Jump to content
0
endriu1357

przekładnia układu kierowniczego- maglownica. Regeneracja czy kupić używaną?

Recommended Posts

Witam klubowiczów

Mam problem w swojej b7, głośne stukanie przy skręconych kołach,, gdy cofam lub hamuje bądź gwałtownie ruszam, najgłośniej dźwięk słychać z kabiny samochodu, gdzieś na wysokości kierownicy... napewno nie są to wahacze bo wymieniłem. Sprawdzałem na czepakach i nic nie wykazało, nigdzie nie ma luzów. Z kolegą mechanikiem doszliśmy do wniosku, ze może wskazywać to na maglownice, ale mogę się mylić. CO o tym sądzicie? Jeśli rzeczywiście to było by to to co się opłaca kupić używkę czy lepiej regenerować bo na nową to troche za dużo kosztuje...POMÓŻCIE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź jeszcze krzyżak, który łączy kolumnę kierowniczą z maglownicą.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bieniek moglbys opisac na czym polega to sprawdzenie? Jak się do tego zabrać? Może jakies foty?


Było A4 B5 1.8 125KM  \\  Było A4 B6 1.8T Quattro 256KM  \\  jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzasz czy krzyżak ma luz. Jest od przy łączeniu kolumny z przekladnia.

Sent from my iPhone using Tapatalk


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wymienialem przekładnie 3 razy. Za pierwszym kupiłem uzywana i była trafiona potem regenerowana i też lipa. Ostatecznie znowu kupiłem regenerowana ale za 1200 z 2 letnią gwarancją. Radzę nie oszczędzać bo sama robota kosztuje 400-450zł. Z drugiej strony Bart-S kupił używaną z b7 i upgradeowal do servotronica, patrząc poprzez pryzmat czasu też bym tak zrobił. Nie wiem skąd jesteś ale w Poznaniu user nike21 pracuje w stacji diagnostycznej i mi właśnie potwierdzał uszkodzony magiel

U

Edited by Burrows

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wymienialem przekładnie 3 razy. Za pierwszym kupiłem uzywana i była trafiona potem regenerowana i też lipa. Ostatecznie znowu kupiłem regenerowana ale za 1200 z 2 letnią gwarancją. Radzę nie oszczędzać bo sama robota kosztuje 400-450zł. Z drugiej strony Bart-S kupił używaną z b7 i upgradeowal do servotronica, patrząc poprzez pryzmat czasu też bym tak zrobił. Nie wiem skąd jesteś ale w Poznaniu user nike21 pracuje w stacji diagnostycznej i mi właśnie potwierdzał uszkodzony magiel

U

Najrozsądniej kupić magiel z Exeo lata produkcji 2010-2014 i masz pewność że trafisz na świeży magiel. Ja za przekładnie z Exeo z servotronic po przebiegu 15000km dałem połowe tego co ty za regenerowaną. Przy okazji zyskałem super funkcjonalność w postaci dodatkowego wspomagania elektr.

Edited by turzol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, no to faktycznie najlepsza opcja. Z drugiej strony za dużo nie ma tych magli od exeo...mimo wszystko chyba warto poszukać

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/159084-all-b6b7-aktywny-uklad-kierowniczy-servotronic/

Panowie, skrobnijcie w temacie jeśli kojarzycie numery przekładni servotronic tych z Exeo, ew. numery z angoli żeby wykluczyć pomyłkę.


icon4.png

:quattro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie czy exeo wychodzi tylko w wersji z servotronic czy tez zwykly magiel , I czy z diesla bedzie magiel taki Sam jak z bezyny

Sam sobie ofpowiem na drugie pytanie sa takie same w dieslu I bezynie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie czy exeo wychodzi tylko w wersji z servotronic czy tez zwykly magiel , I czy z diesla bedzie magiel taki Sam jak z bezyny

Sam sobie ofpowiem na drugie pytanie sa takie same w dieslu I bezynie :)

były i z zaworem i bez zaworu tak samo jak w b6/b7. diesel czy benzyna to bez znaczenia. Ważne żeby kupić magiel ZF a nie Koyo (czarna)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś moze dostęp do numerów magli z Seat Exeo z czujnikiem dla Angola

A czy magiel z exeo różni sie wizualnie czym od a4 bo wysłałem zdjecie do kolesia od exeo magiel z czujnikiem bo nie wiedział jak to wyglada i gdzie jest ale powodzial ze takiego nic tam nie widzi

Zadzwoniłem do Seata o magiel i u nich w systemie widnieje tylko jeden rodzaj magla i nie ma w opisie czujnika skrętu

Pytanie teraz jest czy wszystkie magle ide z czujnikiem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche nie ogarniam tematu maglownic. Ale szykuje mi sie robienie uklady wspomagania bo traci sie plyn i to w dosc duzych ilosciach. Wedlug ksiazki serwisowem mam 1N3 czyli servotronic. Jaka rada zeby w przypadku maglownicy wyszlo najtaniej?

