Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wymienić tarcze ?


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

11. 13. 15 coś do wciśnięciu tłoczno

Cieniutki śrubokręt do zajrzenia pod gumke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super. a jakies imbusy do zaciskow?

ps oczywiscie tarcze 288, a nie 280 ja napisalem wyzej.

wysłane z prodiża

Edytowane przez endriuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee ee zastanów się. ..

Do 288 potrzebne jest:

11 oczkowa

21 oczkowa

Imbus 7

Płaski śrubokręt

Mały płaski śrubokręt

Coś do wciśnięcIa tloczka

Szlifierka kątowa że szczotą czołową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dzieki. wszystko mam. nie denerwuj sie dev bo ci tak zostanie [emoji14]

wysłane z prodiża

Edytowane przez endriuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bujaj sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev nie masz czasem hebli S4 na handel w najbliższym czasie lub do końca tego roku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam trochę temat, bo mam małe pytanko do Was.

Wymieniałem ostatnio hamulce w a4 b6 tarcze+ klocki. Po zrobieniu 100km trochę mnie zmartwiło nagrzanie przednich tarcz, gdyż po zrobieniu trasy 15km takiej troche krętej na postoju było czuć trochę hamulce. Dym z nich nie szedł ale mimo wszystko zainteresowałem się tym. Po wymianie światopoglądów ze znajomym zasugerował mi on jeden błąd:
Na przednich zaciskach po wyczyszczeniu tych gumowych prowadnic przy składaniu nałożyłem smar do prowadnic na sworznie prowadzące- pozycja 16. Ponoć nie powinno się tam dawać smaru z racji tego że jest to gumowy element. Faktycznie w każdym tutorialu w internetach nie widziałem żeby ktoś tam zalecał smarowanie. Czy jest to poważny błąd, tak żeby zdejmować to i usunąć ten smar, czy raczej nie wnosi to nic do tematu. Wydaję mi się że grzanie hamulców jest raczej normalne w pewnym stopniu zwłaszcza po wymianie, tłoczki weszły całkiem dobrze przy cofaniu więc jedyne co mnie nurtuje to ten smar na prowadnicach.

Proszę o info, pozdrawiam

http://i1338.photobucket.com/albums/o690/jezutkp/Foto/A46-10118.png

 

Dobra , nie było tematu już znalazłem odpowiedź

 

Edytowane przez koper26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że zrobiłeś jeszcze dwa błędy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede pisał szyframi jak poprzednik................mi nie musisz robic laski zebym ci napisal:

niepotrzebnie dawałes ten smar bo on przycąga brud i wtedy prowadnice sie zacierają



 

Edytowane przez marjon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.03.2017 o 22:01, marjon napisał:

nie bede pisał szyframi jak poprzednik................mi nie musisz robic laski zebym ci napisal:

niepotrzebnie dawałes ten smar bo on przycąga brud i wtedy prowadnice sie zacierają



 

Dokładnie, tylko wyczyścić papierwm i nic nie smarować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś jasno opisać jak się zabrać za wymianę tarcz z przodu ?? hamulce z S4 - 345mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kupczak90 napisał:

Może ktoś jasno opisać jak się zabrać za wymianę tarcz z przodu ?? hamulce z S4 - 345mm

klucze:

11 oczkowa

21 oczkowa

imbus 7

szlifierka kątowa że szczotą czołową

płaski śrubokręt (duży i mały)

coś do wciśnięcia tloczka

zdejmujesz wszystko,  Piasta na lustro i składasz 

żadna filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Dev napisał:

klucze:

11 oczkowa

21 oczkowa

imbus 7

szlifierka kątowa że szczotą czołową

płaski śrubokręt (duży i mały)

coś do wciśnięcia tloczka

zdejmujesz wszystko,  Piasta na lustro i składasz 

żadna filozofia

dev a pomiar bicia czujnikiem piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wyzyk83 napisał:

dev a pomiar bicia czujnikiem piasty

A jak się okaże że.krzywe to będzie jeszcze.musial mieć prasę i tokarkę końca nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tokarke po co? zeby łozysko odzyskać? :D 

Edytowane przez JeJu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 tokarke żeby piaste przetoczyć. aczkolwiek ja bicie piasty u siebie zeszlifowałem bez demontażu z auta i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wie, jaka są wymiary śruby do mocowania jarzma?? jedna ze śrub niestety urwała się i potrzebuje nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10x1,25 długość zmierz bo nie pamiętam

kup z łbem szesciokątnym zwykłym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...