżność i kąt pochylenia koła,tu jest problem bo kąt ustawiasz tylko sankami,ale pod warunkiem że z jednej strony jest za dużo ,a z drugiej za mało,wtedy przesuwasz sanki i jeśli mieści się w tolerancji to ok, u góry nie ma regulacji, u mnie jak bym ruszył sanki to z jednej strony może by ustawił prawidłowo,za to z drugiej koło mocno by się położyło i na 100% cięło by oponę od wewnątrz 

 To rozumiem, bardziej  pytałem czy wiesz jaki jest zakres tzn od ilu do ilu jeśli chodzi o kont 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Dbaluch napisał:

 To rozumiem, bardziej  pytałem czy wiesz jaki jest zakres tzn od ilu do ilu jeśli chodzi o kont 

Inny jest dla 1ba ,inny dla 1be,tu poczytaj 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, greg2505 napisał:

Inny jest dla 1ba ,inny dla 1be,tu poczytaj 

 

Ok dzięki poczytam  , to jeśli ja mam 1BA a planuje wsadzić na przód sprężyny Elbach pro kit - 30 mm + amorki z odbojami od wersji 1BE to jaki kąt musze ustawić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz geometrię do zawieszenia,jak będziesz miał tył 1ba ,a przód 1be to nie wiem bardzo jak to ustawić,bo jak pod 1ba to przód będzie źle ,jak pod 1be to tył będzie źle,kąty same wyjdą i tu tylko korekta sankami,jak będzie kumaty gość od geometri to może coś doradzi,ja narazie obserwuję czy opon nie ścina ,od ustawienia zrobiłem ok 1000km ,narazie jest ok

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym kumatym gościem to różnie bywa , ja jak byłem na zbierznosci to gościu nawet się nie zapytał jaki rodzaj nam zawieszenia a o dobrym doradztwie  to mogę tylko pomarzyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dbaluch napisał:

to gościu nawet się nie zapytał jaki rodzaj nam zawieszenia

Ja jak kiedyś odbierałem auto po zbieżności to człowiek który ustawiał mówi mi, że lepiej się nie da (coś tam było na czerwono). Jak się okazało to ustawiał na zawieszeniu 1BA a miałem 1BE :facepalm:

Oczywiście ten już nie miał okazji poprawiać jak taki był fachowiec, w innym warsztacie ustawili bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, pelonek1 napisał:

Ja jak kiedyś odbierałem auto po zbieżności to człowiek który ustawiał mówi mi, że lepiej się nie da (coś tam było na czerwono). Jak się okazało to ustawiał na zawieszeniu 1BA a miałem 1BE :facepalm:

Oczywiście ten już nie miał okazji poprawiać jak taki był fachowiec, w innym warsztacie ustawili bez problemu.

Oni tak robią byle ręce i nogi miały spokój i nastepny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...