Szukac z exeo jakiegos, jak tak to jakiego, czy dawac do regeneracji jak tak to gdzie, czy szukac uzywki na jakims allegro badz 4um?

Nie koniecznie moze to byc maglownica z tym wyciekiem u mnie, ale stawiam na najgorsze czyli najdrozsze. Jeszcze nie wiem gdzie plyn ucieka, bede wiedziec w poniedzialek. Moze ktos zasugeruje czeste miejsce wyciekow w takich ukladach jak ja mam ten 1N3?


Auto rano idzie do mechanika, stawiam na maglownice jednak bo bylem na weekend autem w gorach, pozeralo ogromne ilosci plynu. Bo wsumie na 250km pozarlo 2.5 zbiorniczka wyrownawczego wiec z 500ml...

Jakies rady jak nie zaplacic miliona za naprawe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche nie ogarniam tematu maglownic. Ale szykuje mi sie robienie uklady wspomagania bo traci sie plyn i to w dosc duzych ilosciach. Wedlug ksiazki serwisowem mam 1N3 czyli servotronic. Jaka rada zeby w przypadku maglownicy wyszlo najtaniej?

Szukac z exeo jakiegos, jak tak to jakiego, czy dawac do regeneracji jak tak to gdzie, czy szukac uzywki na jakims allegro badz 4um?

Nie koniecznie moze to byc maglownica z tym wyciekiem u mnie, ale stawiam na najgorsze czyli najdrozsze. Jeszcze nie wiem gdzie plyn ucieka, bede wiedziec w poniedzialek. Moze ktos zasugeruje czeste miejsce wyciekow w takich ukladach jak ja mam ten 1N3?

Auto rano idzie do mechanika, stawiam na maglownice jednak bo bylem na weekend autem w gorach, pozeralo ogromne ilosci plynu. Bo wsumie na 250km pozarlo 2.5 zbiorniczka wyrownawczego wiec z 500ml...

Jakies rady jak nie zaplacic miliona za naprawe?

wkładaj magiel z Exeo. Wersje z servotronic były tylko ZF więc te lepsze . Ja swoją kupiłem po przelocie 34tys km i rocznik 2013

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, oddalem swoj do regeneracji. Dzis auto ma byc gotowe.


Odebralem dzisiaj auto:). Rok gwarancji mam na zregenerowana maglownice plus drazki, jedyne co to kierownica chodzi ciezej moze musi sie troche rozpracowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam maniakow.

Gdzie mozna w angli kupic za rozsadna cene mnaglownice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebay , gumtree , audi breakers szukaj tez całych auta na rozbiórkę wiele osob sie ogłasza ze ma auto do rozebrania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie za bardzo chce kupowac z drugiej reki, wolalbym nowa czesc jako ze mam zamiar trzymac ten samochod jeszcze nastepne kilka lat.

Na eurocarparts mieli ale juz nie ma w stocku z firmy REMY do 200 funtow

O jakim koszcie mowimy jesli chcemy zregenorwac wlasna maglownice ?

Edited by Furtek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co widziales na Eurocarparts to jest regenerowana maglownica przy zakupie musisz oddać swoja chyba zeby nie placic wiecej , kiedys dzwoniłem do Audi bo tez myslem o nowej ale cena jest kosmiczna ponad £1000 i najlepsze jest to ze tez musze oddać stara czyli mozna by wnioskować ze tez regenerują , po zapytaniu czy jest tak jak mysle potwierdzili .

Nowego magla możesz dostac bezpośrednio od ZF tylko ze jest problem bo oni detalicznych sprzedaży nie robią tylko maja kontrakty z koncernami itp. Chyba ze miałbyś znajomych w ZF to moze moze ale gdybać mozna

Musisz sie zastanowić czy chcesz mieć swojego magla czy ci to jest obojętne , wiec albo swojego do naprawy i czekasz lub dajesz swojego i dostajesz innego po remoncie ( to co widzieles w Eurocarparts )

Możesz jeszcze zobaczyć na gsfcarparts bedzie pewnie drożej ale cześciej maja plus poczekaj na promocje bardzo czesto maja 35% Off przy zakupach online

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...