Dev 1475 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Z tym ze to ja mam racje a Orionek mysli ze ma racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzehu 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Dev dobrze prawi 5w40 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 ..... nie wiem co wybrać 5w30 czy 5w40 0W40 i będzie pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 A chciałem tak napisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matex91 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 5W40 lub 0W40 bierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Widzę że większość kolegów mówi 5w40:-D wiec taki zaleje:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Widzę że większość kolegów mówi 5w40:-D wiec taki zaleje:-D większość kierowców leje Castrola więc większością się nie sugeruj zapytaj tych którzy lali 5W40 a potem przeszli na 0W40 co by zalali do 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Ja zaleje LM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Ja zaleje LM i gitarra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Ja zaleje LM i gitarra korci mnie 0w40 ale to może przy następnej wymianie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 możesz sobie zalać teraz 5W40 a przy następnej wymianie 0W40.zawsze będziesz mógł porównać co i jak,szczególnie na zimnym starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Z tym ze to ja mam racje a Orionek mysli ze ma racje. hahaha wygrales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januaryy 4 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Widze ze ja mam chyba zj**... instrukcje serwisowa do auta bo u mnie o dziwo jest 5w30 VW 502.00 a nie...5w40,0w40 i inne Do kolegi co zastanawia sie nad oliwa, norme VW 502.00 spelnia m.in: 1. Motul 8100 2. Catrol Magnatec 3. Liqui Moly 4.Millers Oils EE Longlife C3 Edytowane 28 Marca 2015 przez januaryy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki1311 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Panowie a ja mam pytanko takie: Zmieniałem olej we wrześniu zalałem Valvo maxlife 5w40 i nie byłem z niego zadowolony (silnik głośno pracował) więc na poczatku marca tego roku zmieniłem go na Amsoil-a full saps 5w40 poprzedzając płukanką też Amsoil. Zrobiłem nawet taki myk że po płukance zalałem taniego minerala żeby to wszystko wymył pochodził z 15min( czynność powtórzyłem jeszcze raz) i wylałem to i dopiero potem zalałem Amsoila + nowy filrt. I już z rana następnego dnia słyszę (aż do dziś) warczący napinacz i to głośno! ( wcześniej to tylko raz na jakiś czas się odzywał) , nawet podczas ruszania przy lekkim obciążeniu słychać takie rzężenie przez 1 sek. Dodam że napinacz(ASO 2tyś zł) z łańcuchem jest nowy ma 25tyś km przejechane, łańcuch tylko w IC kupiony. Dziwne to to dla mnie? Miałem wcześniej LM SHT 5w40 i nie narzekałem, chciałem coś z górnej puły a tu takie cóś?? Czy mogłem mu czymś zaszkodzić?, czy ten olej mu nie służy? jaki olej polecacie? Zastanawiam się nad 5w50 fuchs-a?? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Po co cudowales skoro miałeś wczesniej bardzo dobry olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki1311 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Po co cudowales skoro miałeś wczesniej bardzo dobry olej ? Bo mi łykał go trochę za dużo-2L na 10tyś Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez marecki1311 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Mam podobnie ale oleju nie zmieniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki1311 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam podobnie ale oleju nie zmieniam A jak myślisz czy te "zabiegi" z mineralem mogłyby zaszkodzić napinaczowi? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez marecki1311 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się