Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Quattro


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 :D W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej :cool:

Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX

PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 :D W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej :cool:

Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX

PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:)

2,5 tdi 250 KM zamulone???cos krecisz :razz: jezdzilem 180 konnym i bylem w szoku.pewnie mial przeplywke walnieta :razz:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 :D W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej :cool:

Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX

PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:)

2,5 tdi 250 KM zamulone???cos krecisz :razz: jezdzilem 180 konnym i bylem w szoku.pewnie mial przeplywke walnieta :razz:

Chyba koledze sie źle klepnęło i miało być 150KM :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 :D W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej :cool:

Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX

PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:)

2,5 tdi 250 KM zamulone???cos krecisz :razz: jezdzilem 180 konnym i bylem w szoku.pewnie mial przeplywke walnieta :razz:

Chyba koledze sie źle klepnęło i miało być 150KM :lol:

pewni emasz racje hugo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaleźć B6 1,9TDi z napędem quattro to nie jest proste zadanie.Sam szukałem takiego zestawu przez ponad 4 miesiące i znalazłem tylko 2 sztuki , ale nie były warte uwagi , poddałem się i kupiłem ośke.Troche szkoda bo człowiek się przyzwyczaił do quattro przez te 8 lat.Ale nie narzekam i jestem bardzo zadowolony z zakupu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie. Chodziło mi o to jak diesle daja sobie rade z quattro :cool: To ze 2.5 150KMna osce wymiata jak glupie to ja wiem, jezdzilem i chcialem takie kupic. 1.9 115KM RWD tez daje sobie rade :grin:

Wiem, że to nie jest proste zadanie, ale mi sie nie spieszy :D Obecna A4 sipsuje sie idealnie wiec mam czas zeby szukac. Zastanawiam sie tylko czy jest sens, bo powiedzmy ze znajde takie, niebite,zadbane a sie okaze ze jezdzi tak jak to A6 o ktorym pisalem. No i lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj i się nie zastanawiaj.Pojdziesz na wgranie programu i będzie ok 170KM i ok 400Nm i pozamiatane :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj i się nie zastanawiaj.Pojdziesz na wgranie programu i będzie ok 170KM i ok 400Nm i pozamiatane :cool:

Jeżeli chodzi o 2.5 tdi to juz się rozglądałem i takie rozsądne podniesienie mocy to 174 i 370 Nm ale cały czas się wacham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj i się nie zastanawiaj.Pojdziesz na wgranie programu i będzie ok 170KM i ok 400Nm i pozamiatane :cool:

Jeżeli chodzi o 2.5 tdi to juz się rozglądałem i takie rozsądne podniesienie mocy to 174 i 370 Nm ale cały czas się wacham

Ja miałem na myśli 1.9Tdi 130KM :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:grin: to jeszcze tylko trzeba przeanalizowac spalanie. Moze chociaz ktos ma dane fabryczne B6 1.9 2.5 i to samo w quattro??

1.9TDI quattro

310Nm/1900 obr/min

vmax 202km/h

0-100 10.6

Masa własna 1615kg

Śred.zużycie paliwa: 6.2l

2.5TDI quattro

370Nm/1500-2500 obr/min

vmax 222km/h

0-100 8,7

Masa własna 1720kg

Śred.zużycie paliwa: 7.8l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za odkop ale temat jest na temat tego co szukam ;)

Planuję kupno A4 TDi i dziś znalazłem taką ofertę: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120852817

jest to autko z napędem na 4 kółka. Bardzo prosiłbym o jakieś uwagi czy warto takie czy lepiej pozostać przy standardowym napędzie? Jaka jest różnica w spalaniu, w serwisowaniu i awaryjności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jimijoe, najpierw zapraszamy do newbie...

quattro-pewnie ze warto, jeden z najlepszych ukaldow przeniesienia napedu na 4 lapy :mrgreen: jezeli chodzi o awaryjnosc i serwisowanie to zadne dodatkowe koszty Cie nie czekaja, natomiast roznica w spalaniu jezeli chodzi o TDI z tego co sie orientuje to ok 1l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica w spalaniu jezeli chodzi o TDI z tego co sie orientuje to ok 1l/100km

Murzyn, troche chyba przesadziles, moze jakies 0,5l to sie zgodze.

jimijoe, jak kupisz Q to bedziesz tylko pozniej takie chcial kupowac, a szczegolnie po zimie.

Jednym slowem polecam ten naped, co do ogloszenia to przebieg podejzany, a cena to juz samnie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie też warto pokusić się o napęd 4x4. Jeszcze miesiąc temu też zastanawiałem się co kupić i wybrałem ten rodzaj napędu. Jak narazie ( po miesiącu jazdy :twisted: ) czuję zdecydowaną różnicę przy jeździe po krętych drogach - zakręty możesz pokonywać przy większej prędkości niż tradycyjna 1 ośka. W zimie jeszcze nie jeździłem ale z tego co piszą posiadacze quatro to też jest zdecydowanie lepiej. Sumując to wszystko polecam. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...