Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki pod 312mm.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

zacisk 288 i 312 jest taki sam, zmienia sie jarzmo

pozatym w s4 byly tarcze 320 nie 312

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierd..... :facepalm:

Zdecyduj sie wreszcie co chcesz....

312-tka nie wiele wniesie a 320 lub wiecej juz tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja przeciez od początku pisze o 312;) o 320ani slowa nie napisalem ;d

to bez sensu zmieniac wedlug Ciebie 288 na 312 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób jak chcesz. 312 pasują chyba p&p. Ja zdecyduję się na 320 i będę rzeźbił. Półosie i przeguby wek. Brakuje mi mocy co raz bardziej i swap będzie chyba szybciej niż planowałem. Potrzebuję dużo lepszego hamowania a z 312 mogę być niezadowolony. DEV jakie są różnice między 320 a 321? Te drugie są chyba dwu tłoczkowe. Zakres przeróbki ten sam? Siła hamowania chyba podobna.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze bylo 320 mm, czy jedno czy dwutloczkowe. Wazna jest wysokosc, w tym przypadku 46.5mm.

Drakio, napisalem Ci co zrobic aby poprawic hamulce w Twoim aucie.

U Ciebie wystarczy zmienic zwrotnice na eSowe i możesz jechac od 280 poprzez 288, 312, 320, 345, 365 i w górę.

W 4cylindrowcach oprocz AJLa trzeba zmienic również polosie z przegubami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc po przełożeniu półosi i przegubów + zwrotki z s4 b5 mogę wrzucić np 345 z a8 , s8 d2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeat sens zakładać 312 czy zostać przy 288 ? bo ja 320 nie biorę pod uwagę

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, tam tarcze maja inne wysokosci.

Ok już wszystko wiem. Czyli szukam 320 w dwóch tłoczkach. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bierz dwutłoków, gófno jak ich mało

lepszy jednotłok z B7 lub 4tłok Brembo


To jeat sens zakładać 312 czy zostać przy 288 ? bo ja 320 nie biorę pod uwagę

Wysłane z mojego GT-I9100

montaz 312 mm jak najbardziej

do tego dobry klocek i tarcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bierz dwutłoków, gófno jak ich mało

lepszy jednotłok z B7 lub 4tłok Brembo

Masakra. Ile trzeba w tym siedzieć żeby wszystko wiedzieć. Już bym się naciął. 4 tłoki z Brembo kosztują pewnie 2000+. Zostaję więc jeden tłok z B7. Dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brembo jest do ogarniecia za 2000 z nowymi tarczami, klockami, przewodami i plynem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brembo jest do ogarniecia za 2000 z nowymi tarczami, klockami, przewodami i plynem

Mowa o czymś takim http://allegro.pl/audi-s3-8l-zaciski-brembo-4-tloczkowe-323mm-przod-i4533500814.html ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieeeeeeee.... to jakiś shit.

Wieczorem podesle Ci foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod temat.

Jakie tarcze pasują do mojego autka p&p na przód. Chciałbym coś z wyższej półki. Teraz były tarcze oz i szybko się rozhartowały :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś temat od początku? Przewala się tu jeden zestaw. Tarcze otto zimmermann + klocki ferodo DS. Ewentualne jak bieda to ferodo premier. Reszta to chyba tak jak u kolegi z 2.4. Wymieniasz zwrotnice na s4 b5 i ładujesz co chcesz albo trzymasz się 312.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem ale temat strasznie zmixowany i wolałem się upewnić. Teraz z tel. Zagladam ale wydaje mi się że kolega miał mniejszy silnik. Obadam to, a dev pewnie też tu coś dorzuci. Pozdro.

Edytowane przez Steav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miał mniejszy a mimo to miał inne półosie i przeguby to Ty tym bardziej będziesz je miał. Tak jak DEV pisał. Wszystkie motory 4 cylindrowe prócz AJL zwrotnice + przeguby i półosie do wymiany. Więc Ty z racji szóstki do swapa potrzebujesz tylko zwrotnic z s4 b5 albo i nie jeśli chcesz 312. Ja bym dołożył do zwrotnic i swapował coś lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem ostatecznie nowe tarcze ferrodo z jakimis tam niemieckimi klockami i mam nadzieje ze bedzie hamowalo;) a na tył idą tarcze febi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...