Dev 1474 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Mądra decyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Dev tobie też dziex sugerowałem się głównie twoja opinia jak by co poszukuje jeszcze poduszek silnika L i P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januaryy 4 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam Panowie Nadchodzi kolejna wymiana oleju tym razem zrobie to tak jak to przewiduje instrukcja a nie opinie innych. Więc 5w30 z norma VW 502 00. Troche musialem poszperac za nim trafilem na oliwe spelniajaca norme i ustrzelilem o dziwo jeden z drozszych Lotos Quazar lub Liquy Moly, jeszcze nie zdecydowalem co ktory zaleje ale napewno dam znac co i jak. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) A w instrukcji dla silnika 1.8T BFB jest tak: Gdzie tu jest lepkość? Edytowane 22 Lutego 2015 przez radko123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 5w30 do 1.8t to jak wół do karety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Moje odczucia też są takie że 0w40 lub 5w40 jest lepszy dla tego silnika a jeździłem na 5w30 0w40 a teraz na lato 5w40 LM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 dokładnie, 0w40 to najlepsza opcja dla tego motoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Chciałem przetestować zachwalany LM a 0w40 nie mogłem nigdzie dostać. Co do 0w40 to miałem Motul X-max i mam wrażenie że szybciej stracił swoje parametry niż motul 5w30. Co do LM to się wypowiem za ok 10tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 5W50 Mobil 1 lub jak duży przelot 10W60 Valvoline. Nic innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 w PL nie dostaniesz LMa 0W40 ja śmigam na 5W40 SHT i na niczym lepszym nie jezdziłem ćwiczył ktoś Lotos Quazar 10W50 ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 ja śmigam na 5W40 SHT i na niczym lepszym nie jezdziłem Właśnie taki teraz wlałem, ganiam tylko po mieście więc olej nie ma lekko..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MireXs 0 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja napisze tak... miałem Castrol 10w40 (pisałem już o tym wcześniej w tym wątku) i napinacz dzwonił przed uruchomieniem, teraz mam Valvoline 5w40 i łańcuszek jak dzwonił tak dzwoni. Kolega kupił B6 z silnikiem BFB zalał 5w30 i też dzwoni.Nie ma reguły... ale tak jak pisał Dev najlepszym olejem dla tych silników jest 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Trzeba zacisnąć zęby wymienić co trzeba i będzie spokój, w temacie napinacza i łańcuszka półśrodki na niewiele się zdają. Natomiast poranne chwilowe brrrr 1-2s to normalne i jest nawet o tym info w instrukcji auta. Edytowane 24 Lutego 2015 przez radko123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MularVFR 0 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Witam. W sobotę mam zamiar wymienić olej (obecnie jest zalany 5w40 commy i przejechane na nim 6000) na ten który poleca Dev ale po odkręceniu korka wlewu widzę, że jest tam sporo syfu - mam już płókankę LM i tak jak sugerował Dev wleję ja przez "bagnet" i teraz pytanie czy mam potem zrzucać miske i wszystko czyścić czy może po płukance zmienić filtr i olej na jakiś pierwszy lepszy 5w40 przejechać kilka km zlać, wymienić filtr i zalać docelowy LM? Pytam, bo wydaje mi sie, że tego syfu jest sporo i nie wiem czy nie zatka smoka. Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Away 1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Kolego na pewno zwalenie miski i czyszczenie będzie najlepszym rozwiązaniem. Co do syfu na pokrywie zaworów to jest to normalna sprawa, natomiast ważne co tam na dnie miski spoczywa. Ja robiłem płukankę już po raz trzeci i olej mam czysty. Jeżeli olej czarny to warto zrzucić miskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 ja polecam motula 5w40 sam jezdze i polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam. Panowie będę wymieniał rozrząd w moim audi. Odrażu olej. Tyle tych odpowiedzi jest ze sam nie wiem co wybrać 5w30 czy 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 I znów sprzeczne zdania :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się