Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czuć spaliny w kabinie


Lygi1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie mam problem z zapachem spalin w kabinie. Zapach jest gryzący i wychodzi z nawiewu przy zimnym czy cieplym powietrzu . Występuje kiedy silnik jest rozgrzany do optymalnej temp. 90 stopni. Podczas jazdy nie czuć nic...woń, ostra dosyć unosi się gdy np. staje na czerwonym świetle lub gdy parkuje. Podejrzewałem że może to być uszczelka pod klawiaturą więc ją wymieniłem, ale nic to nie dało. Filtr kabinowy wymieniony został na nowy a powietrza jest w dobrym stanie. Padła myśl że dziura w tłumniku ale raczej to nie to, bo by pierdział a tego nie robi. Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak kolega wyżej sprawdź dokładnie wydech nic innego nie może powodować spalin w kabinie :)


Dokładnie jak kolega wyżej sprawdź dokładnie wydech nic innego nie może powodować spalin w kabinie :)


Dokładnie jak kolega wyżej sprawdź dokładnie wydech nic innego nie może powodować spalin w kabinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech przejrzany...oddałem do mechanika by sprawdzził i powiedział że to nie to że jest szczelny . Jest jeszcze jedna możliwość tej usterki tylko prosił bym o waszą opinię. Generalnie jakiś czas temu uciekał olej spod dekla klawiatury na kolektor, więc wymieniłem uszczelkę, ale jest pytanie...czy to co spadło a dokładniej skapało na kolektor może się długo spalać. Szczeże kolektora nie czyściłem a od wymiany przejechałem jakieś 1,5 tyś. kilometrów. Wydaje mi się że powinno się wypalić ale dawno tam nie zaglądałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy Ci coś nie kapie na kolektor. Jest to bardzo trudno ustalić bo jak kupnie to zanim coś zobaczysz to się spali, a smród pójdzie do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez smierdzi jak stoje na postoju ale moze chyba dlatego ze mam wyciety dpf i katalizator.

wtedy wlaczam obieg zamkniety na klimatronicu i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez smierdzi jak stoje na postoju ale moze chyba dlatego ze mam wyciety dpf i katalizator.

wtedy wlaczam obieg zamkniety na klimatronicu i po problemie

jakieś rozwiazanie to jest :) jednak wolał bym tą usterkę naprawić, a nie ją omijać we wszeraki sposób. Pozdrawiam :)

Nad kolektorem jest taka mała aluminiowa rynienka...nie bardzo wiem po co ona jest, ale po wymianie uszczelki pod klawiaturą nadal był syf na niej i olej który się na nią skraplał. Więc wykręciłem, wyczyściłem ją i całą część silnika który był przy tej rynience i jak narazie problem znikł. Mam nadzieję że to jest diagnoza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzyj całą odmę od wyjścia z bloku aż do przewodu zasilającego w powietrze. Prawdopodobnie masz urwany wąż, badź pęknięte plastikowe kolanko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tutaj nowy , mam taki sam problem audi a4 b5 1999r 1.8 125 km podczas postoju strasznie śmierdzi z nawiewów , lecz podczas jazdy nic nie czuć smród jest gryzący i uciążliwy trzeba włączać układ zamknięty .Bardzo proszę o pomoc.

dziękuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolektor wydechowy. Może gdzieś ma przedmuchy?

Auto nie pracuje ci głośno?

Jeżeli to nie to, to pozostaje tylko odma. Jej przewody są już stare i kruche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urwany wąż odmy....po oględzinach z przyczyny wycieku płynu chłodniczego po założeniu LPG okazało sie że to odma. spalin LPG nie czyc jak 95/98...wymienię i opisze rezultaty. Pozdrawiam i dzięki za wsparcie !


Odma wymieniona. Po pierwsze nie czuć spalin. Nowa kompletna kosztowała mnie 127zł. Zleciłem wymiane mechanikowi bo samemu bylo mi cieżko dojść do niej. Nie miałem warunków (podziemny garaż) i czasu. Spalin nie czuć nic, a i samochód żwawszy się zrobił. Gdyby ktoś miał podobne objawy do tych które ja opsałem polecam wymienić tą część. Dziękuje za pomoc. pozdrawiam :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie niestety mam ten sam problem. Zdiagnozowany u mechanika, popękane rurki, z których jedna idzie od rury od przepływomierza, a druga gdzieś od tyłu. Wyszło to przy sprawdzaniu odmy. O ile tą z drugiego i trzeciego zdjęcia nie ma problemu i można zamówić o tyle tą z pierwszego zdjęcia jest lipa bo audi nie produkuje jej już od roku i nigdzie nie mogę jej dostać.Prawdopodobny numer katalogowy 050133784G. Ma może ktoś coś takiego albo wie co z tym fantem zrobić?

20171128_115751-928x1650.jpg

20171128_120218-928x726.jpg

20171128_120210-928x726.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozglądałeś się czy można kupić zwykły wąż bez znaczków Audi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka, która była mi potrzebna z pierwszego zdjęcia już jest ogarnięta. Prawidłowy jej numer to 058103221. Gdyby ktoś potrzebował. Nikt nie mógł tego odczytać. Nie produkują już jej ale występuje w zamienniku i u kolegi na dzień dzisiejszy kosztuje 42zł. Tak ogólnie to to forum chyba zdycha. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum nie zdycha ale jak nie masz przynajmniej 1.8T to mało jest chętnych do pomocy ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...