Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawidłowy poziom oleju i prawidłowe jego sprawdzanie.


Matys82

Rekomendowane odpowiedzi

Chodziło mi o to, że jak ktoś przeleje o litr za dużo, to nic się nie stanie, nie żeby przelewać by olej mieć w zapasie, bo na dłuższą metę będzie jak przem8 napisał, zaczną puszczać uszczelnienia ze względu na większe ciśnienie. M4K dokładnie pokazał, że trzeba być kimś zupełnie nieogarniętym w temacie, żeby przelać na tyle dużo, aby odma zaczęła walić nadmiar w dolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju miałem pod max. Teraz gdy zrobiłem więcej kilometrów oleju jest w połowie bagnetu. Wycieku nie ma w tym miejscu żadnego. Pytanie czy możliwe ze przy stanie max wywaliłoby mi którędyś olej i po spadku poziomu oleju wyciek znikł. Zawsze lałem prawie pod max!! I dlaczego wystąpił błąd napinacza. I po skasowaniu go juz sie nie pokazał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, adrianjaro napisał:

Pytanie czy możliwe ze przy stanie max wywaliłoby mi którędyś olej i po spadku poziomu oleju wyciek znikł

Mało prawdopodobne więc albo silnik wypił albo turbo puszcza olej. U siebie zawsze mam delikatnie powyżej max na zimnym, tak żebym po zgaszeniu ciepłego silnika miał max na bagnecie, ten poziom utrzymuje się praktycznie cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede musial prawdopodobnie ten napinacz wymienić mechanik gadał. Ma ktoś namiary na oryginalny z łancuchem. w dobrej cenie?  Rzeszów i okolice. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...